Welke hand is jouw dominante hand?
- Links
- Rechts
- Beide
0 stemmers
Welke hand is jouw dominante hand?
0 stemmers
Oh en als je links hebt gestemd, ben je dan ook creatief?
0 stemmers
Doen jullie wel eens je BH los zonder dat je hem uit doet? (Dus dat je aan het chillen bent en gewoon ff de haakjes losmaakt zonder hem uit te doen). Ik doe dit dus heel vaak en wil even weten of ik raar ben.
0 stemmers
Ik dacht nokkie.
Ik vraag me ook af of ik raar ben:
Doen jullie je bh het liefst zo snel mogelijk uit of pas als je in pyjama modus gaat?
0 stemmers
No spon, maar iedereen moet even zon sloggi zero feel bh proberen.
Ik chill gewoon met bh, terwijl ik het altijd meteeeen uitdeed.
#zelfgekocht
Ik draag alleen nog maar van die zachte basic beha’s van Hunkemöller en die zitten heerlijk. Hou ik het makkelijk mee vol tot bedtijd. Niets anders meer voor mij!
Edit: #zelfgekocht
Is dat ook voor grotere borsten te doen? Denk het niet echt he?
Krijg je niet snel zweet tussen je boobies dan? Dat heb ik altijd bij mijn sportbeha’s.
Bij mij bungelt de beha gewoon los voor mijn boobies, en voel ik er verder niks van. Vind het vervelender zitten als de band knelt.
Dat klopt, maar ik vind ook dat er erg veel verantwoordelijkheden bij scholen gelegd worden en ik weet niet of zwemles daar (in mijn ogen dan) echt een van is.
Maar misschien zeg ik dit wel omdat waar ik vandaan kom en daaromheen schoolzwemmen niet bestond. Ik vind het in ieder geval geen vanzelfsprekendheid dat het vanuit een school gedaan wordt/werd gedaan…
Edit: sorry, de discussie is allang voorbij, maar was begin van de avond begonnen met mn antwoord alleen niet verstuurd, dus heb de rest van het topic in de tussentijd gemist…
Volendams
Ik heb dit niet met de dingen die jij noemt, maar wel met de wekker die op 0 of 5 moet eindigen haha.
Voor mij is dat van die spaarrekening gewoon een doel om naartoe te werken, ik word er niet per se kriegelig van als het niet mooi afgerond is. Na deze maand sta ik op een fantastisch (visueel dan) bedrag en daar kan ik zo van genieten haha. Daarna ga ik op zoek naar het volgende mooie getal
Haha herkenbaar. Als ik rente heb gehad maak ik er ook werk van om weer een rond getal te krijgen
Ik hou hem eigenlijk gewoon aan, ook in chill modus. Vind echt niks oncomfortabel aan bh’s, heb nog nooit gehad “ohhh moet nu echt uit”.
Alleen als die bh eigenlijk iets te klein is. Anders zou hij niet mogen knellen.
Haha dat dacht ik wel ja, alsnog leuk wel
Wel een tijdje gedaan, ook met uitrekenen haha, alleen het werd steeds verpest als ik rente kreeg dus toen mee gestopt