Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik vind het lastig dat er, voor mijn gevoel, niks meer over lichamen gezegd kan worden, terwijl we er allemaal eentje hebben. Het is natuurlijk om sommige dingen aantrekkelijk te vinden en andere dingen niet. Ik snap dat men liever in de categorie aantrekkelijk valt bij iedereen, maar ik vind dat je ook wel een beetje huid mag creëeren als je je aangesproken voelt omdat één iemand in het algemeen iets zegt over wat jij (in het algemeen) blijkbaar van toepassing op jezelf vindt.

Ik heb het weggehaald omdat ik niemand een vervelend gevoel wil bezorgen.

Ja zonder verwarming is het echt al niet meer te doen in mijn oude, minimaal geisoleerde huis.

1 like

Zeg niet perse dat het niet normaal is, ik vind dat best veel. Maar het zal me ook weer een worst wezen als iemand er 10 in een week heeft, moet hij/zij lekker zelf weten en ik zou diegene ook niet anders zien dan wanneer het er 10 in 10 jaar zouden zijn.

1 like

Gaan jullie kijken naar Boxing stars?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Misschien Mascha, maar verder boeit het me niet.

5 likes

Ik moet hier stiekem zo om lachen. Ik zie het ook echt voor me.

Hey bedankt voor deze suggestie want heb hem gekeken en gaf inderdaad echt fijne inzichten!

1 like

Ik vind dat wijntjes een hele mooie afsluiting zijn van de dag.

5 likes

Voor wie een partner heeft (beetje op gevoel te beantwoorden):

• Mijn partner gamet zelden tot nooit
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt nooit voor irritaties/strubbelingen
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt soms voor irritaties/strubbelingen
  • Mijn partner gamet veel en dat zorgt vaak voor irritaties/strubbelingen

0 stemmers

(Ervan uitgaand dat van weinig gamen nooit irritaties komen :P)

Maar ik game “veel” en dat zorgt wel voor irritaties hahaha.

10 likes

Wil ik dit zien? Of moet ik niet eens gaan opzoeken wat het is?

Haha die poll moet er ook nog even komen dan :stuck_out_tongue:

1 like

Haha dat lijkt me zo leuk!

Hahaha, dit ook ja. Hoewel samen gamen bij ons ook wel tot irritaties kan leiden. Al dat ongevraagde advies, laat mij gewoon slechter zijn :frown:

3 likes

Mijn vriend gamet best veel, maar als ik bijv op de bank zit dan vraagt hij of ik tv wil kijken en als ik dat wil zet ie z’n game ook af.

Vriendjes van vriendinnen gamen echt de hele dag en ook online met vrienden via headsets en zitten de hele dag te schreeuwen, hun relatie lijdt daar ook echt onder, maar ik ben zo blij dat dat bij ons niet is.

2 likes

Welke soort sushi vind jij het lekkerst?

• maki
  • nigiri
  • sashimi
  • uramaki
  • temaki
  • chirashi
  • gunkan
  • iel nee sushi daar houd ik niet van

0 stemmers

Nog niet eerder meegepost hier, maar ik kreeg net veel commentaar op de manier waarop ik een pen van de grond opraapte (staand op één been in een soort zweefstand en m’n andere been naar achter), dus ik vond deze prangende kwestie wel een poll waard.

Buk jij ook wel eens zo?

Visuele ondersteuning

(In het echt een stuk minder sierlijk)

• Ja hoor, niets geks aan
  • Wat??? Nee

0 stemmers

Hoe raap jij iets kleins van de grond op?

• Ik ga door m’n hurken
  • Op één knie (huwelijksaanzoek-stijl)
  • Ik buig m’n rug
  • Met een prikstok

0 stemmers

Hangt er wel een beetje vanaf waar ik ben hoe ik iets opraap. Thuis buig ik gewoon (of hang ik als een debiel over de bank/stoel/whatever heen omdat ik niet op wil staan), maar buiten hurk ik netjes. Vaak omdat ik een rugtas om heb en die anders zo mooi m’n nek in duikt :sweat_smile:

8 likes

Als ik een jurkje of rokje aan heb ga ik door mijn hurken, wil nml niemand flashen :see_no_evil:

2 likes

Kun je op je hurken zitten met je voeten plat op de grond?

• ja
  • nee

0 stemmers