Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik kwam als kind ooit boven water uit een duik en toen lag er een pleister op mn schouder. Kan er nog steeds om kokhalzen ugh

7 likes

Neeee bah bah

Avondeten veel meer buiten de deur en ontbijt en lunch heel onregelmatig. Dus het eten niet per sé 360 graden ongezonder maar meer alles rondom eten.

1 like

Heb jij je winter dekbed er al op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb maar 1 dekbed. Alleen als het >30 graden is gaat die eruit en slaap ik alleen onder een dekbedhoes.

10 likes

Als ik eraan denk was dat eigenlijk zo goor (dit deed ik alleen op kinderfeestjes). Met die natte handjes die zompige friet eten. Dit was ook in de tijd dat er binnen nog gerookt mocht worden. Elke keer als ik een zwembad in stap, komt deze herinnering naar boven. En tóch voel ik dan nostalgie hahah.

3 likes

Zin in snoep in boterhamzakjes nu!

9 likes

Welke zwemdiploma’s heb jij?

• A
  • B
  • C
  • Fancy andere dingen
  • Geen

0 stemmers

Heb ABC maar nog steeds kan ik niet normaal zwemmen

7 likes

A tot en met F
Maar D, E en F waren zwemvaardigheid 1, 2 en 3

1 like

Wat @anon46421473 heeft geen diploma? High five haha

9 likes

Ik heb 2,5 jaar over diploma B gedaan omdat ik niet door dat gat durfde te zwemmen, wel onder die hele lap door maar niet door dat gat.

En toen ik m eenmaal had hoorde ik dat je voor C een salto vanaf de waterkant moest maken en toen dacht ik nee ik ben klaar

18 likes

Dat en een snorkeldiploma :sunglasses:

Hahaha die salto van de kant was voor mij ook een dealbreker :joy:

2 likes

Ik heb echt 12 zwemdiploma’s :scream_cat: A B C, 3x zwemvaardigheid, 3x snorkeldiploma’s en 3x reddend zwemmen. En nu ben ik volwassen en heb ik een open water + avanced PADI. Als kind kreeg je mij noet uit het water!

13 likes

Ik zat op zwemles maar vond het vreselijk en mijn zwemlerares was echt een eng mens (zo herinner ik me haar in ieder geval).

Toen heb ik een keer tijdens een zomervakantie leren zwemmen van mijn vader, en ik heb hem toen gevraagd of ik mocht stoppen met zwemles. Hij vroeg toen of ik het zeker wist, omdat straks iedereen een diploma zou hebben behalve ik, maar ja ik wist het zeker. Nooit spijt gehad ook. :stuck_out_tongue:

PS Mijn vriend vindt jouw forumnaam echt fantastisch, wilde ik je nog eens zeggen en dit lijkt me een mooi moment

1 like

Ik heb juist pas net mijn zomerdekbed er weer in. Ik heb het altijd ontzettend warm s nachts, heb het winterdekbed echt nog nooit gebruikt.

2 likes

Wat heeft jouw voorkeur

• Bellen
  • Appen/smsen

0 stemmers

Ik moest heel vaak huilen bij zwemles omdat ik het echt niet leuk vond, maar ik heb wel A en B gehaald. Nu zwem ik alleen nooit meer :joy:

2 likes

Ik was vaak schoolziek op vrijdag, omdat dat de dag was dat we schoolzwemmen hadden. Trauma.

6 likes