Ja haha, eigenlijk wel. Ga dus ook nooit xtc gebruiken want wat een drama zou dat dan zijn
Gaan jullie ook de All You Need Is Love kerstspecial kijken?
- Ja
- Nee
- Weet nog niet
0 stemmers
En voor de mensen die ja hebben gezegd⊠Moeten jullie ook altijd huilen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zei geen ja maar als ik ga kijken moet ik sowieso huilen
Hoor jij een soort piepje als je uitademt?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Hoe veel dagen per week drink jij alcohol?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Hoe veel drink je dan op een doordeweekse dag voor degene die regelmatig drinken?
- 1 drankje
- 2 drankjes
- 3 drankjes
- 4 drankjes
- 5 drankjes
- 6 drankjes
- Meer dan 6 drankjes
0 stemmers
Ik drink wel regelmatig, maar eigenlijk alleen in het weekend. Doordeweeks alleen met een bijzondere gelegenheid (verjaardag of iets dergelijks)
Ik kan echt onmogelijk op de eerste vraag antwoorden, drink vaak achtereenvolgende weken gewoon niks om mezelf vervolgens een week lang elke dag op wijn, aperitivo of boozy chocolademelk te treaten. Ik vind alcohol lekker en leuk maar het is echt nooit een gewoonte in mijn leven geworden.
De kerstboom gaat hier morgen op! Zoooooveel zin in. Ik maak er altijd een heel event van en dit is de enige dag in het jaar dat we een soort traditionele man/vrouw verdeling hebben. Ik zoek de boom uit, hij betaalt hem en zet hem rechtop en vervolgens ga ik de boom versieren (lampjes doen we samen). MĂ©t kerstmuziek aan en chocolademelk. Vind het zoân heerlijke traditie die ik ook echt van huis uit heb meegekregen.
Als ik een astma aanval heb ja;p
Nog even over de geld discussie; ik vind kostgeld wel goed als de kinderen zelf al een baan hebben. Ik ken meerdere mensen die qua leeftijd al volwassen zijn en ook al een âvolwassenâ baan hebben en nog steeds thuiswonen. Dan zou ik het raar vinden als je nog op de kosten van je ouders leeft. Mensen die nog met de middelbare school bezig zijn vind ik een ander verhaal, dan vind ik het zelfs iets kils hebben om het te vragen.
Thuis blijven wonen, ondanks dat je al een baan hebt, is in de huidige oververhitte woningmarkt in de Randstad vaak niet een bewuste keuze maar pure noodzaak. Helemaal als je maar één inkomen hebt. Dus als ouders zou ik dan liever ervoor zorgen dat mijn kind zoveel mogelijk kan sparen, zodat hij nog enigszins geld heeft om te overbieden want anders duurt het alleen maar langer voordat hij/zij uit huis is.
Het kind mag natuurlijk wel helpen in het huishouden en dit is natuurlijk anders als men maar thuis blijft wonen vanwege gemak.
Ja, ik weet hoe de situatie er voor staat en dat veel mensen niet vanwege de lol nog bij hun ouders zitten. Maar in de situaties die ik noemde speelt gemak/passiviteit ook een grote rol. Daarbij ligt het ook aan de leeftijd vind ik, ik ben het met je argument eens, maar als je eenmaal bijna dertig bent kun je toch niet eeuwig op je oudersâ kosten blijven sparen voor dat huis dat je graag wilt.
Eigenlijk, bedenk ik me, is het me dan niet eens om het geld te doen, maar meer om de onvolwassen situatie waar mensen dan in verkeren; volwassenen die nog leven als kinderen bij hun ouders thuis. Dus er wordt nog steeds voor ze gekookt, gewassen, etc. Ok, ik dwaal af:P
Ik was hier de laatste weken over aan het denken! Echt bizar, het maakt niet uit hoe lang ik weg ben geweest, of ik net daarvoor nog heb geplast, of ik veel of weinig heb gedronken, ik sta al-tijd de kloten met mijn sleutel om zo snel mogelijk binnen te zijn omdat ik naar het toilet moet. Hoe werkt dit
Maak jij gebruik van een digitale camera tijdens uitstapjes?
- Nee, alleen fotoâs met de mobiel
- Nee, maar wel spiegelreflex
- Nee, maar wel wegwerpcamera
- Alleen tijdens vakanties
- Alleen tijdens vakanties en dan ook met de spiegelreflex
- Alleen tijdens vakanties en dan ook met de mobiel
- Alleen tijdens vakanties en dan ook met de wegwerpcamera
- Soms
- Ja, maar ook met de spiegelreflex
- Ja, maar ook met de wegwerpcamera
- Ja, maar ook met de mobiel
- Ja, vaak wel
- Ja, (bijna) altijd
- Anders
- Ik maak geen fotoâs
0 stemmers
Pff volgens mij zijn mijn opties niet zo handig weergegeven
Ik moest inderdaad even nadenken
Thanks!! (Was het taartje ff vergeten dus moest heel lang nadenken hoe je dit wist haha)
Ik mis de culturele sector
Ik doe twee verschillende dingen
Zijn jouw ouders nog bij elkaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je ouders NIET meer samen zijn, hoe oud was je toen ze gingen scheiden/uit elkaar gingen?
- 0-3 jaar
- 4-7 jaar
- 8-12 jaar
- 13-16 jaar
- 17-20 jaar
- Ouder
- Mijn ouders zijn officieel nooit samen geweest.
0 stemmers