Stel hier je persoonlijke vraag #3

Hoe vaak zie jij je grootouders?
Meerdere opties aanduiden is mogelijk want het kan zijn dat je oma 1 wekelijks ziet en oma 2 halfjaarlijks

• meer dan 1 keer per week
  • 1 keer per week
  • 2 x / maand
  • 1 x / maand
  • 1 x / 1,5 maand
  • 1 keer per 2 maanden
  • 1 keer per 3 maanden
  • 1 keer per 4 maanden
  • 1 keer per halfjaar
  • 1 keer per jaar
  • minder dan 1 keer per jaar
  • nooit
  • mijn grootouders zijn overleden

0 stemmers

Heb nog maar 1 oma, en die zie ik veel te weinig :disappointed:
Dat is dan wel weer een nadeel van naar het buitenland verhuizen, zelfs al is het niet eens zo extreem ver weg.

Ik zie mijn grootouders om de twee weken, soms elke week. Ik zie ze echt als een soort tweede paar ouders. Ze zijn altijd heel geĆÆnteresseerd in mijn leven en houden ook alles bij. Soms schrijft mn opa ook wat op zodat hij niets vergeet, echt zo lief. :smiling_face_with_three_hearts:
Helaas wil mn opa wil me wel altijd koppelen aan de domineeszoon. :o_o:

24 likes

Ik zie mijn ene oma die ik nog over heb eens per jaar. Toen mijn andere oma nog leefde, zag ik haar 3 - 4 keer per jaar.

Oh en er hoorden ook opa’s bij, maar die zijn al beiden meer dan 20 jaar overleden en kan ik me niet herinneren.

image

23 likes

Staat op jouw werk/bijbaan de radio aan?

• Ja, altijd of meestal
  • Soms, zo nu en dan
  • Nee, (vrijwel) nooit
  • Ik werk niet maar wil toch stemmen

0 stemmers

Zo ja, wat vind je daarvan?

• Geweldig, ik kan niet werken zonder muziek
  • Leuk
  • OkĆ© of gewoon prima, maar geen must
  • Matig maar ik tolereer het
  • Super irritant, ik kan me niet concentreren
  • Hangt af van de muziek/zender
  • Hangt af van m’n stemming
  • Hangt af van m’n werkzaamheden
  • Geen mening
  • Anders

0 stemmers

En zo ja, welke zender/muziek?

• Een Spotify/YouTube/o.i.d. playlist (online)
  • Een CD/LP/Cassettebandje/Ander oldschool medium
  • NPO Radio 1
  • NPO Radio 2
  • 3FM
  • NPO Radio 4
  • NPO Radio 5
  • FunX
  • Sky Radio
  • 538
  • Radio 10
  • Veronica
  • QMusic
  • SLAM!
  • 100% NL
  • BNR Nieuwsradio
  • Radio NL
  • Regionale zender/piraat
  • Andere

0 stemmers

1 like

Sinds deze week NPO 2 Soul and Jazz

1 like

Sublime FM :face_vomiting:

Niet op de hele vloer maar 1 collega heeft altijd een internetradiozender aanstaan die zacht genoeg staat om het niet goed te kunnen horen maar hard genoeg om het wel mee te krijgen

Heb ik zin om naar beneden te lopen en thee te maken?

• Ja
  • Nee, het is te koud om uit bed te gaan

0 stemmers

Het is nu nog niet veel veranderd helaas. Elk half uur dezelfde muziek en die dj’s die zichzelf zo leuk vinden met al hun gepraat. Helaas heb ik geen andere keus op werk. Ik snap niet hoe dit de best beluisterde zender kan zijn ieder jaar weer :roll_eyes:

1 like

Ik werk in een sportschool en soms staat er zulke takke herrie aan :tired_face: dan kan ik me echt niet concentreren.
Maar als er lekkere muziek aan staat vind ik het echt heel fijn om met muziek aan te werken.

Jouw advies moet ik idd echt ter harte nemen, soms sla ik wel eens over door drukte, maar je weet maar nooit wanneer het de laatste keer is idd.

Ja dat missen lijkt me ook echt vreselijk.:pensive:

1 like

Oh ik ook! Kan ook best boos worden als mensen klagen over hun opa of oma dat ze het zeikmensen vinden en oma 100 keer hetzelfde zegt ofzo. Ja nou ja zo zijn oude mensen nou eenmaal, maar zou echt een moord doen om naar mijn zeurende oma te luisteren.

3 likes

Bij mij alleen op locatie, maar ik z it meestal op t hoofdkantoor en daar niet. Geen idee welke zender, staat altijd anders en het is een hele oude radio met draaiknop, daar moet je dus 100 uur aan draaien voor een andere zender, dus ik laat het altijd staan. Gister had ik urbane muziek, oa oude nummers van 2pac en usher gehoord, vond ik heel leuk want daar was ik vroeger fan van

Iedereen heel erg bedankt om te stemmen en reageren! Ik heb besloten om het appartement niet (mee) te betalen maar ga ze gewoon lekker trakteren op een etentje en koop wel wat leuke souvenirs voor ze :biggrin:

20 likes

@anon46421473 Met uitgaan/bij een concert of met een koptelefoon op in de trein bijvoorbeeld?

1 like

Vind dit van jou andersom ook best lastig om te lezen. Ik zie mijn oma ong 1x per week (love her), maar mijn opa echt 1x in de 3 maanden ofzo omdat ik daar gewoon echt totaal geen band mee heb. Heb dat wel echt geprobeerd hoor, maar wat ik ook doe, mijn neef en nicht zijn toch altijd de lievelingskleinkinderen. Mijn broer en ik kunnen het nooit goed doen en dat is al van jongs af aan zo. Snap dat het voor jou lastig is om te lezen, maar andersom is het ook niet altijd een pretje om te proberen een band te krijgen en er niks voor terug te krijgen… Geen aanval op jou hoor.

6 likes

Vast al voorbij gekomen maar boeieeeend haha. Met hoeveel mannen en/of vrouwen ben je naar bed geweest?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Meer dan 18

0 stemmers

Anoniem want stemmen vast meer mensen.

Vind dat altijd een lastig onderwerp. Dacht altijd nee wil met iemand naar bed als ik om diegene geef etc. Wil niet iemand zijn die zomaar met iedereen het bed induikt. Maarja soms maak je keuzes :joy: en wat is met veel mensen? Ja als iemand met +10 personen naar bed gaat, moet je daar een mening over hebben?

1 like