Dit is echt mijn lievelingstopic
Hahaha ah wat leuk
O of een hond! Grace de dwergkees
Grace de pekinees
Hoe vet zou het trouwens zijn om je kind @Gebruikersnaam te noemen? Dan kan je zoveel afkortingen gebruiken, Geb, Gebru, Rui, Ruiker, Iker, kers, ersna, naam, am etc.
Dat je gewoon op het schoolplein roept âIker hier ben ikâ en dat mensen zeggen âgoh aparte naamâ en dat je ze dan even overtreffendetrapt en uitlegt dat ie eigenlijk Gebruikersnaam heet.
Hahahah.
âHee hoe heet jij?â
âMijn roepnaam is Kersâ
âOh aparte naamâ
âJa klopt. Maar mijn volledige naam is Gebruikersnaamâ
Ik moest hier veel te hard on lachen hahahaha
Dat je naar de gemeente gaat om je kind aan te geven; we zijn trotse ouders geworden van Gebruikersnaam de Boer
Ah ik kan het niet raden of ben ik nou zo stom
Ik heb het speciaal opgezocht maar snap het nog steeds niet haha
Haha ooohh ik had het alleen erachter gezet, wel gekeken naar de initialen etc. Nu snap ik hemđŹ
Wel chill deze, want dan krijgt hij zijn zin, de dino op zijn helft en jij de andere niet-dino kant
Maar snap dat je daar misschien niet heel blij mee bent.
is het Wachtwoord?
Geen van allen
Ik ben snipverkouden en kreeg door het hardop giechelen om jullie posts een dikke hoestbui. Waar mân kat vervolgens ook nog eens van schrok. Bedankt hè.
@Tunnelvisie Waar is dat dekbedovertrek van? #askingforafriend
Weet niet precies welk merk maar bij Smulders textiel gevonden. Loopt ook een actie op nu.
Ik vind Roze-Coupeschaar persoonlijk wel mooi. maarja
100 euro Ook met 2e voor de halve prijs is dat toch wat gortig, houd het wel bij mân saaie witte hema overtrekjes van 25 euro
OMG wat hahaha ik dacht 40. Ok nevermind schilder zelf wel een dino.
Ik vind dat zo lekker
Als ik mijn kat aai, doe ik dat
- Niet
- Met gevaar voor eigen leven
- Alleen rondom de kop
- Alleen de bovenkant en de kop
- Alles behalve de pootjes
- Heel het lichaam is niet genoeg, dus overal
- Afhankelijk van het humeur van het beestje af
- Ik heb geen kat maar ik wil wel stemmen
0 stemmers