Dit doet me denken aan de aflevering van Vier Handen waar een aanstaande moeder niet precies wist hoe ze de naam van haar kind moest schrijven :’)
Even totaal niet inhakend op de discussie: het meervoud van “zo’n” is “zulke”.
Zijn jullie bekend met het oude internetfenomeen stabiele tanga?
- Jazeker
- Nee wat??
0 stemmers
En welke sociale media (ook al heette dat nog niet zo) heb je gehad?
- PP2G
- Sugababes/Superdudes
- Cu2
- MySpace
- Friendster
- Livejournal
- Hyves
0 stemmers
Je vergeet Netlog! Al was dat mss eerder iets typisch Belgisch?
Ik heb dit ook en op sommige momenten beheerst het wel een beetje mn leven
& That’s-me
In het Vlaams is dat wel correct dacht ik
Ik ken het niet! Maar had er best een Anders… bij kunnen zetten ja, sorry!
Dacht dat dit alleen was om feesten te checken haha
Wij hadden ook nog Zaanzone in de Zaanstreek Weet niet of hier nog meer mensen zitten die het hadden, misschien @Flexican @Flopsyunicorn (uit mijn hoofd) haha
Ik snap niet wat Emile hiertussen doet haha. En Annie.
Buddy en +5! 0+ (dit was een hartje met een gezichtje)
Haha zaanzone was echtttt leuk!
Plasvaginisme noemden we dat
Hahahah ik zie nu pas de tekst op het plaatje, sweetyboy! Ken je hem ook?
Hij fietste altijd in jagers rondjes om met alle meiden daar te praten. Ik zie hem nog wel eens werken bij de appie en ook daar praat ie tegen alle vrouwen.
Wat kiezen veel voor een rieten dak. Is echt veel onderhoud, meer brandgevaar en moet je soms sproeien/vervangen etc. Al dat hout moet je eens in de zoveel tijd schoonmaken schuren en opnieuw verven tenzij je wil dat het hout verrot. Tussen die balken gaan vaak marters lopen en dat is me een kabaal. Ik praat uit ervaring haha
Ik lees hier vaak op het forum over Barts haha. Ik vind het helemaal niet zo’n erge naam, wel een beetje suf. Ik had dacht ik Cas geheten, geen idee wat ik daarvan vind eigenlijk. Mijn ouders vonden bijna geen enkele jongensnaam mooi zeiden ze.
HAhaha dit is zo leuk ( sorry Mn derde post achter elkaar) ik deed dit vroeger altijd met een vriendin in het zwembad. Als het in de zomer heel druk was gingen we dan voornamelijk bij oude mannen/opa’s “Jan! Henk! Bernhard!” roepen. Aangezien oude generaties niet enorm veel variatie in namen hebben hadden we het best wel eens goed en keek diegene om en dan moesten we hard lachen en gingen we snel verder zwemmen.
En Vampirefreaks hahaha.
In m’n vrij korte emo periode.
Mijn naam nu verschilt maar 1 letter van hoe ik had geheten als jongen zelfde uitspraak en alles
Haha wat, was het kind toen al geboren of toen ze de naam hadden bedacht?