Dan ga ik het denk ik ook maar gewoon doen. Moeten ze wel komen, anders ga ik zelf langs de deuren met mijn snoep haha.
Haha ik zie je al gaan.
Hahaha ‘Groen groen grasje, pak wat uit mijn tasje, Dank u’ hahaha
Die ken ik niet!! Ik had zelf vroeger ook de RGK mentaliteit en dan zong ik
Sinte Maarte mik mak
Mn moeder kijkt naar tik tak
Mn vader kijkt naar Sesamstraat
dat is wel wat snoepjes waard
Ik ken niemand die dit doet behalve mijn vriend en ik. Maar ik doe het altijd want anders krijg ik superdroge handen en ik kan gewoon echt heel slecht tegen heet water. Ik douche ook op 35 graden of zoiets, geloof ik.
Gaan kinderen waar jij woont langs de deuren?
- Ja met Sint Maarten
- Ja met Halloween
- Ja zowel met Sint Maarten als met Halloween
- Nee
0 stemmers
Ik heb wel bulletjournaling gedaan, maar dan wel op de manier hoe het oorspronkelijk bedoeld is. Heel simpel dus.
Ik kwam wel deze app tegen en die vond ik echt fantastisch. Wil alleen niet maandelijks geld betalen ervoor Maar misschien is het iets voor jou?
Zou jij het leuk vinden als Halloween echt een ding gaat worden hier? En dat 11 november niet meer echt iets is. Het lijkt mij persoonlijk wel tof als op 31 oktober allemaal kinderen langs de deuren gaan en dat mensen hun huis in Halloween sfeer versieren enz.
- Ja lijkt me leuk
- Nee ik wil dat Sint-Maarten blijft
- Ik heb hier geen mening over
0 stemmers
Ga.stuk.
Waarom zouden ze steeds langskomen op hun skelters en stepjes??
Ik vind Halloween een beetje eng dus dan Sint-Maarteb maar haha.
Doe maar allebei gewoon niet.
Ik kreeg die vraag in Utrecht in vijf minuten twee keer afgelopen week. Toen kwam ik op deze poll
Waarom moesten ze dat lelletje verwijderen dan?
Ik maak even een bruggetje, maar mijn invalide neefje van 4 of 5 is blijkbaar op een soort fietsje (mini gehandicaptenvoertuig) langs de deuren gegaan voor Halloween, verkleed als die van ET met capuchon op. Kinderbuurten vind ik vreselijk, maar de foto’s van dit tafereel vond ik wel erg aandoenlijk en grappig. Hij kijkt ook altijd zo ernstig en zegt niets.
Vreselijk zèg. Dat expres dingen doen als je er iets van zegt blèh.
Ik had een briefje in de bus met daarop (in het Engels) dat ze langskomen met Halloween en dat het leuk zou zijn als we wat geven, maar dat het niet hoeft, maar als afsluiting ‘please be considerate’. Uhhh nee sorry ik ben hier toch iets te zuur voor denk ik.
Heel eerlijk, ik doe niet eens alsof ik niet thuis ben door de lichten uit de doen. Doe gewoon niet open. Opzouten met je Halloween.
Draag je al een sjaal als je naar buiten gaat?
- Ja
- Nee, sjaals zijn voor watjes
0 stemmers