Stel hier je persoonlijke vraag #3

Same here.
Vraag me hierdoor ook af op welke temperatuur mensen hier hun beddengoed wassen. Dus bij deze:

Op hoeveel graden was jij je beddengoed?

• 30 graden
  • 40 graden
  • 60 graden
  • 90 graden
  • Anders, leg ik in een antwoord uit

0 stemmers

Laatst was er zo’n vrouw bij de Jumbo die spaarde voor iets (geen idee wat ik vind die acties vaak bestwel onzin), toen vroeg zij of zij dan mijn zegel mocht. Ik zeiā€oh ja natuurlijkā€ . Dus ik dacht dat die caissiĆØre dat zegeltje dan aan haar gaf. Maar dat mocht niet?!! Ik zei ā€œgeef maar hoorā€ aan die caissiĆØre want ik zat m’n tas in te pakken terwijl zij dat flut zegeltje voor m’n neus hield en die vrouw gewoon stond te wachten. Daarbij had ik ook nog echt haast maar oke, dat meisje moest toen dus het zegeltje in mijn hand drukken voordat ik het in de hand van die vrouw kon drukken. Dus ik weer stoppen met inpakken om dat fuckin zegeltje aan haar te overhandigen. Nog nooit zulke bullshit meegemaakt. Geef gewoon dat zegeltje, wtf maakt het uit welke hand het geeft. Word je dan ontslagen ofzo?

11 likes

Wauw :joy:

7 likes

Ja ik weet ook niet of dit per se een Jumbo procotol is ja of nee, ik kom vaker bij een AH en kan me ook niet herinneren dat zij zo moeilijk doen idd.

Ja, viel mij ook al op. Ik heb zelf wel ook op 1 jaar geen seks gestemd, dat heb ik al eens gehad (en ben nu ook weer op weg) en is prima te overzien eigenlijk. Als ik iemand heb om seks mee te hebben schiet mijn libido omhoog en wil ik het liefst de hele dag, maar als ik geen seks heb, mis ik het ook niet heel erg en heb ik genoeg aan af en toe (1-2 x p.w.) masturberen.

5 likes

Mijn thermostaat geeft aan dat het 20 graden is in huis, maar ik geloof er niks van. Ik heb het megakoud.
(voor wie de verwarming nog niet aan heeft): Hoe warm is het bij jullie in huis?

• 16 graden of kouder
  • 17 - 18 graden
  • 18 tot 19 graden
  • 20 graden of warmer
  • ik heb de verwarming aan staan maar wil toch stemmen

0 stemmers

Zo zat ik ook te redeneren. Maar als ik nu de keus zou krijgen om het komende jaar geen seks te hebben of niet te forummen zou ik echt voor niet meer forummen kiezen. Hallo wie weet hoeveel super goede seks ik dan mis zou kunnen lopen? Alleen maar omdat ik liever forum. Echt niet hoor.

1 like

Dat is ook weer zo, zo had ik het nog niet bekeken…

1. Mijn wasmachine heeft die optie, en dan weet ik zeker dat het tot 60 is gegaan. 90 vind ik dan weer te heet.

Rijst eet ik met een…

• Vork
  • Lepel

0 stemmers

Ork ork ork

Rijst eet ik met een …LEPEL

(Als kind snapte ik trouwens nooit waarom het antwoord niet vork zou zijn (als je voor ā€˜rijst’ gewoon ā€˜soep’ leest), halloo gepaard rijm komop dit metrum werkt gewoon goed okĆ©. Denk dat ik daarom Nederlands ben gaan studeren.)

2 likes

Soms allebei.

1 like

Je bent stokjes vergeten, discriminatie!

3 likes

Ik kan echt geen rijst eten met alleen een vork, ik vind het echt vies ofzo

@SimpleThings Oh ja dat kan natuurlijk ook nog :grimacing:!

5 likes

Wat voor piercing(s) heb je?

• Neus
  • Tunnel
  • Septum
  • Oorlel
  • Helix
  • Tragus
  • Forward helix
  • Conch
  • Tepel
  • Navel
  • Tong
  • Wenkbrauw
  • Surface
  • Lip
  • Smiley
  • Heb geen piercing maar wil wel stemmen

0 stemmers

Het liefst wil ik een daith of een helix erbij, maar ik ben bang dat ik die na een jaartje er weer uit kan halen vanwege werk oid :unamused:

1 like

Ik wil echt graag een conch! Maar zie op tegen het helingsproces

Heb overigens 9 oorbel gaatjes en 1 helix en 1 tunnel. Maar niet alles zit vol, omdat ik geen leuke knopjes/ringetjes heb.

Edit: typfoutjuh

1 like

Met een lepel is ook gewoon veel handiger. Vind het ook altijd zo raar als ik mes en vork krijg bij een rijstgerecht, vraag dan eigenlijk altijd om een lepel, zodat ik gewoon met vork en lepel kan eten, want met mes en vork zit ik echt drie uur later nog te prutsen omdat die korrels er vanaf en tussendoor vallen.

1 like

Ik heb ook een rook piercing, maar die staat er niet tussen. Je ziet hem alleen amper bij mij, ik denk dat sommige vrienden van me niet eens weten dat ik die heb haha.

1 like

Ja ik zie altijd alles meteen bij mensen. Denk dat ik er onbewust op let, omdat ik het gaaf vindt.

1 like