Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ja op de een of andere manier is dat onze soort humor, jouw naam? En hij vindt dolfijnen fantastisch en we vinden honden allebei heel erg leuk, haha.

1 like

Vind het nog steeds stom dat dat op de middelbare school ook weer terug kwam, ben oprecht zo blij dat ik nu nooit meer verplicht hoef te zwemmen.

1 like

Vind je dieren leuk?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik word soms bestempeld als dierenhater maar dat is niet serieus hoor. Maar ik vind dieren niet zo leuk en ik heb het gevoel dat 9 van de 10 mensen dieren zooo leuk vinden. Ik vind ze ook weer niet kut ofzo. Ergens vind ik dieren ook een beetje eng en ben ik er eigenlijk een beetje vies van. Dus ben gewoon benieuwd.

1 like

Ik vind dieren wel leuk maar snap heel goed wat je bedoelt hoor! Dat betekent echt niet dat je een dierenhater bent.

Ik heb er 9, ABC zwemvaardigheid 123 en schoonspringen 123

6 likes

Haha nee is ook zo. Mijn vriend en vriendinnen zeggen dat wel eens voor de grap. Ik vind dierenplaatjes/filmpjes ook wel leuk/lief/schattig en sommige dieren van iemand anders. Maar daar blijft het ook wel bij

Omg ik was dit topic vergeten :flushed: Ik bedacht vanavond opeens dat deze bestond maar ik had m al een tijdje niet meer gezien. Dankzij de zoekfunctie ben ik erachter dat ik deel 2 helemaal heb uitgelezen maar deel 3 gewoon gemist heb ofzo? Om het goed te maken heb ik net maar alles bijgelezen en op heel veel oude polls gestemd.

11 likes

Ik heb op allebei gestemd omdat ik sommige dieren zo lief en leuk vind dat mn hart het niet aankan maar ik andere dieren gewoon niet snap ofzo.

1 like

Oké wat is dan jouw lievelingshuisdier?

• hond
  • kat/poes
  • konijn
  • cavia
  • hamster
  • ander soort knaagdier
  • vis
  • reptiel
  • vogel
  • tamagotchi
  • anders;

0 stemmers

1 like

Lig meestal lekker lui te zijn in bed

Nou ik ging kijken bij mijn nicht en neef hun afzwemmen voor C en zij moesten dat toen doen. Dus daarom ben ik toen niet niet voor mijn c gegaan. Maar misschien heeft het te maken met wanneer je voor je C diploma ging?

Nog beter!

Ben jij voor of tegen het legaliseren van XTC gebruik, productie en handel?

• Voor
  • Tegen

0 stemmers

2 likes

Ik ben aan het bij lezen dus grote kans dat deze discussie al lang afgerond is maar ik wil er toch nog iets over delen.
Ik heb iemand verloren aan een misdrijf en ik had het verschrikkelijk gevonden als de dader de doodstraf gekregen zou hebben. Ik denk namelijk dat ook daders slachtoffer zijn van ofwel de omstandigheden waarin ze opgroeien, ofwel de psychische problemen waar ze mee te maken hebben. Dat maakt de fouten die ze maken niet oke. Maar dat maakt wel dat ik vind dat ook deze mensen recht hebben op behandeling.
Daarbij ontwricht zo’n misdrijf al zo ontzettend veel levens. Je raakt iemand kwijt waar je ontzettend veel van houdt en het vult de mensen om je heen met verdriet. De dood van een dader verandert daar niets aan. Het ontwricht alleen nog maar meer levens en maakt nog meer nabestaanden. Het feit dat ik iemand kwijt was en dat dit onomkeerbaar was zorgde er voor mij juist voor dat ik alleen maar kon hopen dat er nog goede dingen uit voort zouden komen. Daarom hoop ik oprecht dat mijn dader de juiste behandeling krijgt, hier van kan leren en een betekenisvol leven kan leiden waarin hij van waarde is.
Er gebeuren nou eenmaal verschrikkelijke dingen in deze wereld, dat veranderen we ook met de doodstraf niet. Ik denk dat we alleen maar kunnen proberen te leren en verder te gaan, zodat deze dingen niet voor niets gebeurd zijn.

48 likes

Oh je hebt gelijk hahah! Dat noem(de) ik altijd een salto :joy::joy: sorry. Haha my god stel je moet een echte salto maken :tired_face::tired_face:

2 likes

Bedoel je alleen of vooral huisdieren? Dat je die niet per se dichtbij je hoeft te houden?
‘Dieren in het algemeen’ is namelijk zo breed, dat vind ik wel moeilijk voor te stellen! Het voorjaar zou bijvoorbeeld heel leeg zijn zonder vlinders en fluitende vogels. En de uitgebreidheid van het dierenrijk spreekt ook best wel tot de verbeelding. Goed, hier stop ik maar, anders ga ik straks een hele kinderatlas over Panda’s Wonderlijke Wereld uittypen terwijl het gewoon over huisdieren gaat.

4 likes

Ik vind het echt heel veel over jou zeggen dat je er zo over denkt, wat een mooie houding!

8 likes

:face_vomiting:

Hahah ik vond iedereen met een C diploma ook altijd super stoer, omdat zij een salto konden. :joy:

1 like

Ik haatte dat chloorwater zo erg, dat prikte zo in mijn ogen dat ik niet door dat gat wou zwemmen en dus niet op mocht voor mijn B diploma. In natuurwater zwom ik wel gewoon onder water. Ik zwem nog steeds liever in vies natuurwater dan vies chloorwater. Mijn huid wordt er trouwens ook heel rood van.