Stel hier je persoonlijke vraag #3

In washandjes gaat soms zo’n vieze geur zitten :weary: vind het sowieso vieze dingen. Als kind douchte ik er wel altijd mee.

4 likes

Haha, idd: nooit de enige hier!

1 like

Even wat washandjes polls haha

Na hoeveel keer gebruiken gooi je je washandje in de wasmachine of wasmand?

• Na 1x gebruiken
  • Na 2x gebruiken
  • Na 3x gebruiken
  • Na meer dan 3x gebruiken
  • Ik gebruik geen washandje, ga weg met dat vieze ding

0 stemmers

Wat doe je met je washandje als je hem gebruikt hebt?

• Ik gooi hem in de machine of wasmand, zei ik toch al?
  • Ik hang hem ergens op
  • Geen idee, geef me tips PLS
  • Ik gebruik die dingen niet!!

0 stemmers

Ik sport omdat ik het leuk vind en ik er energie van krijg, maar ook omdat ik graag sterker wil worden dus spiermassa wil opbouwen :blush:

4 likes

Maar als je hem na 1x gebruiken in de was gooit hoe doe je dat dan? Want dan is ie toch helemaal nat in de wasmand :astonished: dat geeft zo’n geur dan lijkt me
of doe je het in een plastic zakje?

Ik laat hem altijd eerst ergens hangen om te drogen

5 likes

Hoeveel ik sport is best wel afhankelijk van het weer (hoopdance), doe het altijd buiten in het park namelijk. Ik ben voor de winter wel aan het kijken of ik misschien ergens af en toe een uurtje een binnenruimte kan gebruiken maar dat wordt al best snel duur helaas. Wat doen andere mensen die op eigen houtje buiten sporten in de winter?

2 likes

Haha mijn ex is o.a. Surinaams en de eerste keer dat ik daar douchte kreeg ik zo’n ouderwets blok zeep. Zo kut haha. Maar dat kwam denk ik omdat hij bij het corps mariniers had gezeten. Maar nooit een washandje iig. Ik heb ook het gevoel dat mannen sowieso minder vaak een washandje gebruiken dan vrouwen. Oh sorry jij bedoelt echt in Suriname zelf.

1 like

Wij hebben een deksel op de wasmand, daar gooi ik hem bovenop.

Haha! Ik snap je ergens wel… ik gebruikte vroeger ALTIJD washandjes, was ook altijd de enige van de groep die ze meenam op vakantie, maar ik ben langzamerhand dus gewoon gestopt met ze gebruiken :thinking:
Gebruik alleen 1x in de maand ofzo een washand als ik een gezichtsmasker eraf moet halen.

1 like

Dit washandjesgedoe doet me ook denken aan deze harde, stroeve ondingen, wegwerpwashandjes:

Heb jij ooit zo’n wegwerpwashand gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat vind/vond je ervan?

• Fijn
  • Neutraal/vind er niet echt iets van
  • Kut
  • Ik heb ze nooit gebruikt maar wil wel stemmen

0 stemmers

Oh die dingen doen me aan vakantie denken. Ik vond ze echt kut.

1 like

Huh dat is met handoeken toch ook zo?

Handdoeken zijn bij mij een beetje vochtig niet kletsnat na gebruik
Plus die gebruik ik meer dan 1x dus als ik een nieuwe pak is de vorige inmiddels opgedroogd en gooi ik hem in de was

Oh ik knijp washandjes altijd eerst uit tot ze even vochtig zijn als gebruikte handoeken. Alleen ze hebben een kleiner oppervlakte dus ze zijn eerder droog, geen last van nare luchtjes dus

1 like

Nu het toch over huishouddingen gaat. Vieze (en natte) vaatdoekjes, wat doe je daarmee?

• Weggooien
    • Uitwassen met de normale was
    • Uitwassen met beddengoed
    • Uitwassen in een kookwas met alleen vaatdoekjes en theedoeken
    • Ik gebruik geen vaatdoekjes

0 stemmers

Ik heb hetzelfde! Ik douche meestal 's avonds ipv 's ochtends en ik heb ook echt een washandje nodig om mn make-up er af te halen.

Mn lichaam wassen doe ik wel gewoon met douchegel en mn handen

1 like

Hahaha ja! Op vakantie neem ik ook altijd washandjes mee. Ik vind dat toch gewoon het fijnste.

1 like

Had ik ook in het begin! En ik vond het ge’kriebel’ aan mijn tanden ook irritant? Een te harde druk ouzo. Maar inmiddels heb ik er ook geen last meer van!

Ik gebruik thuis een douchepuff en als ik een weekendje weg ga, neem ik ook altijd een washandje mee!

1 like