Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dunne bovenlip en normale onderlip!

Mijn handen hebben trouwens meer zwemvliezen dan die handen hierboven haha

Gemiddeld 10 cousins jeetje. Ik heb 2 ingevuld. Mijn familie is zo klein. En misschien sla ik er wat over. Heb eigenlijk geen band met mijn familie dus ik ken ze niet eens allemaal, als ik ze heb.

Ik had 9 maar ben net bij de kapper geweest en heb nu 14. Alleen de kleur is wel meer 9.
Ik heb gelet op lengte en model

1 like

Ik mis de optie onderkin, die heb ik in natuurlijke houding altijd helaas.

7 likes

hier komt een grote biecht: ik heb pas sinds een jaar of 4 echt leren zwemmen, daarvoor kon ik het echt niet. En nu kan ik het en wil ik het nooit meer doen omdat ik het niet leuk vind en bang ben om te verdrinken en bang ben in het diepe deel

1 like

Ben je bevriend met een ex?

• Ja, redelijk goed bevriend
  • Ja, beste vrienden
  • Ja, maar omdat ik stiekem meer wil
  • Ja, maar zou het liever afkappen
  • Nee, boeit me niet zo
  • Nee, maar zou het best wel willen
  • Nee, want ik wil meer dan vrienden zijn
  • Nee, flikker op met die idioot
  • Ik heb geen ex maar stem gezellig mee

0 stemmers

Ok mijn gestoorde vriend wil dit als dekbed. Hij houdt er niet over op.

“Ja maar we houden van dino’s!”
Ja ok icm Sam Neill, Jeff Goldblum of Chris Pratt. Maar niet in mijn bed.
Wat doe ik.

• Vriend een plezier doen en wel kopen
  • Mezelf een plezier doen en niet kopen
  • Niet kopen en laten checken of vriend wel goed wijs is

0 stemmers

2 likes

Zijn er ook eenpersoonsvarianten van? Dan: kopen en door een van jullie kinderen laten gebruiken

4 likes

Ja maar ik denk dat ik hun er ook geen plezier mee doe, haha.

2 likes

Ik vind het echt geniaal :joy:. Snap ook wel waarom je dit als normaaldenkend na 1x op je bed doen kinderachtig en stom gaat vinden.

2 likes

Hahaha ja ik begin het ook steeds leuker te vinden. Daar ligt hij dan, de hooggeleerde volwassen man en vader van een enorme bende kinderen… onder een dinodekbed.
Het is zo schattig. Maar ook zo lelijk. Ik kan het niet. We hebben de compromis gesloten dat er een ander dekbed komt maar het mag geen saaie zijn, dus nu aan mij om een leuk alternatief te vinden. Dat niet saai is. Voor Mr Dino. Nou nou nou.

15 likes

Wanneer hij de slaapkamer inkomt leg je het zo neer en verder overdag etc. draai je hem om!
(en stiekem vind ik het ook awesome haha)

3 likes

Met de optie van 26 juni 1963 erbij wist ik dat wel, maar als je me alleen de uitspraak geeft, kom ik niet verder dan John F Kennedy

2 likes

Jouw kant is wit en zijn kant een enorme dinosaurus gewoon kopen zal die leuk vinden.

1 like

9, dat is ook altijd het plaatje dat ik laat zien bij de kapper haha. Echt al te vaak gehad dat ik het uitlegde en het super achterlijk geknipt werd, dus nu laat ik elke x die foto zien en wordt het dus ook goed geknipt.

2 likes

Jammer dat Briseïs er niet tussen staat, haha. Dat zou ik serieus nog wel overwegen.

7 likes

Vind mijn gebruikersnaam ook niet verkeerd.

4 likes

Of Frankie

2 likes

Ehhhhh waarom staat @Ludo er niet tussen? Ik wil later mijn RGK vernoemen naar de uitvinder van de term.

16 likes

Ik wil geen kinderen maar ik zou mijn kat wel naar jou vernoemen, is dat ook wat?

1 like