Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ja ik heb precies hetzelfde. Maar misschien denkt iedereen dat over zichzelf? Ik draag helemaal niet veel, meestal enkel mascara en een beetje bb cream, maar zonder vind ik mezelf er zo rommelig uitzien ofzo :sob:

1 like

Ik moet zeggen dat ik me met getatoeëerde (?) wenkbrauwen een heel stuk beter zou voelen zonder make-up! Dan zit ik alleen nog met de paarse kringen onder mijn ogen. :panda_face:

Ik realiseer me nu dat het al best een tijdje geleden is dat ik er een heb gehad en ik heb echt het gevoel dat ik de boel aan het jinxen ben nu ik op ‘ja’ heb geklikt

1 like

Toen ik op kantoor werkte maakte het me echt niks uit hoe ik op werk verscheen. Maar nu werk ik weer op de vloer (horeca) in best een chique tent dus vind het zoals @Rozecoupeschaar zegt niet representatief om zonder make-up naar werk te gaan. Ik denk dat ze me er niet op zullen aanspreken maar ik voel me zelf meer op m’n gemak met (een klein beetje) make-up op.

3 likes

Daar ben ik het achteraf ook echt niet mee eens. Alleen als toen 15 jarige Stagaire zijnde durfde ik daar echt niet tegen in te gaan. Nu zou ik er echt wel wat op terug zeggen. En ik bedoelde te verwoorden wat jij met die plaatjes laat zien. Het is in ons vak niet de bedoeling om er als ma flodder bij te lopen, maar als je er net zoals bijvoorbeeld Emillia ook gewoon verzorgd uit ziet zonder make-up dan is dat ook prima.

1 like

Ik vind mezelf wel mooier met make-up, maar ik draag het echt nooit. Ook niet naar mijn werk. Vindt het sowieso onzin dat dit zou ‘moeten’.

Ik ben veel te lui om elke ochtend mn gezicht vol te stouwen met make-up hoor :woman_shrugging:t3:

5 likes

Heb jij een soort tic dat je per se alles moet bijlezen van dit topic, voor je over kan gaan op iets anders?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

‘Moet’ jij jezelf altijd netjes kleden naar je werk of mag je zelf kiezen wat je aantrekt?
En wat voor werk doe je dan?

  • Ik kleed me altijd netjes/representatief aan
  • Ik hoef me niet netjes/representatief aan te kleden, maar doe het wel
  • Ik kies altijd voor makkelijke/fijne kleding
  • Het boeit mijn baas niet en ik doe wat ik wil

0 stemmers

ik weet niet of deze poll duidelijk genoeg is haha.

Ik heb bedrijfskleding :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik weet niet wat ik moet kiezen. Ik ga niet in een blazer oid naar kantoor want dat zit kut. Ik trek gewoon mijn oversized truien aan met een zwarte skinny dus comfortabel maar niet onverzorgd oid. Ook wel gewoon representatief maar ook niet heel netjes of kantoorachtig?

9 likes

Als netjes ook is blouse en sneakers, dan ja.

1 like

Ja ik wist niet zo goed hoe ik mn vraag wilde formuleren eigenlijk haha. Ik zit momenteel ook in een grote trui op kantoor en met de capuchon op, omdat het koud is.

Mijn bazen zeggen altijd dat ik me mag kleden zoals ik wil, omdat ik grafisch vormgever ben en mijn bazen kleden zich af en toe wat netter, omdat ze een afspraak hebben en representatief over moeten komen. Daarom vroeg ik me af hoe dat bij andere mensen zit haha.

Ik kom bij mensen thuis dus vind dat ik er wel netjes uit moet zien, maar moet ook veel bukken/tillen etc dus zorg wel dat ik er goed en fijn in kan bewegen. Ik heb bijv thuis een broek met scheuren, die vind ik niet representatief voor werk.

2 likes

Ik dacht dat ik wel een beetje netjes en representatief moest zijn, maar toen zag ik collega’s met afritsbroeken en fleecetruien dus :woman_shrugging:

Maar ik doe meestal wel gewoon comfortabele kleren aan, maar ik zie er niet uit als een slons. Moet toch patiënten zien, dus vind dat wel zo netjes.

4 likes

Bij deze mijn excuses :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik heb ook werkkleding.

Heb jij kleren die van een kinderafdeling komen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb zelf een keer 1 shirt gekocht voor een themafeestje maar dat paste niet heel lekker (dus ik stem nu even op nee). Denk dat ik als ik meer ‘petite’ was wel vaker dingen bij de kinderafdeling zou kopen.

Ik ben redelijk klein, dus ik pas in maat 164. Heb vooral veel truien en vesten van de kinderafdeling. Truien van de jongensafdeling van H&M vind ik heel fijn!

1 like

Sommige shirtjes draag ik al meer dan 10 jaar. Voel me best schraal nu


1 like

Ben ik de enige die nergens (meer) op kan stemmen?