Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik heb echt nachtmerries van een keer uitgaan waar ik naast iemand zat in zon booth en we het super goed konden vinden, gezoend hadden en toen we weg gingen stonden we tegelijk op en toen was ie serieus 15 cm kleiner dan ik.

Toen ben ik heel snel in een taxi gestapt, sorry maar kon het echt niet handelen. Vond hem ook meteen totaal onaantrekkelijk.

28 likes

Ik ben niet heel groot (167) en ik let ook niet op lengte bij mannen, maar ik zou wel eerder op iemand vallen die klein is net als ik, dan iemand die boven mij uit torent. Ik ben als ik erover nadenk ook nog nooit op een hele lange dude gevallen…

1 like

Goed om te weten is dat je werkgever je altijd voor minimaal 3 uur moet uitbetalen, ook al werk je minder. Ik zou het zelf nog even checken of dit nu nog zo is, was ooit wel zo.

2 likes

Weg

Hah dit doet me denken aan een mooi verhaal. Een vriend van me was carnaval vieren en hij ging als ja… dwerg achtig iets. Hij had van die schoenen om zn knieeen zitten, dus als hij op zn knieeen zat leek hij super klein.

Begon hij een meisje te versieren vanaf een podium op zn knieeen. En hij begon over zijn lengte. Dat meisje bleef hem maar afwijzen en werd helemaal ongemakkelijk. Dus hij zo; oh dus je vindt me te klein? En hij stapt opeens van dat podium af en ineens staat er iemand van 2 meter naast haar. Meisje snapte er helemaal niks van.

Ik heb zo hard gelachen toen ik dit zag gebeuren.

29 likes

Ja volgens mij is dat geen officieel woord haha. Ik heb het van mijn ex schoonzus. Zegmaar dat je op kamers woont, en van de ene kamer naar de andere gaat. Bijv. Een verdieping hoger. In principe verhuis je, want ja alle spullen gaat er weer uit en opnieuw er in. Maar ik vind het wel weer anders dan echt verhuizen waarbij ik weer al Mn spullen in bussen laad en je naar een compleet andere omgeving gaat. Zij noemde het toen daarom ā€œoverhuizenā€ en ik had die term nog nooit gehoord maar vond het toch ergens wel treffend.

1 like

MagNEEtron is ook nog een optie, haha, dat zeg ik.

Of ja eigenlijk ook niet want ik zeg microgolf.

1 like

Btw, het is volgens mij geen term maar ik denk dat #lengteshaming best wel eens voorkomt. Ik moet er niet aan denken dat een man kleiner dan mij is. :dizzy_face::see_no_evil: en ohhh geef mij wel een grote man :hugs: lekker hypocriet.

Dus 10 in 10 jaar is normaal, maar 10 in 1 jaar niet? Waarom dan niet?

1 like

Mijn vriendin en ik schelen maar zo’n 5cm, dus niet zo heel veel verschil :grin: Bij 2 vrouwen ligt er niet echt ā€˜pressure’ op dat de 1 langer moet zijn zoals bij man en vrouw, maar ik vind het wel fijn dat we niet al te veel verschillen qua lengte

1 like

Ik kan mijn knieĆ«n overstekken en heb dat aan mijn emo-fase overgehouden,toen het zo’n ding was om debiel te staan met je knieĆ«n.

En ik kan mijn ene vingertopje raar buigen, wat niet helemaal hoort te kunnen, ongeveer zoals dit:
Kan het wel alleen met de middelvinger van m’n linkerhand, ken ook mensen die het met andere of meer vingers kunnen, maar de meeste mensen kunnen het niet.

image

Ik kan dan mijn DIP gewricht buigen, terwijl iik m’n PIP gewricht kaarsrecht kan houden.

Kan jij dit ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(als dit super onduidelijk is alsnog, kan ik wel even een foto maken haahha)

Ik vind het lastig dat er, voor mijn gevoel, niks meer over lichamen gezegd kan worden, terwijl we er allemaal eentje hebben. Het is natuurlijk om sommige dingen aantrekkelijk te vinden en andere dingen niet. Ik snap dat men liever in de categorie aantrekkelijk valt bij iedereen, maar ik vind dat je ook wel een beetje huid mag creƫeren als je je aangesproken voelt omdat ƩƩn iemand in het algemeen iets zegt over wat jij (in het algemeen) blijkbaar van toepassing op jezelf vindt.

Ik heb het weggehaald omdat ik niemand een vervelend gevoel wil bezorgen.

Ja zonder verwarming is het echt al niet meer te doen in mijn oude, minimaal geisoleerde huis.

1 like

Zeg niet perse dat het niet normaal is, ik vind dat best veel. Maar het zal me ook weer een worst wezen als iemand er 10 in een week heeft, moet hij/zij lekker zelf weten en ik zou diegene ook niet anders zien dan wanneer het er 10 in 10 jaar zouden zijn.

1 like

Sowieso Henka.

5 likes

Gaan jullie kijken naar Boxing stars?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Misschien Mascha, maar verder boeit het me niet.

5 likes

Ik moet hier stiekem zo om lachen. Ik zie het ook echt voor me.

Hey bedankt voor deze suggestie want heb hem gekeken en gaf inderdaad echt fijne inzichten!

1 like

Ik vind dat wijntjes een hele mooie afsluiting zijn van de dag.

5 likes