Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik ga regelmatig naar festivals zoals Elfia en Castlefest, en dan vind ik het persoonlijk heel leuk om te verkleden, of in ieder geval kleding aan te doen die ik in het dagelijks leven eigenlijk bijna niet draag. Voor Halloween, doe ik er eigenlijk bijna niets voor, heb er dan geen tijd voor.

2 likes

Ik hou niet van random gekke hoedjes opzetten of ā€˜lol kijk mij ik loop voor lul’ en ik vind standaard kostuums echt heeel heel heel erg kut, maar ik ben goed in originele dingen bedenken bij themafeestjes, dus dan vind ik het wel leuk. (bijv als kort pittige huisvrouw of flat earther)

4 likes

Ja in een leuk lingerie setje of Zo hahaha. Maar verder… Nee bah

2 likes

Ik hou van lekkere themafeestjes, beetje ordinair terwijl ik dat normaal niet ben/kan, carnaval, creatieve kostuums alless

2 likes

Ik zou echt graag een keer echt verkleed voor Halloween willen gaan, maar ik heb niemand in mijn omgeving die daar interesse in heeft.

5 likes

Alleen met carnaval en dergelijke. Wij hebben geen Halloween feestjes in de buurt helaas anders zou ik dat ook wel heel leuk vinden denk ik. Ik gaf vroeg ook ieder weekend weer optredens in prinsessen jurken en kleding van mijn moeder aan iedereen die het maar wilde horen of zien. Waarom ik het leuk vind geen idee? Gewoon leuk om uit te dossen met haar, make-up en kleding en gezellige sfeer icm de bijbehorende feestjes.

Ik zou niet gaan, maar de uitnodiging aangrijpen om wel weer eens af te spreken. Zo kun je die persoon toch weer eens spreken, zonder een verkleedfeestje met bijna geen bekenden.

9 likes

Mijn achterneef is bekende voetballer/de vriend van Monica Geuze/vader van dr kind

43 likes

Er is ook eigenlijk niemand in mijn omgeving die er echt voor gaat, maar daar trek ik me nooit iets van aan. Ik ga altijd in m’n eentje all out met Halloween :grin:

Ik vind sowieso (sfx) make-up heel leuk als creatieve bezigheid dus elke gelegenheid waar ik me uit kan leven grijp ik aan :heart:ļø

2 likes

Een heleeeeeee bekende Nederlandse beutyyoutuber zit in mijn ā€œkringenā€!

Niet quoten haha

5 likes

Heb jij over het algemeen een goede band met je ouders?

• Ja allebei
  • Ja moeder
  • Ja vader
  • Geen van beiden

0 stemmers

Ik vind zelf van niet (bij gezin), maar tegelijkertijd kent iedereen in m’n omgeving diegene wel en heb ik zelfs dates gehad waarbij jongens over die persoon begonnen zonder dat ze wisten dat het familie van me was (zeg het op dat moment dan ook niet want ik vind het echt heel ongemakkelijk), dus ik denk dat dat dan wel telt als bekend? Maar het is om iets heel doms hahahah

3 likes

@Enthusiasm ik ben nu echt te nieuwsgierig

1 op de 5 jongvolwassenen wiens ouders gescheiden zijn ziet zijn vader niet meer. Als jouw ouders gescheiden zijn, heb je nog contact met je vader?

• Ja, ik heb een (hele) goede band met mijn vader
  • Kon beter, maar ik ben niet ontevreden
  • Minder dan ik zou willen
  • Sporadisch
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Waw, 1 op 5, wat een hoog cijfer! Waar komt dat vandaan?

Heb je die cijfers toevallig ook andersom? Dus wat betreft moeders, ben benieuwd!

20 procent van kinderen gescheiden ouders ziet vader niet meer - https://nos.nl/l/2255167

Bizar he? Ik schrok er ook van!

2 likes

5%, zie linkje hierboven

Wat een groot verschil zeg !

Haha, exact 50-50, jullie helpen niet :stuck_out_tongue:.

1 like