Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dit doet me denken aan de aflevering van Vier Handen waar een aanstaande moeder niet precies wist hoe ze de naam van haar kind moest schrijven :’)

12 likes

Even totaal niet inhakend op de discussie: het meervoud van “zo’n” is “zulke”.

3 likes

Zijn jullie bekend met het oude internetfenomeen stabiele tanga?

• Jazeker
  • Nee wat??

0 stemmers

En welke sociale media (ook al heette dat nog niet zo) heb je gehad?

• PP2G
  • Sugababes/Superdudes
  • Cu2
  • MySpace
  • Friendster
  • Livejournal
  • Hyves
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

0 stemmers

Je vergeet Netlog! Al was dat mss eerder iets typisch Belgisch?

3 likes

Ik heb dit ook en op sommige momenten beheerst het wel een beetje mn leven

1 like

& That’s-me

1 like

In het Vlaams is dat wel correct dacht ik

5 likes

Ik ken het niet! Maar had er best een Anders… bij kunnen zetten ja, sorry!

Dacht dat dit alleen was om feesten te checken haha

1 like

Wij hadden ook nog Zaanzone in de Zaanstreek :sunglasses: Weet niet of hier nog meer mensen zitten die het hadden, misschien @Flexican @Flopsyunicorn (uit mijn hoofd) haha

12 likes

Ik snap niet wat Emile hiertussen doet haha. En Annie.

8 likes

Buddy en +5! 0+ (dit was een hartje met een gezichtje)
Haha zaanzone was echtttt leuk!

1 like

Plasvaginisme noemden we dat

2 likes

Hahahah ik zie nu pas de tekst op het plaatje, sweetyboy! Ken je hem ook?
Hij fietste altijd in jagers rondjes om met alle meiden daar te praten. Ik zie hem nog wel eens werken bij de appie :joy: en ook daar praat ie tegen alle vrouwen.

2 likes

Wat kiezen veel voor een rieten dak. Is echt veel onderhoud, meer brandgevaar en moet je soms sproeien/vervangen etc. Al dat hout moet je eens in de zoveel tijd schoonmaken schuren en opnieuw verven tenzij je wil dat het hout verrot. Tussen die balken gaan vaak marters lopen en dat is me een kabaal. Ik praat uit ervaring haha

3 likes

Ik lees hier vaak op het forum over Barts haha. Ik vind het helemaal niet zo’n erge naam, wel een beetje suf. Ik had dacht ik Cas geheten, geen idee wat ik daarvan vind eigenlijk. Mijn ouders vonden bijna geen enkele jongensnaam mooi zeiden ze.

1 like

HAhaha dit is zo leuk ( sorry Mn derde post achter elkaar) ik deed dit vroeger altijd met een vriendin in het zwembad. Als het in de zomer heel druk was gingen we dan voornamelijk bij oude mannen/opa’s “Jan! Henk! Bernhard!” roepen. Aangezien oude generaties niet enorm veel variatie in namen hebben hadden we het best wel eens goed en keek diegene om en dan moesten we hard lachen en gingen we snel verder zwemmen.

10 likes

En Vampirefreaks hahaha.
In m’n vrij korte emo periode.

6 likes

Mijn naam nu verschilt maar 1 letter van hoe ik had geheten als jongen :joy: zelfde uitspraak en alles

1 like

Haha wat, was het kind toen al geboren of toen ze de naam hadden bedacht?