Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ga/ging jij naar alle hoorcolleges?

• Nee
  • Ja
  • Bijna altijd, tenzij ziek/geen zin
  • Mijn colleges waren altijd verplicht
  • Ik heb niet gestudeerd

0 stemmers

Ik vul altijd iets in op m’n to do lijstje als me iets te binnen schiet wat ik moet doen. Ik plan het dan ook in op een dag dat ik het wil/kan doen.

Ik zou best een tandpasta met slagroomspuit willen hebben

5 likes

Nee + geen zin is voor mij hetzelfde
ik ging altijd behalve als ik geen zin had :stuck_out_tongue:

5 likes

Nog voor de kerstbomen, begin/ half november. Hij gaat wel 1 of 2 januari gelijk weer neer.

Of gewoon slagroom als tandpasta :cheer:

3 likes

Meestal wel maar het wilt per vak of lecturer nog wel eens verschillen, had er laatst een die zo sloom praatte dat ik het liever thuis versnelt terugkeek (zo fijn die optie)

2 likes

Ik ga nooit naar colleges die worden opgenomen, maar kijk ze wel allemaal thuis. Colleges die niet worden opgenomen ga ik 75% heen. Als ik helemaal naar school moet ervoor, vind ik het sneller niet belangrijk of interessant genoeg, dan als ik het thuis kan kijken.

2 likes

Ik maak sinds een paar weken een wekelijkse to do-lijst en een dagelijkse. De wekelijkse is met aparte categorieën zoals studie, huishouden, admin, doelen, ontspanning en boodschappenlijstje. En een overzichtje van m’n afspraken/kleine schatting van hoe ik m’n dagen zal indelen. Die maak ik op vrijdag voor de week erop en vul ik in de loop van de week vaak aan. En iedere dag maak ik een to do-lijst voor de dag erop, a.h.v. het wekelijkse overzicht en extra dingetjes die me te binnen schieten. Ik heb ook een to do-lijst met minder dringende taken. En een to do-lijst voor m’n studies, per vak.

Het klinkt vast nogal veel, maar ik vind het erg fijn werken. Ik heb een heel onregelmatig schema/ritme met werk en 2 studies e.d. en geen 2 weken zijn gelijk, dus ik vind het wel fijn om overzicht te hebben. Het geeft rust en richting. En ik schrijf ook de simpelste dingen op, want het is altijd leuk om dingen te doorstrepen. Ik ben ook nogal vergeetachtig als ik het niet opschrijf.

3 likes

Watvoor vriendin ben je als je de outfit oppert die haar het minst mooi staat? :thinking::face_with_raised_eyebrow:

22 likes

Ah ja ik snap het! Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Volg je dan je eigen gevoel of de keuze van je vriendinnen?

Niet echt zeggen dat iets dat lelijk staat mooi staat, maar toen ik 19 was deden Mn vriendinnen en ik wel mindgames lol.
Onze gossipgirl dagen, erg triest.

Ik appte dan van te voren “wat doe jij aan?” “Oh gewoon een wijd T-shirt en een broek gewoon simpel”, “ja ik ook” antwoorde ik dan, om vervolgens zo te arriveren:

image

36 likes

Hahahah jaa dit herken ik ook nog wel van vroeger. Dan bespraken we inderdaad van te voren wat we aan deden. Vervolgens ging ik eerst nog even langs die vriendin, die dan op het aller laatste moment toch nog even iets anders aan ging doen, maar dat kon ik niet want ik was niet meer thuis :thumbsup:. Liep ik er lekker casual bij, terwijl zij bewijs van spreken zo de rode loper op kon. :joy::joy::joy:

1 like

Ik plaats die nooit terug, echt een kwalijke “eigenschap” .

Ik heb vroeger meerdere malen gehad dat een vriendin zeurde dat ik iets anders aan moest doen omdat zij dan (nog) dikker leek? Met bijv. een bodyconjurkje ofzo. Echt heel naar.

Een persoon die zegt dakloos te zijn vraagt op straat om geld. (geen krantenverkoper). Jij geeft:

• Niets
  • Geld, max een euro
  • Geld, meer dan een euro
  • Geen geld, maar eten.
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik heb nooit contant geld.

4 likes

Als ik kleingeld bij me heb geef ik eigenlijk altijd wel wat, hoeveel hangt er vanaf wat ik heb. Soms is dat maar 50 cent maar als ik net toevallig 5 euro aan kleingeld is geef ik wel eens €2 ofzo. Tenzij het heel weinig is wat ik bij me heb geef ik trouwens bijna nooit al mijn kleingeld, want ben altijd bang dat ik dan nog iemand tegenkom en dat ik dan niks meer heb.

Edit: bedenk me nu dat ik ook wel eens een briefje van 5 heb gegeven, superaardige man en het liep al tegen de avond en het was koud, gaf toen liever die 5 dan dat ik wist dat hij waarschijnlijk de nachtopvang niet kon betalen.

Ben jij lid van een publieke omroep?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar dat wil ik misschien wel worden
  • Nee, maar dat was ik ooit wel

0 stemmers

(op basis hiervan kijk ik wel of het t waard is om te vragen welke omroep haha, maar als maar 3 mensen ja zeggen ben ik alsnog wel benieuwd!!)

Omdat ik weer eens geen nee kon zeggen tegen zo’n straat verkoper. Gelukkig was t maar een eenmalige bijdrage, maar dan ben je wel lid ofzo.