Op m’n werk gaat het zwembad wel eens dicht omdat er teveel urine is aangetroffen. Ben zo blij dat ik geen zwemtherapie mee geef.
Haha vind zwembaden echt vies.
maar er is chloor, dus het is veilig en wordt constant gemonitord. Alles op de wereld is vies.
Mijn moeder zit meestal aan tafel ‘s avonds en niet op de bank omdat ze dat fijn vindt ofzo? Ze beweert dat er heeel veel mensen zijn die ‘s avonds niet altijd op hun bank zitten. Dus:
Zit/lig jij nu op de bank?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij mij heeft mijn moeder mij juist verlaten toen ik 5 was.
Ik zit ook graag aan tafel #teamjemoeder. Maar als ik Netflix kijk dan hang ik wel op je bank.
Laat staan dat je een badpak draagt en dat natte ding weer aan moet zien te krijgen
Omg ja die frietjes altijd OVERAL!!!
En dan loop je weer terug naar het zwembad en dan zie je halverwege dat er nog een stuk wc-papier is blijven hangen omdat het zit vastgeplakt
Ik was laatst baantjes aan het trekken en toen dreef er ook een pleister langs. Ik word weer een beetje misselijk als ik er aan denk.
Ik kwam als kind ooit boven water uit een duik en toen lag er een pleister op mn schouder. Kan er nog steeds om kokhalzen ugh
Neeee bah bah
Avondeten veel meer buiten de deur en ontbijt en lunch heel onregelmatig. Dus het eten niet per sé 360 graden ongezonder maar meer alles rondom eten.
Heb jij je winter dekbed er al op?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb maar 1 dekbed. Alleen als het >30 graden is gaat die eruit en slaap ik alleen onder een dekbedhoes.
Als ik eraan denk was dat eigenlijk zo goor (dit deed ik alleen op kinderfeestjes). Met die natte handjes die zompige friet eten. Dit was ook in de tijd dat er binnen nog gerookt mocht worden. Elke keer als ik een zwembad in stap, komt deze herinnering naar boven. En tóch voel ik dan nostalgie hahah.
Zin in snoep in boterhamzakjes nu!
Welke zwemdiploma’s heb jij?
- A
- B
- C
- Fancy andere dingen
- Geen
0 stemmers
Heb ABC maar nog steeds kan ik niet normaal zwemmen
A tot en met F
Maar D, E en F waren zwemvaardigheid 1, 2 en 3