Ik ook! Echt zo stom, want eigenlijk is het dan gewoon een verslaving toch?
Ik drink wel maar 2 a 3 kopjes per dag dus soit
Ik ook! Echt zo stom, want eigenlijk is het dan gewoon een verslaving toch?
Ik drink wel maar 2 a 3 kopjes per dag dus soit
Haha ja eigenlijk wel he. Bij mij wisselt het hoeveel ik drink, maar het is niet dat ik elke dag strak sta van de cafeĆÆne of er hartkloppingen van krijg ofzo, dus ik vind het wel prima verder
Deze keuze komt doordat ik oude huizen mooier vindt dan nieuwbouwhuizen. Geeft meer karakter. Dus niet echt een keuze vanuit economisch oogpunt.
Ik ben ook helemaal verbaasd? Schoolzwemmen was bij ons niet aan de orde hoor. Je ouders deden dat maar lekker in hun vrije tijd. Snel kijken welke zwembaden niet al volzaten maar met 5 jaar had ik wel mn A en mn B diploma. Vond het niet zo leuk maar was volgens mij niet echt slecht ofzo. Het erge is dat ik volgens mij voor echt geen meter kan zwemmen tegenwoordig. Ik haat zwemmen. Ik wil alleen in water liggen, niet bewegen. Doe lekker zelf.
Wel slechthorend
Verschrikkelijk, ik moest gewoon nadenken en op Mn vingers tellen. Heb zegmaar āoverhuizenā niet meegeteld. Want dan word ik depri haha.
Ik zou graag andere meningen willen horen:
Mijn vader en zān vriendin komen binnenkort een weekendje naar BelgiĆ« (zij wonen in Schotland) en zouden dan bij mij blijven slapen. Nu komen echter haar 2 kinderen (rond de 20) ook mee en daar is helaas geen ruimte voor in mijn woning. Nu zullen ze dus een appartement via Airbnb huren met zān vieren voor 100⬠per nacht (300⬠in totaal) en ik vroeg me af of ik ook zou moeten meebetalen hieraan?
Ik voel me nogal schuldig dat ze niet bij mij kunnen logeren en dat ze hierdoor meer geld moeten uitgeven, maar langs de andere kant kiezen ze er zelf voor om de kinderen mee te nemen. Ik blijf wel altijd in hun huis logeren als ik daar ben.
Overigens ben ik wel van plan om ze een paar keer te trakteren op een drankje en etentje.
Wat zou jij doen?
0 stemmers
Een etentje is wel leuk om ze op te trakteren!
Oke ik heb een vraag! Ik had een sollicitatiegesprek en hij vroeg of ik volgende week kon komen werken. Ik heb toen gezegd ja maar ik heb wel tentamens, dus liever geen hele dagen of veel uren. Nu heeft hij me geappt voor maandag de hele dag en woensdag- en zondagavond, maar dat vind ik eigenlijk te veel en is ook meer uren dan waarvoor ik op gesprek ben gekomen. Wat moet ik hier nu op zeggen?
0 stemmers
Ja het scheelt maar 3 uur volgens mij hoor. Heb een 0 uren contract en gezegd dat ik 12 uur wil werken en ben nu 8,5+2,5+5,5= 16,5 uur? ingepland geloof ik? Ben geen rekenwonder
Wat doe ik voor eten vanavond?
0 stemmers
Dit! Ik vind het achteraf jammer dat ik dit niet heb gedaan. Ik dacht dat het āwel goed zatā op papier. Ik heb nu veel extra uren gedraaid en dat heeft best wat stress opgeleverd in combinatie met de studie.
Haha ik kom er nu pas achter dat schoolzwemmen niet overal normaal was. Bij ons was schoolzwemmen volgens mij tot en met groep 5 verplicht. Ik had gedacht dat dit door het hele land zo was!
Ik doe dit ook al vaak in de trein en als ik thuis ben doe ik ām helemaal uit, zoveel chiller!
Super lief dat je daar überhaupt aan denkt! Maar is toch absoluut niet jouw verantwoordelijkheid? Je kan moeilijk in een te groot huis wonen zodat er eventuele logees kunnen verblijven.
Denk je dat ze het uberhaupt zouden accepteren? Ik zou namelijk echt niet willen als ik in hun schoenen stond. Mijn kinderen zijn toch mijn verantwoordelijkheid?
Buurman en buurman heb ik altijd al eens willen zijn
Een kat is altijd makkelijk. Oortjes kopen (of maken), zwarte kleding aan en zwarte eyeliner. Winged eyeliner, snorharen, neusje tekenen en je bent klaar.
Het voordeel is dat als je als kat gaat je gewoon naar Amy Winehouse proporties mag. In het dagelijks leven ook hoor! Geen shame in the make up game.
Ik weet niet of dit zo goed vertaalt naar de VSā¦