Stel hier je persoonlijke vraag #3

Mensen, ik heb een kitten maar die krijgt morgen pas de inentingen etc. en we weten niet of het een jongen of een meisje is. Kan iemand mij meer vertellen over het geslacht?

12 likes

Hahah bedankt voor de kattenkont op m’n beeldscherm hĆØ

48 likes

Geen plaats of spullen is bij mijn schoonfamilie geen argument. Op de bank of op dunne matjes overal in huis slapen zij bij elkaar.
Leuk als je dan ā€˜s ochtends vroeg naar je werk gaat en ze liggen in de woonkamer :joy:

1 like

hahahahahahaha graag gedaan! Ik wilde jullie uiteraard allemaal zegenen met mijn kat zijn kont

3 likes

Je kan ook op een baarplank opgebaard/gecremeerd worden.

Even in een spoiler een linkje.

baarplank

2 likes

Ooo, dat ziet er echt een stuk prettiger uit! Misschien een beetje overdreven, maar je maakt me echt heel blij met deze kennis, haha! Mijn nachtmerries (die ik gelukkig niet zo vaak heb, maar toch) gaan regelmatig over begraven worden/in een kist liggen, dus ik hoop dat mijn onderbewustzijn deze optie goed opneemt, haha! Dankjewel. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Niets te danke. Hoop dat je brein dit opneemt inderdaad haha. Op het werk hoor ik vaak verhalen van mensen met claustrofobie die dan kiezen voor een baarplank, dus ideale oplossing.

1 like

Mannetje! Bij een vrouwtje zit de kont en plasser veel dichter bij elkaar

1 like

Ik las kaasplank. Had ik een stuk leuker en gezelliger gevonden. Gewoon tijdens de diens lekker kaas tussen je tenen wroeten. En dan lekker met gesmolten kaas de oven in.

6 likes

Nee ben hier anders. Ik ben hier namelijk die irritante forummer die het voor veel over haar zwangerschap heeft (in de desbetreffende topics) zodat ik die behoefte ā€˜in het echte leven’ veel minder heb. Daar praat ik er dus alleen over als mensen er zelf naar vragen. Oh en heb in het echte leven minder een filter dan hier en ben ik grover. En grappiger, vind ik zelf. :sunglasses:

5 likes

Ik heb het Idee dat ik buiten proportionele katers krijg van speciaalbier. Vandaag had ik er weer een en ik voel me nog steeds niet goed.
Als ik gewoon bier drink of gin tonic heb ik er veel minder last van naar m’n gevoel. Is dit voor jullie ook bekend?

• Ja
  • Nee, ik krijg geen ergere kater van speciaalbier

0 stemmers

En over het algemeen: hebben jullie van de ene soort drank een ergere kater dan van een andere soort?

• Ja, ik heb wel het idee dat ik van sommige soorten drank ergere katers heb
  • Nee, voor mij maakt het niets uit wat ik drink

0 stemmers

Mixdrankjes door elkaar drinken is de hell

4 likes

Niet per se ergere kater maar als ik veel bier gedronken heb zijn mijn darmen de dag erna echt van slag haha. Wat er dan allemaal uitkomt…

2 likes

Ha dit is echt een van mijn irreĆ«le angsten die ik nooit volledig kwijtraak. Als kind was ik zo panisch om ergens anders te plassen dat het heel dwangmatig werd en ik helemaal mijn drinken/niet drinken aanpaste op waar ik toen was met wc’s waar ik me wel ok voelde of niet. Dat doe ik gelukkig niet meer, maar waar ik nog steeds moeite mee heb is PLASSEN WANNEER ER MENSEN IN EEN RIJ STAAN. Heel stom, maar dan kan ik niet ontspannen. Als ik aangeschoten ben gaat het wel. Maar pas was ik naar de bioscoop en in de pauze moest ik net als 100% van de bioscoopbezoekers plassen en ik moest best nodig en toen was ik aan de beurt en er stond nog een hele rij achter me en dan kan ik niet ontspannen en dan lukt het niet om te plassen terwijl ik wel moet en dan krijg ik een beetje het benauwde gevoel van vroeger terug. En dat is wel erger als het ook nog super stil is en mensen me zouden kunnen horen. Echt heel raar als ik er zo over denk.

3 likes

Wodka en tequila zijn de ergste katers, kan geen bier tegenop

In dezelfde sfeer:
Als je een kater hebt tijdens je maandstonden, is deze dan anders (intenser, duurt langer) dan anders?

• Ja, erger
  • Nee, minder erg
  • Ik merk geen verschil
  • Ik drink geen alcohol maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik word sneller dronken (als in: na 1 glas wijn) tijdens die dagen en heb er ook meteen een kater van.

Ik heb daar echt nog nooit op gelet eigenlijk?

3 likes

Ik werd vanochtend wakker en dacht nog dat ik deze dromen nu eindelijk eens echt ging onthouden, want ze waren zo bizar. 10 minuten later wist ik niet meer wat ik gedroomd had :roll_eyes:

@Coincidence ik word sowieso sneller dronken als ik ongesteld ben, en heb ook ergere katers.

1 like

Ik ben alleen met O&N, en vind dat wel kut, maar weet nog van het EGF dat er meiden waren die met O&N een luxe overnachting voor zichzelf boekten bij een vijf sterren hotel en dan de hele avond gingen badderen en room-service bestellen enzo, dus misschien ga ik dat wel doen.

48 likes

O ja! Ik ook!
Het viel me ook echt op dat ik dat met drie biertjes als een helse kater kon hebben. M’n moeder herkende het ook en m’n zusje ook, maar ik kan niet drie keer stemmen.

Ik weet niet meer waarover precies, maar volgens mijn vriend probeerde hij vannacht avances te maken en toen zei ik: ā€˜Je mag wel tegen mij aan liggen maar ik wil absoluut niet neuken!’ Ben heel benieuwd waar de droom over ging waardoor ik dit zei :joy:.

11 likes