Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik heb 2,5 jaar over diploma B gedaan omdat ik niet door dat gat durfde te zwemmen, wel onder die hele lap door maar niet door dat gat.

En toen ik m eenmaal had hoorde ik dat je voor C een salto vanaf de waterkant moest maken en toen dacht ik nee ik ben klaar

18 likes

Dat en een snorkeldiploma :sunglasses:

Hahaha die salto van de kant was voor mij ook een dealbreker :joy:

2 likes

Ik heb echt 12 zwemdiploma’s :scream_cat: A B C, 3x zwemvaardigheid, 3x snorkeldiploma’s en 3x reddend zwemmen. En nu ben ik volwassen en heb ik een open water + avanced PADI. Als kind kreeg je mij noet uit het water!

13 likes

Ik zat op zwemles maar vond het vreselijk en mijn zwemlerares was echt een eng mens (zo herinner ik me haar in ieder geval).

Toen heb ik een keer tijdens een zomervakantie leren zwemmen van mijn vader, en ik heb hem toen gevraagd of ik mocht stoppen met zwemles. Hij vroeg toen of ik het zeker wist, omdat straks iedereen een diploma zou hebben behalve ik, maar ja ik wist het zeker. Nooit spijt gehad ook. :stuck_out_tongue:

PS Mijn vriend vindt jouw forumnaam echt fantastisch, wilde ik je nog eens zeggen en dit lijkt me een mooi moment

1 like

Ik heb juist pas net mijn zomerdekbed er weer in. Ik heb het altijd ontzettend warm s nachts, heb het winterdekbed echt nog nooit gebruikt.

2 likes

Wat heeft jouw voorkeur

• Bellen
  • Appen/smsen

0 stemmers

Ik moest heel vaak huilen bij zwemles omdat ik het echt niet leuk vond, maar ik heb wel A en B gehaald. Nu zwem ik alleen nooit meer :joy:

2 likes

Ik was vaak schoolziek op vrijdag, omdat dat de dag was dat we schoolzwemmen hadden. Trauma.

6 likes

Ja op de een of andere manier is dat onze soort humor, jouw naam? En hij vindt dolfijnen fantastisch en we vinden honden allebei heel erg leuk, haha.

1 like

Vind het nog steeds stom dat dat op de middelbare school ook weer terug kwam, ben oprecht zo blij dat ik nu nooit meer verplicht hoef te zwemmen.

1 like

Vind je dieren leuk?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik word soms bestempeld als dierenhater maar dat is niet serieus hoor. Maar ik vind dieren niet zo leuk en ik heb het gevoel dat 9 van de 10 mensen dieren zooo leuk vinden. Ik vind ze ook weer niet kut ofzo. Ergens vind ik dieren ook een beetje eng en ben ik er eigenlijk een beetje vies van. Dus ben gewoon benieuwd.

1 like

Ik vind dieren wel leuk maar snap heel goed wat je bedoelt hoor! Dat betekent echt niet dat je een dierenhater bent.

Ik heb er 9, ABC zwemvaardigheid 123 en schoonspringen 123

6 likes

Haha nee is ook zo. Mijn vriend en vriendinnen zeggen dat wel eens voor de grap. Ik vind dierenplaatjes/filmpjes ook wel leuk/lief/schattig en sommige dieren van iemand anders. Maar daar blijft het ook wel bij

Omg ik was dit topic vergeten :flushed: Ik bedacht vanavond opeens dat deze bestond maar ik had m al een tijdje niet meer gezien. Dankzij de zoekfunctie ben ik erachter dat ik deel 2 helemaal heb uitgelezen maar deel 3 gewoon gemist heb ofzo? Om het goed te maken heb ik net maar alles bijgelezen en op heel veel oude polls gestemd.

11 likes

Ik heb op allebei gestemd omdat ik sommige dieren zo lief en leuk vind dat mn hart het niet aankan maar ik andere dieren gewoon niet snap ofzo.

1 like

Oké wat is dan jouw lievelingshuisdier?

• hond
  • kat/poes
  • konijn
  • cavia
  • hamster
  • ander soort knaagdier
  • vis
  • reptiel
  • vogel
  • tamagotchi
  • anders;

0 stemmers

1 like

Lig meestal lekker lui te zijn in bed

Nou ik ging kijken bij mijn nicht en neef hun afzwemmen voor C en zij moesten dat toen doen. Dus daarom ben ik toen niet niet voor mijn c gegaan. Maar misschien heeft het te maken met wanneer je voor je C diploma ging?