Stel hier je persoonlijke vraag #3

Was eerst lid van de vara omdat ik dan kaartjes kon scoren voor de opnames van televisieprogramma’s, had het opgezegd omdat ik naar het buitenland ging.

1 like

Haha, ik heb wel eens heel beledigd gereageerd op zo’n straatverkoper die zei ‘jij kijkt vast wel naar de wereld draait door!’ en toen zei ik ‘nou liever niet’. Ik werd vorige week ook weer aangesproken over een omroep op straat en toen had ik gelogen dat ik al lid was van een andere omroep.
Maar nu wil ik mijn leugen misschien toch maar om gaan zetten in waarheid, want ik vind het eigenlijk best belangrijk.

Oh, ik wilde nog een optie aan de poll toevoegen speciaal voor @Quinoa en nu zijn alle stemmen weg…

2 likes

Alleen als het een grote afwas is, anders vind ik het niet waard dat m’n handen naar latex ruiken

1 like

Een man die altijd naast de Albert Heijn zit onder onze flat vraagt het elke dag aan iedereen. Ik zeg altijd nee, of helemaal niets. Aangezien ik weet dat hij al jaren hetzelfde verhaal ophangt: ’ Ik moet echt nog 2 euro voor de trein en dan kan ik in Breda naar de opvang toe!’

En ik zie hem altijd met zn net 2 euro de Albert Heijn inlopen om vervolgens een blik bier te kopen.

Nah boi, thats not gonna work.

@Tampie straatverkopers kom ik altijd zo leuk onderuit. Ze proberen me altijd aan te spreken en dan zeg ik gewoon; sorry ik ben nog geen 18! Meestal staan ze dan zo van; oh… echt? Sorry!’

Doe ik al jaren en gelukkig zie ik er uit als een kind van 15 dus het werkt nog steeds.

3 likes

Ik ben jaren geleden lid geworden van BNN (nu BNNVARA) door een straatverkoper, was een leuke jongen en ik kreeg een leuk cadeautje erbij. En t kostte maar 6 euro per jaar ofzo dus prima.

2 likes

Ok maak ik 'm toch aan
Als je lid bent, was, of wil worden van een omroep, welke omroep dan?

• BNNVARA
  • KRO-NCRV
  • AVROTROS
  • VPRO
  • EO
  • MAX
  • PowNed
  • Human
  • WNL

0 stemmers

Ik vind het voor m’n eigen afwas niet nodig, maar ik heb ook een keer op een zomerkamp moeten afwassen en toen was ik toch wel even heel blij dat er afwashandschoenen waren. Maar eigenlijk gebruik ik ze dus nooit.

1 like

Koop jij snoep voor de kinderen die met halloween langs de deuren gaan?

• Jaaa leuk!
  • Ja, maar waarschijnlijk heb ik het al op voordat ze aanbellen.
  • Nee, ze kunnen een appel of een banaan krijgen.
  • Nee, ik doe alle lichten uit en doe gewoon alsof ik niet thuis ben.
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Er komt hier überhaupt niemand aan de deur voor Sint Maarten, laat staan Halloween. :joy:

33 likes

Ze doen hier niet aan langs de deuren gaan met Halloween. Wel met Sint Maarten, maar ik woon inmiddels in een appartement op de tweede verdieping, dus nu doe ik niet meer mee. Vorig jaar woonde ik gewoon in een rijtjeshuis, dus had ik wel snoep gekocht.

@Foucher Bij m’n ouders komt ook echt af en toe een kind, maar ze blijven zakken snoep komen voor die ene uitschieter als er tien kinderen oid langskomen. Dus dat is lekker veel snoep voor mij, hahaa.

1 like

Ik heb geen deurbel en ik woon op 2 hoog :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wanneer is dat dan dat ze langs de deuren komen? Ik ben echt een leek wat halloween betreft, maar dan zal ik wel wat snoepjes in huis halen die we zelf ook lusten.

2 likes

Ja dit dus. Wij zijn hier nieuw komen wonen dit jaar en geen idee of ze hier iets doen.

1 like

Woensdag is het halloween.

Nee want er komt nooit iemand aan de deur :frowning: vind dat zo jammer. Ben als kind wel een paar keer wezen lopen en was echt geweldig.

Oke dan ga ik snoepjes kopen voor woensdag! :blush:

1 like

Ja, dat heb ik dus ook. En ik woon ook voor het eerst op de begane grond en dan is de kans ook wel groter dat ze aan gaan bellen. Maar ik wil niet met snoep opgezadeld zitten, want dan vreet ik het allemaal zelf op. En ik ben sinds vandaag weer een poging aan het doen om gezond te eten :’)

1 like

Ah Sint Maarten, wat een verschrikking. Ik doe altijd open met een mand mandarijnen in Mn handen, dan weten ze al dat hier niks te halen is en krijg ik de verkorte versie van het liedje

Sint Maarten Sint Maarten
De koeien hebben staarten
De meisjes hebben rokjes aan
Daar komt Sint Maarten aan

(Waarom komt Sint Maarten af op meisjes in rokjes?)

Want de lange versie van dat lied gezongen in van die kinderstemmetjes trek ik niet. Maar ik moet wel open doen, want onze straat zit vol RGK gezinnen en anders gaan ze spelen met Mn privé, ik ben een beetje bang voor die gezinnen het is net een politiestaat hier, als je één keer onvriendelijk doet dan weten ze je te vinden en komen ze steeds langs op hun skelters en stepjes.

33 likes

Wij mochten vroeger nooit

Groen groen grasje, stop wat in mijn tasje, DANK U

zingen van m’n moeder, maar dat zou nog korter zijn voor je ;p

3 likes

Haha ja hier echt precies hetzelfde. Eerst lekker veilig 9 hoog. Heb toch maar wat gehaald, omdat er veel kinderen in de straat wonen en als ze dan langskomen en ik heb niets, vind ik dat ook weer stom.

1 like