Stel hier je persoonlijke vraag #3

ik vind het zo leuk en interessant hoe hier hele gesprekken ontstaan adhv polls :slight_smile:

helemaaaaal niet storend ofzo ook terwijl ‘we’ dat bij andere topics minder goed kunnen hebben?
ik vind dit topic daarom ook zo interessant, niet alleen de pollresultaten maar ook de hele ervaringen eromheen haha

22 likes

Voor de mensen met een huis, huur of koop?

• Ik heb een huurhuis
  • Ik heb een koophuis

0 stemmers

Vouw of rol jij je handdoeken op?

• Ik vouw ze op
  • Ik rol ze op
  • Ik doe het anders

0 stemmers

Deze heb ik ook. Alleen bij mij was het geen C diploma maar basis? Die kwam dan na B

1 like

bij hoeveel resterende wc-rollen koop je weer een nieuw pak?

• als het op is
  • ik wil niet zonder zitten, dus bij 1-2
  • ik wil niet zonder zitten, dus bij 3-4
  • ik houd van een wc rollen stapel dus bij 5-6 haal ik weer een nieuwe lading voor erbij

0 stemmers

soms gaan onze vragen echt nergens over :flushed: #guilty

4 likes

Kijk jij vaak terug naar de resultaten van polls die jij hebt aangemaakt?

• ja, alleen op dezelfde dag
  • ja, ik scroll zelfs aan paar dagen erna nog terug
  • nee (bijv. vergeten)

0 stemmers

voor de mensen die alleen dezelfde dag nog terugkijken een tip:
polls worden hier vaak door 250+ mensen ingevuld! super interessant dus om te zien wat de uitkomsten uiteindelijk zijn. dit is wel altijd na een paar dagen als iedereen is bijgelezen.
je kunt op je naam klikken en dan op ‘X aantal berichten in dit topic’ klikken, dan zie je alleen jouw posts/polls en kun je alles heel makkelijk terugzien

20 likes

Twijfel jij weleens over je relatie?

• Ja, regelmatig
  • Ja, af en toe
  • Zelden
  • Nooit
  • IK HEB GEEN RELASIE

0 stemmers

En is dat dan vaker n.a.v. een situatie (ruzie, onenigheid) of is het een dieper, knagend en langdurig gevoel (‘is dit het?’)?

• Gaat diep
  • Vooral na situaties
  • Beide
  • N.v.t.

0 stemmers

Op het moment ben ik vrijgezel maar in de tijden dat ik een vriend had, kón ik dat gewoon niet. Ik zou me veel te schuldig voelen, ookal is het alleen fantaseren.

1 like

Vind jij bevroren brood lekker?

• Ja, en ik eet dit ook
  • Ja, maar ik eet het niet
  • Nee, maar ik eet het wel
  • Nee, wat is dit voor gekkigheid?

0 stemmers

1 like

Mensen met ADHD/ADD: gebruiken jullie hier medicijnen voor?

• Ja
  • Nee
  • Wel gedaan maar niet meer
  • Nee maar zou ik wel willen

0 stemmers

Nou kom op jongens ik ben vast niet de enige :biggrin:

2 likes

Ik ben echt de minst dierenliefhebbende vegetariër in Nederland, denk ik, haha. Niet dat ik iets tegen dieren heb maar het is niet dat ik er dol op ben ofzo. Maar ik eet ze ook niet. :roll_eyes:

4 likes

Haha ik eet het tegenwoordig eigenlijk niet meer, maar toen ik nog bij m’n ouders woonde wel. Daar hadden we altijd alleen maar brood uit de vriezer, maar ik vind ontdooid brood uit de magnetron zo vies (dat werd dan klef/nat bij ons) . En ik eet sowieso wel vaker droog brood eigenlijk, dus ja dan at ik ook wel eens een bevroren boterham :tongue:

1 like

Hier in dit topic op je eigen naam klikken dan zie je een balk verschijnen!

1 like

Werkt alleen op laptop denk ik? Op mn mobiel kom ik dan gewoon alleen op mn eigen profielpagina direct.

1 like

Ik heb meestal twee pakken op voorraad. Bij 1 pak komen er nieuwe!

Ik neem me altijd voor om al eerder nieuwe rollen te kopen, maar het gebeurt zo vaak dat het al op is en ik weer zonder zit.

Hoe duur is de behandeling zonder korting?