Ik swipe mensen op Tinder soms wel weg ivm hun naam als ze met een leuke naam het voordeel van de twijfel hadden gekregen qua foto of beschrijving,maar dat vind ik niet echt potentiële partners. Als ik een leuk gesprek heb met iemand die Wesley/Stanley/Jayden heet dan blijf ik het onaantrekkelijk vinden maar kan ik me er wel overheen zetten haha.
Ik vind niks echt Mooi aan mezelf (niet zielig, ik ben wel blij met mezelf en mijn hoofd!), maar ik vind het wel prettig om dezelfde lompe, scheve neus als mijn vader te hebben en ik vind het ook wel grappig in mijn gezicht. (Ik heb het gevoel me te moeten verantwoorden voor het geval iemand die me kent meeleest en denkt “Omg Nora vind je echt je grote scheve neus het mooist aan jezelf?”)
Ik ben overigens echt immens jaloers op wie z’n armen mooi vindt, ik denk dat dat het enige lichaamsdeel is waarmee ik geen vrede kan vinden. Een beetje om hoe ze eruit zien maar ook gewoon omdat ik me er zooo lomp door voel, ik ben een meter en een banaan lang en nog stoot ik overal tegenaan met mijn lompe armen met flubber brrrghhh.
Dit zijn mijn plannen voor kerst!
Weet de details niet, maar een leraar van mij op de middelbare is met zijn oud-leerling getrouwd.
Wij hadden in het begin juist geen ruzie, maar dat was vooral omdat mijn vriend dat uit de weg ging (door dingen uit zijn jeugd). Toen maakten we meer ruzie, maar we zijn kort geleden gaan samenwonen en nu maken we terug bijna geen ruzie.
Ik ben ook wel benieuwd hoe vaak mensen gemiddeld ruzie maken. Beetje moeilijk om in een poll te gieten, maar toch geprobeerd: hoe vaak maken jij en je partner ongeveer ruzie?
- Meer dan één keer per week
- Eén keer per week
- Eén keer per twee weken
- Eén keer per maand
- Eén keer per drie maanden
- Eén keer per half jaar
- Eén keer per jaar
- Nog minder dan één keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Hangt er een beetje vanaf wat je bestempelt als ruzie. Echt serieuze ruzie gebeurt hier bijna nooit maar dat komt ook omdat ik heel slecht ruzie kan maken, ‘ik ben niet boos, ik ben verdrietig’ vat mij wel goed samen. Daarom heb ik op minder dan 1 keer per jaar gestemd. Maar het is niet alsof we confrontaties uit de weg gaan, irritaties worden gewoon uitgesproken en hoewel dat wel tot frustraties kan leiden veroorzaakt het eigenlijk nooit ‘echte’ ruzie.
Ik vind het juist wel gezond klinken, aangezien jullie het niet opkroppen maar wel uitspreken!
Ik vind het ook lastig te definiëren, maar ik denk dat ruzie nog meer dan een woordenwisseling o.i.d. is. Dus echt dat je boos op elkaar bent, elkaar misschien dingen verwijt, even niet elkaars standpunt kan begrijpen, …
Edit: ook @En_17_Anderen
Ik heb een vriendje gehad met een vreselijke voornaam. Het was dus wel mn vriendje, maar als ik hem nodig had zei ik altijd HEY of kun je even hierheen komen ofzo.
Een meter en een banaan lang hahahaha
Ik wil graag duurzamer gaan leven en daar mijn leven langzaam op aanpasssn. Ik ga de komende maanden duidelijke doelen opstellen (:
Toch zou ik liever Adolf hebben dan Dylano
Ik heb eigenlijk alleen ruzie met mijn vriend als we allebei dronken zijn. Dan zitten we vaak niet helemaal op één lijn haha.
Dolf is prima! Het vriendje van een vriendin van me heet Jeremy en dat kort ze standaard af naar Jer en ik kan daar ook echt geen vrede mee sluiten. Djerrrrr. Maar Jeremy vind ik ook vreselijk. Dumpen die handel.
Als ik terug kom van een hele avond dansen. maar dat valt misschien ook onder na het sporten
Op dit moment vind ik me bij geen van deze opties mooi want zit helemaal onder de pukkels
Waar zou je liever wonen?
- Penthouse
- Vrijstaand huis
0 stemmers
- Huis met erkers
- Huis met dakterras
0 stemmers
- Huis met zwembad
- Huis met sauna
0 stemmers
- Moderne villa met fancy tech-snufjes
- Ouderwetse woning met rieten dak en houten balken
0 stemmers
Toen ik 13 was, ben ik op bezoek gegaan bij verre familie en die hadden mijn droomwoning/leven. Ik was enorm onder de indruk en dit is, na al die jaren, nog steeds mijn droom, haha. Een supermodern, ruim penthouse met allerlei snufjes, design, kunst en het liefst midden in een grote stad .
Mijn vriendin en ik hebben echt nooit ruzie, ik snap niet echt hoe anderen dat zo vaak hebben😅 Als we het ergens niet over eens zijn hebben we hooguit een discussie maar ruzie kan ik het niet noemen
Meestal als ik ongesteld moet worden en niks kan hebben en alles verkeerd opvat haha dus 1 keer per maand
Rieten dak is zo mooi maar volgens mij heb je dan 1000 spinnen