Zo, gemiddeld 12 neven en nichten?!
Mijn vader was al enig kind, dus dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Ooms en tantes van moederskant hebben maar tot één kind geleid. Vind het wel jammer!
Zo, gemiddeld 12 neven en nichten?!
Mijn vader was al enig kind, dus dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Ooms en tantes van moederskant hebben maar tot één kind geleid. Vind het wel jammer!
Zwemles was verschrikkelijk maar de wandelvierdaagse was nog VEEL erger. Als kind vond ik verplichtingen blijkbaar al vreselijk.
Huh waarom kan je geen 3 cousins invullen
FIETSVIERDAAGSE? Waarom doen ze dat hier niet?
Wat een droom!
Hahaa en je acht 38 realistischer dan 3 of 7?
Oh ik had nog niet alles gelezen, sorry 2 of 4 stemmen vind ik stom, want het zijn er 3 en geen 2 of 4… maar ja dat is mijn trekje haha
Wij zeggen thuis altijd: als Sinterklaas in het land is, zijn de mandarijnen op z’n lekkerst! Dus november/december, maar tot februari zijn ze meestal nog wel prima. Ik heb nu ook al lekkere, ik vraag altijd aan de groenteboer of ze al goed zijn en die antwoordt altijd eerlijk.
Bij ons in het dorp had je een fietsweek, je ging dan fietsen naar buitenbaden in de buurt en daar waren spelletjes en wedstrijden enzo georganiseerd. Hoogtepunt van de zomer!
Zo sad dat ik mijn haar nooit zo fabulous eruit kan laten zien als op deze foto’s
Ja godver ik wil de poll idd wel correct invullen
9 maar langer en dooier
EDIT ik heb het hier overigens over je kapsel post ik had de rest nog niet gezien!!
Ik ook, ga vooral door!
w.t.f.?! Dit vind ik echt ziek.
Ik ben allemaal foto’s aan het maken van mijn neus en mond om het te vergelijken hahah
Heb je jezelf weleens moed ingedronken voordat je iets ging doen wat je spannend vond?
0 stemmers
Op kleur, heb 16 gestemd. Qua structuur en lengte zit ik meer tussen 1 en 4 in maar de kleur is het meest opvallende aan mijn haar en ook hetgeen wat mensen het meest gebruiken om mij te beschrijven
Hoe langer ik hiernaar kijk hoe minder verschil ik in de soorten handen zie. Vooral de rij rechts
Clementines! Meestal veel lekkerder, sappiger en minder pitjes.
Haha, ja, ik ben heel hard aan het kijken, maar ik heb echt geen idee
@Canvastas kan straks, gebaseerd op onze stemmen, van iedereen zo’n compositietekening maken.