Op egf wist hij mijn naam wel en daar maakte die soms grapjes over, ik denk dat hij nu van de bank rolt van het lachen “hoezo noem jij jezelf spaarlamp🤣”
Je hebt helemaal gelijk, niet bij stilgestaan. Ik heb de poll maar even weggehaald omdat ik zo’n sukkel ben die niet weet hoe ik de poll in een spoiler kan stoppen haha.
Zou ook kunnen - echter moet ik dan weer veel vrij nemen op te kunnen solliciteren. Ik ben wel van plan mezelf eerst de tijd te geven om te solliciteren. Mocht ik niets vinden binnen 2 maanden, dan kan ik (hopelijk) terug naar die oude werkgever.
Mijn ja’s zijn duidelijk: mag, maar ik ga er niet spontaan uit mezelf beginnen en ik vertrouw erop dat ze zelf niet mijn hele berichtengeschiedenis door gaan lezen/enigszins discreet en begripvol blijven, haha (maar anders is het sowieso hun probleem, want dit is een forum en ik vind het niets meer dan logisch om er gedachten te delen die in een normale context misschien minder snel aan bod komen). Ik heb wel wat friends die meelazen op het egf en ondanks ik daar minder dan 500 berichten in drie jaar had geplaatst en zelden persoonlijke details deelde me herkenden, dus . Ik ga me niet in moeilijke bochten wringen om me niet herkenbaar te maken, ik zit juist op het internet om lekker mezellef te kunnen zijn.
Ik heb nee gestemd omdat ik van mening ben dat je geen geld moet uitgeven wat je op dat moment niet hebt. Verder is black friday niet het enige moment in het jaar dat er goede aanbiedingen van zijn, ik heb juist het idee dat mensen halsoverkop een aankoop doen omdat ze het “nu of nooit” gevoel krijgen.
Je geeft ook al aan dat je nu een stadsfiets en een racefiets hebt. Dan zou ik in de winter lekker op de stadsfiets gaan fietsen en als het beter weer wordt kun je weer op de racefiets.
Mocht je volgend jaar weer voldoende geld hebben kun je altijd nog een mountainbike aanschaffen.
Het ging de dokter er volgens mij om dat je meer kracht op zou bouwen in je longen toch? Dan is fietsen sowieso goed. Dan begin je gewoon met opbouwen op de stadsfiets en kun je met beter weer gaan racefietsen voor meer uitdaging. Ik kan me ook niet voorstellen dat je van een dokter per se op een mountainbike zou moeten fietsen, want als je die niet hebt zou de dokter je hierdoor op kosten jagen.
Als je echt heel erg twijfelt zou ik de dokter even bellen en vragen of het per se een mountainbike moet zijn, of dat je ook mag beginnen op een stadsfiets.
Sorry voor het lange verhaal haha
Zojuist besteld voor 20 euro Voor die prijs was ik te nieuwsgierig
Optie “geen idee want al mijn ondergoed is zwart”
Of je laat je vriend het voorschieten? Dan sta je ook niet in het rood
En dan ‘vergeet’ je het geld terug over te maken:D
er zijn toch wel meer manieren om een uitdaging te krijgen met lichamelijke beweging?
Je zou van die 200 euro die je aan de fiets gaat uitgeven ook 3 jaar een sportschoolabonnement kunnen hebben. Daar staan vaak ook spinningfietsen en andere cardio apparaten.
Ik vind het niet klinken alsof je heel veel gebruik gaat maken van de fiets dus ik zou het niet kopen.
Als ik het zo allemaal bij elkaar hoor, weet je al een beetje wat je wil doen, nl die fiets kopen. Kan je vriend trouwens geen aanspraak maken op z’n verzekering voor je gestolen fiets?
@Booklover En als je nu andere banden met meer grip op je racefiets zet? Dat kost je iets van 60-70€, afhankelijk van de band.
Ik ben benieuwd naar hoe jullie hier over denken.
- Cremeren
- Begraven
- Lichaam aan de wetenschap doneren
- Het maakt mij echt niks uit, nabestaande kiezen maar.
0 stemmers
Ikzelf zou graag gecremeerd worden, maar mochten mijn nabestaanden anders willen prima. Mijn man daarentegen wil perse begraven worden in zijn geboorte dorp, 60 km van onze woonplaats. Wij komen alleen nu al bijna nooit meer daar. Zo lastig vind ik dat.
Ik heb altijd het idee dat je met begraven je nabestaanden “opzadelt” met een graf dat ze moeten onderhouden. Ik ken eigenlijk ook niemand die begraven dus cremeren is in mijn omgeving normaler zeg maar.
Waarom vind je natuurbegraafplaats het slechtst? Ik volg Ask a Mortician en zij vindt dat altijd de groenste manier van wat je met een lichaam kan doen. Zeker als je kiest voor begraven zonder kist is het super natuurlijk en kom je uiteindelijk weer terug in de aarde, voedingsstoffen voor de omgeving etc.
Stom gezegd maar ik merk niets van wat er met mijn lichaam gebeurt na mijn dood dus ik heb het liefst dat mijn nabestaanden dan kiezen wat ze het liefst willen. Zou echter niet in een urn op de schoorsteen willen eindigen, vind het zelf een beetje gek om een “pot as”, om het even cru te zeggen, in mijn huis te hebben. Als ik gecremeerd zou worden, zou ik dus het liefst uitgestrooid willen.
Waarom wilt hij perce begraven worden? Is er een familiegraf?
Ik bedoel meer “winterbanden” voor je racefiets, 4 seasons of zoiets. En is een fitnessbike niet iets? Dat is een racefiets met recht stuur en daar kunnen veel bredere banden onder dan bij een gewone racefiets (en ze zijn een stuk goedkoper). Zelf vind ik mijn mtb nooit prettig fietsen op de weg.
Ja dat van die ruimte snap ik wel, ruimte is toch redelijk beperkt. Aan de andere kant denk ik dat de natuurbegraafplaatsen ook als parken kunnen gaan dienen en dan zou ik het niet zonde van de ruimte vinden. Maar dit zal voor veel mensen wel stap te ver zijn hoor, willen toch weg worden gehouden bij de dood.
Ook grappig om te zien hoe andere landen er mee omgaan: in Japan hebben ze hoog crematie percentage, daar maken ze nu zelfs gebruik van verticale begraafplaatsen (flatgebouw idee) om maar ruimte te kunnen besparen.