Mensen met ADHD/ADD: gebruiken jullie hier medicijnen voor?
- Ja
- Nee
- Wel gedaan maar niet meer
- Nee maar zou ik wel willen
0 stemmers
Mensen met ADHD/ADD: gebruiken jullie hier medicijnen voor?
0 stemmers
Nou kom op jongens ik ben vast niet de enige
Ik ben echt de minst dierenliefhebbende vegetariër in Nederland, denk ik, haha. Niet dat ik iets tegen dieren heb maar het is niet dat ik er dol op ben ofzo. Maar ik eet ze ook niet.
Haha ik eet het tegenwoordig eigenlijk niet meer, maar toen ik nog bij m’n ouders woonde wel. Daar hadden we altijd alleen maar brood uit de vriezer, maar ik vind ontdooid brood uit de magnetron zo vies (dat werd dan klef/nat bij ons) . En ik eet sowieso wel vaker droog brood eigenlijk, dus ja dan at ik ook wel eens een bevroren boterham
Hier in dit topic op je eigen naam klikken dan zie je een balk verschijnen!
Werkt alleen op laptop denk ik? Op mn mobiel kom ik dan gewoon alleen op mn eigen profielpagina direct.
Ik heb meestal twee pakken op voorraad. Bij 1 pak komen er nieuwe!
Ik neem me altijd voor om al eerder nieuwe rollen te kopen, maar het gebeurt zo vaak dat het al op is en ik weer zonder zit.
Hoe duur is de behandeling zonder korting?
Oja dan zou ik het denk ik wel met korting doen, het lijkt me dat je er inderdaad wel van uit kan gaan dat andere behandelaren net zo goed zijn. Maar goed ik snap dat je twijfelt het is wel je gezicht natuurlijk
Knip jij weleens je wenkbrauwen?
0 stemmers
Bij wc-papier ben ik er relatief slecht in, maar wat betreft tandpasta, shampoo… heb ik altijd zo’n gevoel van succesfull adulting als ik m’n voorraadje goed bijhoud.
Houdbaarheidsdatums worden altijd ver voor de ‘echte’ vervaldatum op producten geplaatst (dit omdat fabrikanten zich zeker willen indekken dat het toch niet slecht zou worden).
En 1 dag is zeker geen probleem dus gewoon morgen opeten (dat zou ik toch doen)
Zo’n kip cordon blue is ook geen rauwe kip meer he, dus dat scheelt ook wel. Kan je morgen nog gewoon eten, mits het er normaal uitziet en ruikt.
@Canvastas @Juuldie het was ook niet echt een salto, maar meer een rol van de kant. Zoals je in dat filmpje kan zien hahah.
Oh hahah misschien verschilt het per zwemschool?
Koop doorgaans hema, maar heb laatst van de kruidvat, anni nogwat? Gekocht en die zijn wel sterk vind ik.
Gelukkig maar anders moest ik het uitmaken tussen ons😭
Kruidvat is anni rolfi. Die koop ik ook wel eens, zijn wel chill. Heb nu panty van action, vind ik ook chill