Stel hier je persoonlijke vraag #3

En wat dacht je van ‘Joost is anders geaard’

8 likes

Same. Snap echt niet waarom ze dit bedacht hebben

Ik vier het met de kinderen op school. Telt dat ook? :sunglasses::joy:

Edit: euj ik krijg nog betaald ook :heart_eyes:

4 likes

Ik zou Frank hebben geheten.
Ik zie hier overigens qua naam zowat de hele mannelijke kant van mijn familie voorbij komen haha. Erg origineel dus :rofl:

1 like

Mijn ex heet zo, scheelt ook :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou Kasper/ Casper geheten hebben.
Wel echt weinig tokkie namen onze ouders vind ik. Was op mijn basisschool wel anders haha

Jessica🙋🏽‍♀️

1 like

Ik heb de naam van de dochter van Ludo. Denk dat ik dit later weghaal.

17 likes

Patrick of 1 van de Ierse varianten padraig/padraic :upside_down_face:

Ik vind het nog best leuke jongensnamen hier!

Ik was een Thijs geweest.

1 like

Ik had Gerhard geheten. Echt wtf

36 likes

Ik had Maxim geheten.

Nog nooit gehoord in Nederland! Wel vaak zonder die laatste e, bij de oudere generatie vooral :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik zou Steef heten, nu heet ik Steffie haha

4 likes

Ik heb de naam van een oud FF’er die net weg was en waar drama om was net toen ik hier voor het eerst kwam posten. Al haar posts waren al weg dus ik had geen idee waar het over ging, was heel raar om de hele tijd m’n naam voorbij te zien komen. Ik weet ook niet zeker of mensen aan de hand hiervan kunnen bedenken hoe ik heet 🤷

10 likes

oprecht wel

7 likes

Oohh ja volgens mij heb ik dus precies gemist waarom zij weg was omdat ik 1 of 2 maanden niet op t forum was. Heel irritant haha

2 likes

Haha dit doet me er ineens aan denken dat ik jarenlang dacht dat een vriend van mijn ex Nelis heette. Dacht wel; goh dat hoor je niet vaak. Maar dat was zijn achternaam en daar kwam ik pas achter toen iemand vroeg: he wil je dit bier even aan jan geven? En ik dacht huh ik ken helemaal geen jan en dat zei ik ook. En toen dat iedereen zo te kijken van :rolleyes: je staat al een half uur met m te praten. Heel ongemakkelijk en ook heel off topic sorryyyy

19 likes

Haha ja ik ben dus ook nog steeds clueless. Weet ook nog dat ik op een gegeven moment m’n Instagram postte en dat ik nog dacht dat mensen misschien zouden denken dat ik die forummer was met een nieuw account en mezelf perongeluk verlinkte :joy:

1 like

Dit is mijn absolute favoriet ever

giphy%20(2)

4 likes