Stel hier je persoonlijke vraag #3

Oh haha ik ben er inmiddels achter dat ik de andere van de 2 in mn hoofd had :sweat_smile:

2 likes

nou je hebt niet veel gemist, er was niet echt een reden. Ze was alleen een van de posters met de meeste likes en postte heel veel, toen kondigde ze aan dat het niet leuk meer was en ze weg ging, waarop half het forum zei “jammer, waarom?”, kregen we geen antwoord op.

1 dag later was er een nieuw account, die “hoiiiii wat grappig dit forum, ik ben hier nooit eerder geweest wat grappig hier hallo hoi” deed, @quantum had het uiteraard meteen door, maar niet iedereen geloofde het omdat dat account heel andere hobbies had etc, en toen kwam t uit dat het toch wel dezelfde persoon was en ging ze weg, eind goed al goed.

12 likes

image

:smile:

Haha dankjwel! Ben er zelf ook wel blij mee :blush:
Edit: het is de langste van de 2

image

1 like

Vraag me echt af of zij nog meelezen

4 likes

Vind het wel jammer dat mijn ouders al wisten dat ze een meisje kregen, was wel benieuwd naar een potentiële jongensnaam.

Mijn zus zou Wouter gegeten hebben hahah. Nu hebben we allebei weinig voorkomende namen (daarom ga ik ze ook maar niet delen).

1 like

Ik hou echt van namen. Ik probeer ook altijd namen te raden van mensen op straat, zo van dat is vast een Henk, of dat is echt een Shantely. Vaak nog goed ook :clap: (sorry als je zo heet)

5 likes

Teun, ben gelukkig een meisje geworden…

1 like

Koplampen :joy: Vanaf nu ga ik ze zo noemen.

2 likes

Ook vaak boobs of boobies. Borsten gebruik ik eerder als ik het over die van anderen heb, heb zelf een kleine cupmaat en vind borsten ‘groter’ klinken ofzo? Vind het in ieder geval niet zo goed bij de mijne passen.

2 likes

Ik borstel mijn haar niet, maar gebruik wel elke dag water vermengd met gel.

1 like

Terrence🤮

3 likes

Veel oude vrouwen noemen het kippetjes/konijnen. :nerd_face:

2 likes

@Canvastas, ik zou Davide hebben geheten en @Eddie, mijn naam is Eleonora.

Ik noem mijn borsten bobbies (als ik in het Nederlands praat, dan, en dat doe ik sowieso alleen met goede vrienden of op het internet, eheh).

7 likes

Ik zou Cameron heten, wat ik vooral met Cameron Diaz associeer dus vind het daardoor meer een naam voor meisjes denk ik.

In associeer het met m’n lievelings film

d5204fd4b31fdc7a89773b10f6d79aaa

6 likes

Xander :woman_facepalming::woman_facepalming: zo blij dat ik een meisje ben.

Brian. Wel priem op zich maar ben wel blij met m’n eigen naam nu.

Mijn vader wilde me Queenie noemen dus ik ben blij dat m’n moeder haar zin heeft doorgedrukt. Gek.

28 likes

Oh dat vind ik echt een vette naam eigenlijk

4 likes