Stel hier je persoonlijke vraag #3

Oja dan zou ik het denk ik wel met korting doen, het lijkt me dat je er inderdaad wel van uit kan gaan dat andere behandelaren net zo goed zijn. Maar goed ik snap dat je twijfelt het is wel je gezicht natuurlijk

O ja inderdaad ik probeerde het net uit op mijn tel en daar werkt dat niet op nee! @anon46421473

Knip jij weleens je wenkbrauwen?

• Ja, ik doe het zelf
  • Ja, ik laat het doen in bijv. een salon
  • Nee

0 stemmers

Bij wc-papier ben ik er relatief slecht in, maar wat betreft tandpasta, shampoo
 heb ik altijd zo’n gevoel van succesfull adulting als ik m’n voorraadje goed bijhoud.

1 like

Houdbaarheidsdatums worden altijd ver voor de ‘echte’ vervaldatum op producten geplaatst (dit omdat fabrikanten zich zeker willen indekken dat het toch niet slecht zou worden).
En 1 dag is zeker geen probleem dus gewoon morgen opeten (dat zou ik toch doen)

2 likes

Zo’n kip cordon blue is ook geen rauwe kip meer he, dus dat scheelt ook wel. Kan je morgen nog gewoon eten, mits het er normaal uitziet en ruikt.

4 likes

@Canvastas @Juuldie het was ook niet echt een salto, maar meer een rol van de kant. Zoals je in dat filmpje kan zien hahah.

1 like

Oh hahah misschien verschilt het per zwemschool?

Koop doorgaans hema, maar heb laatst van de kruidvat, anni nogwat? Gekocht en die zijn wel sterk vind ik.

Gelukkig maar anders moest ik het uitmaken tussen ons😭

1 like

Kruidvat is anni rolfi. Die koop ik ook wel eens, zijn wel chill. Heb nu panty van action, vind ik ook chill

Ik heb echt trauma’s aan zwemles en dan vooral dat afschuwelijke schoolzwemmen.
Ik liep altijd achter daarmee, dan zat mijn hele klas al in het laatste (diepe) bad en zat ik nog bij de kinderen uit lagere groepen in het ondiepe bad met zo’n kutplankje. Laatst bedacht ik me dat ik volgens mij nooit in mijn leven op school gehuild heb. Ook niet toen ik nog een kleuter was ofzo. Maar tijdens schoolzwemmen moest ik iedere les huilen. De zwemjuf die ik had was in mijn beleving ook echt de meest onaardige nare vrouw ooit.
We gingen altijd met een bus van school naar het zwembad (we moesten naar een ander dorp toe) en dat was best een eindje. Op de terugweg werd ik dan altijd wagenziek, dat maakte het allemaal ook niet echt beter.

Uiteindelijk (na vééél meer lessen dan gemiddeld) heb ik wel gewoon mijn A-diploma gehaald, maar daarna ben ik ook direct gestopt.

Even mierenneuken maar: bij vleesproducten is het meestal “te gebruiken tot” o.i.d. en niet “ten minste houdbaar tot”, gewoonweg omdat er meer risico’s aan zitten wat betreft de groei van (schadelijke) micro-organismen. Salmonella is niet echt iets wat je ziet of ruikt aan een product. “Ten minste houdbaar tot” wordt vaker gebruikt bij producten waarbij de kwaliteit achteruit gaat na die datum. Zoals suiker wat gaat samenklonteren, of een koekje wat minder knapperig wordt. Niet schadelijk voor de gezondheid maar misschien niet wat je als consument verwacht (en daarvoor dekken fabrikanten zich inderdaad in @Goudlokje).

Maar goed, zou het na een dag nog prima opeten hoor @Tedmosby

5 likes

Mij waren ze bij zwemles gewoon een beetje vergeten ofzo? Echt zo raar. Ik heb echt eeeeeuwen in het middelste bad gezeten weet ik nog. M’n moeder werd er helemaal gek van en dacht dat ik gewoon echt niet goed kon zwemmen. Toen heeft ze eens gevraagd waarom het eigenlijk zo lang duurde voor ik door mocht naar het volgende bad en toen zei de badjuf: "Oh ja euh, ze mag wel door’’. En toen in het diepe was ik echt zo klaar :sweat_smile: Ik heb dus heel wat weken voor jan doedel in dat water gelegen hahahaa.

7 likes

Niet een bepaalde supermarkt, maar in kistjes. Die zijn vaak veel lekkerder dan die in een netje. Alleen die hebben ze maar een korte periode helaas. Ik koop ze dan onder andere bij de Jumbo.

3 likes

De bladmandarijnen in kist van de Lidl!!!

1 like

Helaas niet, verschilt ook nog weleens per kistje hoe lekker ze zijn trouwens, maar over het algemeen wel top. Heb weleens dagen gehad dat ik er 4-5 at. :joy:

1 like

Ik had een zwabbervoet eerder. Ik kon perfect zwemmen alleen ik spatterde soms met m’n voet. Daardoor mocht ik m’n diploma niet halen Ă©n niet naar het grote bad.

Zat ik daar als 8 jarige nog tussen de peuters/kleuters die net voor het eerst leerde zwemmen.

Na veel discussies die m’n moeder heeft gevoerd dat het onzin was alleen vanwege die zwabbervoet, mocht ik tot naar het grote bad en had ik binnen een paar weken A en B gehaald.

Ik vind mandarijnen sowieso heel wisselend van smaak per keer en per net :frowning: jammer want ik vind zure mandarijntjes echt jammmm

1 like

Oeps niet de vraag gelezen! Als je je poll aanpast vervallen onze stemmen en dan doe ik t wel goed!

3 likes