Wanneer hij de slaapkamer inkomt leg je het zo neer en verder overdag etc. draai je hem om!
(en stiekem vind ik het ook awesome haha)
Met de optie van 26 juni 1963 erbij wist ik dat wel, maar als je me alleen de uitspraak geeft, kom ik niet verder dan John F Kennedy
Jouw kant is wit en zijn kant een enorme dinosaurus gewoon kopen zal die leuk vinden.
9, dat is ook altijd het plaatje dat ik laat zien bij de kapper haha. Echt al te vaak gehad dat ik het uitlegde en het super achterlijk geknipt werd, dus nu laat ik elke x die foto zien en wordt het dus ook goed geknipt.
Jammer dat Briseïs er niet tussen staat, haha. Dat zou ik serieus nog wel overwegen.
Vind mijn gebruikersnaam ook niet verkeerd.
Of Frankie
Ehhhhh waarom staat @Ludo er niet tussen? Ik wil later mijn RGK vernoemen naar de uitvinder van de term.
Ik wil geen kinderen maar ik zou mijn kat wel naar jou vernoemen, is dat ook wat?
Dit is echt mijn lievelingstopic
Hahaha ah wat leuk
O of een hond! Grace de dwergkees
Grace de pekinees
Hoe vet zou het trouwens zijn om je kind @Gebruikersnaam te noemen? Dan kan je zoveel afkortingen gebruiken, Geb, Gebru, Rui, Ruiker, Iker, kers, ersna, naam, am etc.
Dat je gewoon op het schoolplein roept “Iker hier ben ik” en dat mensen zeggen “goh aparte naam” en dat je ze dan even overtreffendetrapt en uitlegt dat ie eigenlijk Gebruikersnaam heet.
Hahahah.
‘Hee hoe heet jij?’
‘Mijn roepnaam is Kers’
‘Oh aparte naam’
‘Ja klopt. Maar mijn volledige naam is Gebruikersnaam’
Ik moest hier veel te hard on lachen hahahaha
Dat je naar de gemeente gaat om je kind aan te geven; we zijn trotse ouders geworden van Gebruikersnaam de Boer
Ah ik kan het niet raden of ben ik nou zo stom
Ik heb het speciaal opgezocht maar snap het nog steeds niet haha
Haha ooohh ik had het alleen erachter gezet, wel gekeken naar de initialen etc. Nu snap ik hem😬
Wel chill deze, want dan krijgt hij zijn zin, de dino op zijn helft en jij de andere niet-dino kant
Maar snap dat je daar misschien niet heel blij mee bent.