Nee, hij wil dat al Zo lang als hij zich kan herinneren. Er is voor hem nooit een andere optie geweest. Verder is hij ook heel bang voor de dood, dus erover praten is heel lastig en daardoor staat hij ook niet echt open voor andere dingen.
De remmen kan je wel wijder zetten toch? Heb je niet een fietswinkel in de buurt waar je even advies kan vragen? Lijkt me een goedkopere (en chillere, want je goede racefiets zit waarschijnlijk lekkerder dan een goedkope mountainbike) optie!
Je kan wel banden met meer grip op je racefiets zetten. Niet perse bredere maar wel met meer profiel. Scheelt een hoop!
Het enige verschil is dat er bij een fitnessfiets er 32 mm banden onder zitten en dat kan bij de meeste racefietsen met velgremmen niet.
Maar ik vind het sneu voor je, dat je een goede mtb had en dat die nu weg is. Je vriend mag ook best een bijdrage aan een nieuwe fiets leveren. Dan had ie maar beter met jouw spullen om moeten gaan. Zou gewoon nog een keer dit bespreekbaar maken, want hij zadelt jou nu met onnodige kosten op. En daarna niet meer uitlenen
Je kan vastleggen dat je wil dat (een deel van) je as bij je vriend begraven of uitgestrooid wordt? Mijn opa is gecremeerd en zijn as zit bij mijn oma’s graf in de grond.
Vragen familie en vrienden of het uitkomt om op visite te komen?
- Ja
- Meestal
- Soms
- Nee
0 stemmers
Voor degenen die nooit onverwacht visite krijgen: hebben jullie hier afspraken over gemaakt?
- Ja, ik heb dit zelf aangegeven
- Dat was niet nodig
- Anders
0 stemmers
Mijn familie wel, mijn schoonfamilie meestal niet. En dan komen ze vaak ook meteen voor onbepaalde tijd logeren. Of er komt ineens iemand langs op het moment dat ik net het avondeten op tafel zet. En we koken meestal wel ruim, maar niet voor een grote derde eter extra.
Ik vind het verschrikkelijk, maar door een andere cultuur is er helaas weinig aan te doen. Gelukkig gebeurt het niet heel vaak.
2 familieleden komen wel eens onaangekondigd langs, vind het bloedirritant en mijn ouders volgens mij ook. Voor de rest doet gelukkig niemand dit
Heb je gedroomd vannacht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarover?
Zo irritant! Ook dat die schoonmoeder daar geen rekening mee houdt, vind dat echt asociaal. Wel fijn dat die vriendin haar kan waarschuwen, maar wel erg dat het al zover moet komen.
WAAR IS DE OPTIE: 100%
Ik heb op de gok plinten gekocht bij een andere winkel gisteren… Nu zijn ze een stuk donkerder en ik ben te lui om te gaan ruilen. Vinden jullie dit passen? Moet zeggen dat mijn vloer op de foto wel wat lichter lijkt door de flits. Het is allebei grijs eiken namelijk alleen zijn de plinten wat donkerder.
- Ja kan prima
- Nee wat lelijk
0 stemmers
En ik vergeet de hele tijd dat er toch veel meubels enz voor de plinten staan straks.
Ik houd mijn mening erg voor mezelf op dit forum, in het echt doe ik dat minder snel. Komt vooral omdat ik mensen ken of in ieder geval hun reactie kan zien, dat vind ik fijner dan zo anoniem.
Anders: wij wonen een uur van het dichtstbijzijnde familielid vandaan dus dan bel je sowieso wel
Mijn vader belt of appt echt al-tijd als hij langs wil komen. Vaak ook een kwartier vantevoren pas maar van hem kan ik dat wel hebben en als ik nee zeg is het ook goed. Staat ie net gewoon voor de allereerste keer ooit onaangekondigd voor de deur haha. Maar hij kwam alleen ff een zak mandarijntjes brengen dus dat was wel lief.
Nou ze zegt universiteit, meestal is er wel een studentensportschool of iets. Althans ik kon als student aan de uni sporten voor 6 euro per maand en later aan t hbo voor 8,50. Nu kan ik gratis sporten vanwege t werk van m’n moeder.
Vannacht niet maar gisternacht hielp ik mensen ontsnappen uit een gevangenis en hadden mijn vriend en ik een relatiecrisis 🤷
Ja klopt… studentensportschool is vaak basic. Als je de leuke groepslessen op fijne tijden wil zit je vaak de 40 per maand ofzo… stom is dat!!
Een oud-klasgenoot had m’n lang verloren toets teruggevonden tussen de planten in een lokaal.
Ik moest de Spice Girls beschermen op een jetski door de grachten van Alkmaar en mn beste vriendin vergat steeds wie wie was, dus ik moest tegelijk een liedje bedenken voor dr zodat ze het kon onthouden. Ik was bij “de Blonde is Baby” op een raar deuntje dat ik niet meer naar voren kan halen.