Stel hier je persoonlijke vraag #3

Mijn ouders zijn na mij overgeschakeld op Finse namen, ook via series/films, geloof ik! We hebben, op een Finse pennenvriendin van mijn moeder na, geen enkele band met Finland.

1 like

Felix.

2 likes

Joyce. Ook best wel standaard maar hé, beter dan Mike of Robert :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Even checken hoor.

Heet jij Linda? (Anoniem!)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

jij bent echt principieel procentueel haha, elke keer mijn wiskundeskills aanvallen

42 likes

Stijn.

Mn broertje heet overigens niet zo.

2 likes

Hahaha sorry!

Wel een geweldige alliteratie trouwens: principieel procentueel!

13 likes

Zo zou ik ook heten als ik een jongen was!

1 like

Jip.
Maar mijn broertje beweert ook dat hij Jip had gegeten als hij een meisje was geweest haha. Dus nu weet ik het niet meer zeker.

5 likes

Mart, ben blij dat ik een meisje ben geworden :sweat_smile:

1 like

Haha wow ik las even dat jij een jongen was en dat je melissa zou heten als je een meisje zou zijn. Ik dacht echt :eek: en toen las ik je bericht erboven

1 like

Hoeveel paar schoenen heb je?

  • 1 - 5
  • 6 - 10
  • 11-15
  • 16 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40
  • 41 - 50
  • Meer dan 50

0 stemmers

Bart :woman_facepalming: Net als @Eddie kees ik. Maar mijn ouders waren dus wel serieus, die wilden me echt Bart noemen??? Hoe kun je

3 likes

als je me dit toevallig een half uur geleden had gevraagd had ik anders gestemd haha

5 likes

Haha, ik vind het best een leuke naam eigenlijk. Maar dat komt denk ik ook omdat mijn neefje nu ook Pieter heet en echt een leuk kind is.

1 like

Ik ook!! Of Paul maar Joost vind ik dan leuker

2 likes

image

Samen met @Griselda heb ik een goede collectie aan Real Housewives, vooral NeNe Leakes, en twerk gifs opgebouwd.

3 likes

Hier ook een Joost!
Bij m’n broertje mocht m’n vader de namen verzinnen en Joost kwam niet op zijn lijstje voor, die heet iets totaal anders :sweat_smile:

2 likes

Ik ben blij dat eeuwige “dat mag Joost weten”-grapjes ons bespaard zijn gebleven!

11 likes

Hier nog een Joost!

2 likes