Vind het er ook aan liggen in hoeveel jaar, als het er 10 in een jaar zijn dan denk ik zo oké die heeft niet stil gezeten, maar 10 verspreid over 10 jaar vind ik dan weer normaal ofzo.
Precies!!
Anders ga ik als oma graag met je mee!
Yes! Komt helemaal goed dit
Ik heb hier ook best een tijdje mee gezeten. Niet dat ik het vanuit mezelf erg vond, maar ik vond het wel vervelend om uit te spreken naar anderen als mensen erover begonnen omdat ik toch vaak wel de reactie krijg van ‘oh wow dat is wel veel zeg!’. Snapte nooit helemaal waarom, want als ik me er zelf ok bij voel wat boeit 't dan?
Het heeft denk ik erg geholpen dat de jongens waarmee ik de afgelopen 2 jaar relaties had maar 0 of 1 partner voor mij hadden gehad en zij reageerden er echt zo ongeïnteresseerd op toen ik mijn aantal zei dat ik dacht ok ja het kan anderen dus ook echt helemaal niks boeien, hahah. (ter referentie mijn aantal zit rond de 30, maar die opmerkingen dat het veel was kreeg ik ook al toen het pas rond de 10 zat…)
Microgolf
Mijn enige overgebleven oma zit extreem dement in een verzorgingstehuis, kan niks meer herkent niks meer, dus ga er heel soms heen, voegt niet zoveel toe voor mij omdat ze niet meer voelt als mn oma. Mn ouders gaan wel bijna elke week
Wat kan jij hiervan?
- 1 (arm overstrekken)
- 2 (duim tegen je arm)
- 3 (hand/vingers overstrekken)
- 4 (knie overstrekken)
- 5 (handen plat op de grond)
- geen van allen
0 stemmers
Ja alsof je jezelf moet verantwoorden dat je er zoveel hebt gehad (dat klinkt wat hard, maar zo bedoel ik het niet). Gelukkig ben ik niet de enige die zich zo voelt. Inderdaad als je zelf er maar goed om voelt, andere mensen kunnen je soms zo ‘judgen’
Ik ben hypermobiel, kan het allemaal.
Ik kan alleen mijn handen niet plat op de grond zetten, maar ben wel hypermobiel volgens het ziekenhuis. Wel kut hoor want zoals die persoon op het plaatje met zijn knie staat… zo sta ik bijna automatisch altijd. :’)
Ik poetste een vlekje weg op m’n telefoon en toen stemde ik per ongeluk, sorry!
Wij hadden het geluk dat onze buren een roze kaart voor het raam hadden + de naam. Want hun eigen namen wist ik ook niet. Heb er ook “buurtjes” van gemaakt. En dan getekend met “onze namen, van nr 52”
Ik vind het altijd zo stom dat als je met elkaar in een kroeg ofzo zit en iedereen ineens al die trucjes tevoorschijn haalt. Ik zit daar dan altijd van: ik kan niks
Ik zou het niet vervelend of raar vinden als mijn vriend kleiner zou zijn en zou daar ook niet per se op afgeknapt zijn, maar ik vind het toch fijn dat hij een stuk langer is dan ik. Ik vind dat wel aantrekkelijker ofzo
Ik spreek mezelf een beetje tegen lijkt nu, maar ik bedoel meer dat ik me er niet door tegen zou laten houden omdat het ‘hoort’ dat een man langer is. Maar ik val zelf wel eerder op langere mannen.
Ik dacht altijd dat ik het heel stom zou vinden als mijn vriend kleiner zou zijn maar ondertussen moet ik er een beetje van terug komen. Ik date nu met een kerel en we zijn ongeveer even groot en ik was vooral bang dat hij het vervelend en onaantrekkelijk zou vinden. En ik heb er zelf niet zoveel moeite mee. Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik doorgaans altijd “lage” schoenen aan doe waardoor ik net wat kleiner lijk .
Ik ben zelf nog geen 1,70 maar mijn ex was nog een stukje kleiner dan ik (denk echt 5cm ongeveer) en het boeide me echt nieeeet. Mensen maakten er wel eens grappen over en het interesseerde me gewoon niet, ik droeg ook gewoon hakken. Het ligt er dan ook vooral aan hoe hij er zelf mee omgaat denk ik? Het boeide hem namelijk ook niet, dus mij dan ook niet. Ik wilde vroeger ook echt geen kleinere vriend maar het liep nu zo en nu maakt het me al helemaal niets meer uit. Ik vind het nu juist een beetje oncomfortabel als een man veel langer is dan ik.
Ik vond het altijd vervelend als mannen niet langer waren tot op het punt dat ik kortere mannen gewoon niet als aantrekkelijk zag maar nu realiseer ik me ook wel dat die bias dom is. Inmiddels zou het me niet meer boeien.
Ik ben 184 en heb echt heel veel jongens afgewezen omdat ze kleiner waren. Super oppervlakkig maar ik vond dat echt vreselijk.
Welk kleur/seizoenstype ben jij? (even kort door de bocht in 4, er zijn wel veel meer subtypes mogelijk)
https://www.quizlet.nl/quiz/378810/welk-seizoenstype-ben-jij/
- Zomer
- Winter
- Lente
- Herfst
0 stemmers
Ik vind het wel belangrijk dat een man even lang of langer is dan mij, omdat ik zelf 1.89 ben en ik me anders zo’n lange slungel voel. Mijn vriend is even lang dus dat is prima!