Met een lepel is ook gewoon veel handiger. Vind het ook altijd zo raar als ik mes en vork krijg bij een rijstgerecht, vraag dan eigenlijk altijd om een lepel, zodat ik gewoon met vork en lepel kan eten, want met mes en vork zit ik echt drie uur later nog te prutsen omdat die korrels er vanaf en tussendoor vallen.
Ik heb ook een rook piercing, maar die staat er niet tussen. Je ziet hem alleen amper bij mij, ik denk dat sommige vrienden van me niet eens weten dat ik die heb haha.
Ja ik zie altijd alles meteen bij mensen. Denk dat ik er onbewust op let, omdat ik het gaaf vindt.
Ik vond mijn conch veeeel makkelijker helen dan mijn helix, omdat hij best wel āinā je oor zit en je er dus niet zo snel tegen aan stoot of op gaat liggen
Ja mijn helix is geschoten in de tijd dat het nog mocht. Dus mijn helings proces was zoals een normale oorbel.
Ik had ook een daith en een conch, maar die moest ik uitdoen voor werk (voeding). Dat vind ik nog steeds zó jammer.
Vanaf dinsdag heb ik ook een tragus!
Twee helixen, conch, forward helix, twee oorbelgaatjes aan beide zijden, en nog een rook die er niet bij staat.
@Woodkid Ik had met mān rook ook dat vrienden me na een halfjaar vroeger of die piercing nieuw was, terwijl ik mān haar altijd opgestoken heb en hij zichtbaar is. Valt inderdaad niet zo op, denk ik.
Ik heb sowieso bij een oor altijd mijn haar erachter dus dat valt wel op. Maar mijn tunnel hangt altijd haar overheen dus dat zien mensen inderdaad minder snel.
Maar zelfs toen ik mijn septum liet zetten zagen mensen het af en toe niet eens. Waarvan ik dacht; hoe zie je dit niet?
Ik heb een āalgemeneā to do list, meer lange termijn en vaak ook een to do list voor de dag zelf/komende dagen
Het klinkt als een tof evenement en dan vind ik 12,50 hartstikke goedkoop. Maar buiten dat lijkt het me vooral dat je vriendin je aanwezigheid zou waarderen en dat is veel waard.
Ik sloop die klikdoppen altijd
Ik heb nu een klikdop, maar eigenlijk maakt het me weinig uit. Ik moet altijd een bepaalde tandpasta hebben van mezelf en al zouden ze er een slagroomspuit op zetten, wil ik nog steeds die ene.
Gewoon vragen. Ze kunnen ook best een keertje brood eten als dat zo uit komt.
Gewoon vragen en dan kunnen ze zelf bepalen? Al zou ik het heel vreemd vinden als ze niet zouden komen door die 12,50, zelfs voor (de meeste dan) studenten moet dat toch te doen zijn.
Op je eerdere poll wilde ik inderdaad vragen of die vriendin je gevraagd had om te komen. Want zo nee, zou ik misschien minder snel geneigd zijn te komen, maar als iemand het vraagt, dan wel.
Dus het lijkt me een prima idee dat je het inderdaad gewoon gevraagd hebt. 12.50 kon ik als student echt wel opbrengen, zeker voor iets leuks dat een vriendin georganiseerd had.
Vind die dingen echt ideaal op festivals! Want dan ga ik geen normale washanden meenemen.
Ik kan dit met al mijn vingers en het ook nog knakkend achter elkaar doen, daar gruwelden mensen vroeger altijd van haha.
Hahahah heerlijk! Ik kan heel goed ook mān ellebogen knakken, dat vinden mensen ook naar
Aarrgghh ja dit doet mn vriend ook altijd!! Ik kan daarentegen mn kaak in en uit de kom laten schieten dus daar pest ik hem dan mee terug