Ik ben het zo gewend om dingen af te korten dat ik soms vergeet dat dat niet normaal is. Niet alleen namen maar ook andere woorden.
Mag daar wel op gaan letten want dat komt niet heel intelligent en professioneel over
Ik krijg er nu een op mijn onderlip terwijl de 2 op mijn bovenlip net wegtrekken. Help, ze nemen mijn gezicht over.
Haha lijkt wel gossip girl! Xoxo
Heeft het forum jouw humeur weleens aanzienlijk verbeterd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft het forum weleens een slechte invloed op jouw humeur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Iel ik moet ineens denken aan zoān jongen die ik een beetje kende maar voornamelijk van feestjes. Hij gebruikte geen afkorting van Mn naam maar erger. Als voorbeeld neem ik ff de naam Lotte, dat zei hij altijd āLottetjeā vreselijk. Klinkt toch nergens naar? Waarom zou je dat doen. Ga weg haha
Ik mis āik haat het en ben er principieel op tegenā.
En ik mis: ik vind het leuk om naar te kijken maar ben er wel bang voor.
Ik haat fietsen door de stad op 31 dec.
Ik werk in een winkel, en onder mijn functie valt het tellen van de kassaās en het afsluiten (kluis, administratie) aan het eind van de dag. Meestal bereid ik dit zover het kan vóór sluitingstijd voor, maar we mogen niet tellen of de cashboxen legen als er nog klanten binnen zijn natuurlijk. Meestal zijn we 5 (soms 10) minuten bezig na sluiten.
Andere collegaās (stuk of 10 op de dag) hoeven dit dus niet te doen. Maar ik vind het ZO asociaal dat er altijd een paar zijn die gelijk gaan zodra ze hun spullen hebben gepakt. Zo van: nou ik ben hier klaar, ik ga! Terwijl wij dan nog bezig zijn met afsluiten en ook even rustig onze spullen willen pakken. En dan heb ik het niet over de mensen die ergens naartoe moeten, dat begrijp ik wel. Maar ik vind het zo oncollegiaal. We zijn echt niet lang bezig dus je kan best even wachten.
Vaak staan ze dan ook allemaal met hun jas aan bij de kassa te hangen terwijl je aan het tellen bent, en moet je als je klaar bent ook gehaast je spullen pakken WANT DE REST STAAT TE WACHTEN.
Als ie een banaan eet :ā)
Ik weet niet waarom, maar ik kan daar niet zo goed tegen haha.
Hahaha wat is dit voor iets
Waar heb jij last van nu het weer kouder wordt?
- Droge gezichtshuid
- Droge lichaamshuid
- Statisch haar
- Haaruitval
- Jeuk over heel het lichaam door de droogte
- Stijve vingers
- Anders, namelijk
0 stemmers
Super droge en kapotte lippen en eczeem op mijn handen
Ik ben in de rui.
Eigenlijk alleen droge handen dus heb maar op droge lichaamshuid gestemd.
Droge lippen
Kloofjes in mān hiel.
Deze redenatie klopt niet. Met al die tijdelijke contracten kun je niet meer verwachten dat mensen telkens gaan verhuizen voor een nieuwe baan. Dat heeft niet veel meer met keuze te maken.
Mijn benen zien er dan echt uit als een woestijn-ondergrond, ongeveer zo:
Oh en met haar, want haat benen scheren in de winter (extra droogte en jeuk daarna)
Ik had graag mijn grootste probleem namelijk: KOUDE VOETEN hierbij gezien.
Wow zijn er mensen die nooit hardop praten of denken als ze alleen zijn?!