Stel hier je persoonlijke vraag #3

Krijg je niet snel zweet tussen je boobies dan? :see_no_evil: Dat heb ik altijd bij mijn sportbeha’s.

Bij mij bungelt de beha gewoon los voor mijn boobies, en voel ik er verder niks van. Vind het vervelender zitten als de band knelt.

1 like

Dat klopt, maar ik vind ook dat er erg veel verantwoordelijkheden bij scholen gelegd worden en ik weet niet of zwemles daar (in mijn ogen dan) echt een van is.
Maar misschien zeg ik dit wel omdat waar ik vandaan kom en daaromheen schoolzwemmen niet bestond. Ik vind het in ieder geval geen vanzelfsprekendheid dat het vanuit een school gedaan wordt/werd gedaan…

Edit: sorry, de discussie is allang voorbij, maar was begin van de avond begonnen met mn antwoord alleen niet verstuurd, dus heb de rest van het topic in de tussentijd gemist…

1 like

Volendams

Ik heb dit niet met de dingen die jij noemt, maar wel met de wekker die op 0 of 5 moet eindigen haha.

4 likes

Voor mij is dat van die spaarrekening gewoon een doel om naartoe te werken, ik word er niet per se kriegelig van als het niet mooi afgerond is. Na deze maand sta ik op een fantastisch (visueel dan) bedrag en daar kan ik zo van genieten haha. Daarna ga ik op zoek naar het volgende mooie getal

Haha herkenbaar. Als ik rente heb gehad maak ik er ook werk van om weer een rond getal te krijgen :see_no_evil:

4 likes

Ik hou hem eigenlijk gewoon aan, ook in chill modus. Vind echt niks oncomfortabel aan bh’s, heb nog nooit gehad “ohhh moet nu echt uit”.

4 likes

Alleen als die bh eigenlijk iets te klein is. Anders zou hij niet mogen knellen.

2 likes

Haha dat dacht ik wel ja, alsnog leuk wel :smile:

1 like

Wel een tijdje gedaan, ook met uitrekenen haha, alleen het werd steeds verpest als ik rente kreeg dus toen mee gestopt :sweat_smile:

1 like

Hmm misschien dat ze dan wel in je nek hangen als je de trap af loopt :see_no_evil:

Haha nee heb ik niet zo’n last van eigenlijk. Waarschijnlijk wel als je echt intensief bezig bent, maar gewoon op dagelijkse basis niet.

1 like
  • Ik doe mijn belastingaanslag zelf en dat gaat prima
  • Ik laat een adviseur het invullen, waardoor ik bijna altijd geld terugkrijg omdat hij/zij aftrekposten invult waar ik het bestaan niet van wist.
  • Ik doe het op een andere manier en dat ga ik uiteraard verklappen

0 stemmers

Reden: mijn moeder zegt dat je best €50 kan investeren om vervolgens €150 terug te krijgen maar ik heb niet het idee dat aangifte doen zo ingewikkeld is dat je zelf dingen over het hoofd ziet…?

Ik heb dit jaar ook een huis gekocht, werd het daar ingewikkeld van of vond je het gewoon fijn ‘voor de zekerheid’?

Ik doe het zelf, maar ik heb een hele simpele financiële situatie. Als ik een huis zou hebben gekocht oid zou ik wel een adviseur inschakelen.

3 likes

Met behulp van de Elsevier belastinggids ging het bij mij heel makkelijk. Zonder die gids kon ik nergens vinden wat ik nou waar wel of niet af kon trekken qua aankoopkosten e.d. Ook niet bij de info van dr belastingdienst zelf.
Maar als je je huis eenmaal gekocht hebt is het daarna weer eenvoudig.

Mijn vader is er heel goed in dus die doet het voor mij.
Ik had vaak 2 banen, studiekosten en nu een hypotheek, dus vind t wel fijn dat hij ff checkt of alles goed ingevuld staat en of we er zo het maximale uit halen.
2jr geleden een huis gekocht, dus vorig jaar moest dat allemaal meegenomen worden in de aangifte, mn vader wist wat trucjes met schuiven in boxen ofzo waardoor we 2000 euro meer terug kregen dan toen het standaard ingevuld was

Ik had tot nu toe een heel eenvoudige aangifte, dus dat deed ik altijd zelf. Volgend jaar zal ik het eens moeten uitzoeken of ik het nog zelf kan (mijn situatie is veranderd), maar ik denk ook wel dat het het waard kan zijn als je situatie ingewikkelder is dan enkel werk en een paar eenvoudige aftrekposten. Mijn vader is boekhouder en dat zei hij toch altijd.

Hee doen wij dan een beetje hetzelfde? Verbeter je ook teksten? Of verbeter je sprekers?

Heb jij wel eens meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek om zo wat extra’s bij te verdienen? Zo ja: deel je ervaring please :grin:

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar wil ik wel graag!

0 stemmers