Plas jij wel eens in een openbaar zwembad? (anoniem)
- Ja
- Nee
- Ik ga nooit zwemmen
0 stemmers
Plas jij wel eens in een openbaar zwembad? (anoniem)
0 stemmers
ZOVEEL VIESPEUKEN
Ik slikte vorige week echt nog een grote slok zwembadwater in
Ik eet nu vooral veel minder vlees. Ook wat experimenteler/minder standaard. En ik heb minder luxere lekkere dingen enzo in huis (gebakjes, luxe koeken enzo) maar dat komt vooral door een gebrek aan geld voor die dingen
Ja van peuters en baby’s verwacht ik het, en misschien van incontinente oudjes. Maar van volwassen vrouwen verwacht ik zoiets niet nee Maar ben misschien naïef
Volgens mij is plas nog het meest onschuldige dat in het water te vinden is. Veel mensen zwemmen aan het eind van de dag en staan voor ze het water ingaan 3 seconden onder de douche zonder zeep. Mensen die gezweet hebben, behaard zijn, misschien wel gepoept hebben net voor ze het water induiken, etc etc
Maar dat wordt er allemaal uitgechloord idd
Denk dat ik wel te oud ben om voor jongvolwassene door te gaan
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik heel klein was, heb eerst bij mijn vader gewoond, daarna bij mijn moeder, maar ze hebben er altijd voor gezorgd dat er voldoende en goed contact was met de ouder waar ik niet woonde, ging sowieso elke 2 weken een weekend daarheen, en ook vakanties enzo, en we belden regelmatig. Heb ook tot op de dag van vandaag een hele goede band met beiden. En zij ook vrij snel weer, de eerste 2-3 jaar waren lastig, want ja, dat is toch niet hoe je hoopt dat het loopt als je getrouwd bent en een kind hebt. Maar ze zijn altijd normaal met elkaar om blijven gaan waar ik bij was, en tegenwoordig spreken ze ook gewoon zonder mij af met elkaar en de nieuwe partners.
Maar hoor vaak heel andere verhalen om me heen van mensen wiens ouders ook gescheiden zijn, dus prijs mezelf erg gelukkig.
De zoon van een kennis van mij heeft een keer in het zwembad gepoept. En nee, hij was niet klein meer, maar 15 jaar.
@ParisDarling Ik ben wel anders gaan eten, maar niet (on)gezonder denk ik. Maar geen AGV meer enzo.
@anon95960165 Urine is nog niet eens het vieste ben ik bang Haar, huidschilfers, pleisters, ontlastingsresten. Heb weleens overgevende of poepende kinderen gehad bij zwemles.
Ja snap dat het zwembadwater sowieso niet al te fris is, dus daar denk ik maar niet over na
Maar het idee dat een volwassen iemand denkt zo nu ga ik eens even lekker plassen in het zwembad vind ik gewoon een raar idee en onnodig
Eerste ±2 jaar een stuk ongezonder. Maar nu wel een stuk gezonder dan toen ik nog thuis woonde.
Op m’n werk gaat het zwembad wel eens dicht omdat er teveel urine is aangetroffen. Ben zo blij dat ik geen zwemtherapie mee geef.
Haha vind zwembaden echt vies.
maar er is chloor, dus het is veilig en wordt constant gemonitord. Alles op de wereld is vies.
Mijn moeder zit meestal aan tafel ‘s avonds en niet op de bank omdat ze dat fijn vindt ofzo? Ze beweert dat er heeel veel mensen zijn die ‘s avonds niet altijd op hun bank zitten. Dus:
Zit/lig jij nu op de bank?
0 stemmers
Bij mij heeft mijn moeder mij juist verlaten toen ik 5 was.
Ik zit ook graag aan tafel #teamjemoeder. Maar als ik Netflix kijk dan hang ik wel op je bank.
Laat staan dat je een badpak draagt en dat natte ding weer aan moet zien te krijgen
Omg ja die frietjes altijd OVERAL!!!
En dan loop je weer terug naar het zwembad en dan zie je halverwege dat er nog een stuk wc-papier is blijven hangen omdat het zit vastgeplakt
Ik was laatst baantjes aan het trekken en toen dreef er ook een pleister langs. Ik word weer een beetje misselijk als ik er aan denk.