Uitwassen bij mijn handdoeken!
Ik heb voor âUitwassen met beddengoedâ gestemd, omdat ik zowel mijn beddengoed als vaatdoekjes op 60 graden was (net als handdoeken, washandjes, keukenhanddoeken, theedoeken, katoenen ondergoed).
Ik ook om deze reden!
Ik sport eigenlijk om alle drie de redenen: vind het leuk (maar niet altijd), wil spiermassa en aankomen, maar ik âmoetâ het ook doen van mezelf om met stress te dealen. Ik ben door een gebeurtenis in een situatie terecht gekomen waarin ik dagelijks paniekaanvallen kreeg, in diezelfde periode moest ik mijn bachelor scriptie schrijven. Toen ben ik begonnen met krachttraining en nu doe ik ook af en toe boksen, 4x per week maar liever vaker. Ik ben ervan overtuigd dat ik nooit mijn diploma had gehaald als ik niet zoveel had gesport en dus niet had kunnen ontstressen. In die zin heb ik het sporten echt ânodigâ
Ja vooral combinatie met sterk aanwezige mimiek is lastig soms. Maargoed, vriendinnen komen wel altijd naar me toe voor een eerlijk oordeel.
Ben jij ooit slachtoffer geweest van een misdrijf?
- Ja
- Nee
- Misschien, ik twijfel of het om een misdrijf ging
0 stemmers
Is de dader ervoor veroordeeld?
- Ja
- Nee, want ik heb geen aangifte gedaan
- Nee, want hij is nooit gevonden
- Nee, er is geoordeeld dat dit niet mogelijk of nodig was
0 stemmers
Edit: oeps, automatisch âhijâ ingevuld, maar het kan natuurlijk ook om een âzijâ gaan.
Voor de vrijgezellen onder ons: Zie je ook tegen de december feestdagen op?
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers
Ik heb eigenlijk juist weer meer zin in kerst omdat ik niet alles dubbel moet doen en langs alle ouders opaâs omaâs etc, maar dat ik t gewoon lekker alleen met mn eigen familie vier
Haha sorry je hebt gelijk. Die had er ook bij gemoeten.
Wel lekker confronterend inderdaad.
Nee. Ik sport ook nooit
Ik wil eigenlijk nu al beginnen met kerstversiering, maar mijn huisgenoot wil het pas eind november. Gelukkig wil ze ook non-kerstachtige dingen, dus dan blijft het lekker tot maart hangen.
En dat terwijl ik helemaal niet van kerst hou. Alleen de versiering.
Meestal zodra de ikea kerstbomenactie van start gaat!
Vier niet eens Sinterklaas maar toch wacht ik tot na 5 december. Mag ook dan pas kerstliedjes luisteren van mezelf
Vanaf de wintertijd is eigenlijk best een mooi momentâŠ
Ik vind 1 keer per week seksen niet weinig genoeg voor deze vraag, om eerlijk te zijn!
Haha ik ben erover aan het nadenken, maar ik vind het wel moeilijk, zeg! Ik vind 1 keer per 2 weken (in een relatie) seks wel echt weinig, maar misschien zou ik er 1 keer per maand van maken om echt een overweging te moeten maken tussen kwaliteit en kwantiteit!
Testbericht, controleren of het topic nu weer netjes werkt zoals het hoort. Excuses voor de overlast!
Update: Ok, het bericht dat het topic stukmaakte heb ik verwijderd, de rest van de berichten is weer terug. Dus het werkt weer als alles goed is!