Ik werk in een sportschool en soms staat er zulke takke herrie aan dan kan ik me echt niet concentreren.
Maar als er lekkere muziek aan staat vind ik het echt heel fijn om met muziek aan te werken.
Jouw advies moet ik idd echt ter harte nemen, soms sla ik wel eens over door drukte, maar je weet maar nooit wanneer het de laatste keer is idd.
Ja dat missen lijkt me ook echt vreselijk.
Oh ik ook! Kan ook best boos worden als mensen klagen over hun opa of oma dat ze het zeikmensen vinden en oma 100 keer hetzelfde zegt ofzo. Ja nou ja zo zijn oude mensen nou eenmaal, maar zou echt een moord doen om naar mijn zeurende oma te luisteren.
Bij mij alleen op locatie, maar ik z it meestal op t hoofdkantoor en daar niet. Geen idee welke zender, staat altijd anders en het is een hele oude radio met draaiknop, daar moet je dus 100 uur aan draaien voor een andere zender, dus ik laat het altijd staan. Gister had ik urbane muziek, oa oude nummers van 2pac en usher gehoord, vond ik heel leuk want daar was ik vroeger fan van
Iedereen heel erg bedankt om te stemmen en reageren! Ik heb besloten om het appartement niet (mee) te betalen maar ga ze gewoon lekker trakteren op een etentje en koop wel wat leuke souvenirs voor ze
@anon46421473 Met uitgaan/bij een concert of met een koptelefoon op in de trein bijvoorbeeld?
Vind dit van jou andersom ook best lastig om te lezen. Ik zie mijn oma ong 1x per week (love her), maar mijn opa echt 1x in de 3 maanden ofzo omdat ik daar gewoon echt totaal geen band mee heb. Heb dat wel echt geprobeerd hoor, maar wat ik ook doe, mijn neef en nicht zijn toch altijd de lievelingskleinkinderen. Mijn broer en ik kunnen het nooit goed doen en dat is al van jongs af aan zo. Snap dat het voor jou lastig is om te lezen, maar andersom is het ook niet altijd een pretje om te proberen een band te krijgen en er niks voor terug te krijgen⊠Geen aanval op jou hoor.
Vast al voorbij gekomen maar boeieeeend haha. Met hoeveel mannen en/of vrouwen ben je naar bed geweest?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- Meer dan 18
0 stemmers
Anoniem want stemmen vast meer mensen.
Vind dat altijd een lastig onderwerp. Dacht altijd nee wil met iemand naar bed als ik om diegene geef etc. Wil niet iemand zijn die zomaar met iedereen het bed induikt. Maarja soms maak je keuzes en wat is met veel mensen? Ja als iemand met +10 personen naar bed gaat, moet je daar een mening over hebben?
Vind het er ook aan liggen in hoeveel jaar, als het er 10 in een jaar zijn dan denk ik zo oké die heeft niet stil gezeten, maar 10 verspreid over 10 jaar vind ik dan weer normaal ofzo.
Precies!!
Anders ga ik als oma graag met je mee!
Yes! Komt helemaal goed dit
Ik heb hier ook best een tijdje mee gezeten. Niet dat ik het vanuit mezelf erg vond, maar ik vond het wel vervelend om uit te spreken naar anderen als mensen erover begonnen omdat ik toch vaak wel de reactie krijg van âoh wow dat is wel veel zeg!â. Snapte nooit helemaal waarom, want als ik me er zelf ok bij voel wat boeit 't dan?
Het heeft denk ik erg geholpen dat de jongens waarmee ik de afgelopen 2 jaar relaties had maar 0 of 1 partner voor mij hadden gehad en zij reageerden er echt zo ongeĂŻnteresseerd op toen ik mijn aantal zei dat ik dacht ok ja het kan anderen dus ook echt helemaal niks boeien, hahah. (ter referentie mijn aantal zit rond de 30, maar die opmerkingen dat het veel was kreeg ik ook al toen het pas rond de 10 zatâŠ)
Microgolf
Mijn enige overgebleven oma zit extreem dement in een verzorgingstehuis, kan niks meer herkent niks meer, dus ga er heel soms heen, voegt niet zoveel toe voor mij omdat ze niet meer voelt als mn oma. Mn ouders gaan wel bijna elke week
Wat kan jij hiervan?
- 1 (arm overstrekken)
- 2 (duim tegen je arm)
- 3 (hand/vingers overstrekken)
- 4 (knie overstrekken)
- 5 (handen plat op de grond)
- geen van allen
0 stemmers
Ja alsof je jezelf moet verantwoorden dat je er zoveel hebt gehad (dat klinkt wat hard, maar zo bedoel ik het niet). Gelukkig ben ik niet de enige die zich zo voelt. Inderdaad als je zelf er maar goed om voelt, andere mensen kunnen je soms zo âjudgenâ
Ik ben hypermobiel, kan het allemaal.
Ik kan alleen mijn handen niet plat op de grond zetten, maar ben wel hypermobiel volgens het ziekenhuis. Wel kut hoor want zoals die persoon op het plaatje met zijn knie staat⊠zo sta ik bijna automatisch altijd. :â)