Stel hier je persoonlijke vraag #3

Als ik terug kom van een hele avond dansen. maar dat valt misschien ook onder na het sporten

2 likes

Op dit moment vind ik me bij geen van deze opties mooi want zit helemaal onder de pukkels :sweat_smile:

1 like

Waar zou je liever wonen?

• Penthouse
  • Vrijstaand huis

0 stemmers

• Huis met erkers
  • Huis met dakterras

0 stemmers

• Huis met zwembad
  • Huis met sauna

0 stemmers

• Moderne villa met fancy tech-snufjes
  • Ouderwetse woning met rieten dak en houten balken

0 stemmers

1 like

Toen ik 13 was, ben ik op bezoek gegaan bij verre familie en die hadden mijn droomwoning/leven. Ik was enorm onder de indruk en dit is, na al die jaren, nog steeds mijn droom, haha. Een supermodern, ruim penthouse met allerlei snufjes, design, kunst en het liefst midden in een grote stad :heart_eyes:.

3 likes

Mijn vriendin en ik hebben echt nooit ruzie, ik snap niet echt hoe anderen dat zo vaak hebbenšŸ˜… Als we het ergens niet over eens zijn hebben we hooguit een discussie maar ruzie kan ik het niet noemen

1 like

Meestal als ik ongesteld moet worden en niks kan hebben en alles verkeerd opvat haha dus 1 keer per maand :yum:

2 likes

Rieten dak is zo mooi maar volgens mij heb je dan 1000 spinnen

5 likes

Haha mijn beste vriend heeft ook een hele stomme naam dus ik noem hem altijd bij z’n achternaam :grimacing:

1 like

Maar dat is meer omdat ik in een stom huis woon en geen ruimte heb voor een kerstboom. En niet de moeite ga doen dit troosteloze hok van een kamer te versieren :tongue:

1 like

Exact dit, ook het muggenvoordeel @Santeria wegen niet op tegen de spinnen helaas haha. Ik woon nu in een mega nieuw iets met 0,0 ongedierte LOVE IT.

1 like

Milan :man_shrugging:t2:

1 like

Stefano :slightly_frowning_face:

26 likes

David

3 likes

Vier je sinterklaas dit jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met wie?

• Vrienden
  • Familie
  • Eigen gezin (+kind(eren))
  • Collega’s

0 stemmers

Hoe vieren jullie het dan?

• Pakjesavond
  • Surprises
  • Dobbelspel
  • Vreetfestijn
  • Een combinatie van de dingen die genoemd zijn
  • Vier het niet maar wil wel stemmen

0 stemmers

Gaƫtan.
Mijn naam kunnen de meeste mensen al niet uitspreken, maar dit was echt lastig geworden :joy:

16 likes

Rutger :nauseated_face:

2 likes

Lex

5 likes

Sebastiaan was ik geweest :roll_eyes:

1 like

Nils. Naar mn vaders overleden beste vriend van z’n kindertijd.

Edit: ik bedenk me nu voor het eerst ooit pas dat ik alsnog bijna die naam andersom heb, Linda. Niet bewust zo gekozen, ze hoorden de naam vlak voor mn geboorte op de radio, ze hadden me eigenlijk Mandy willen noemen.

6 likes

ken jij die chimeid?
@quantum

• ja
  • nee

0 stemmers

3 likes