Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik probeer nu te bedenken wat eigenlijk netjes/representatief is op mijn werk. Genoeg mensen die gewoon in een spijkerbroek met een wijde trui zitten, en zelf kies ik ook altijd voor comfortabel. Ik denk dat het met mijn doelgroep zelfs averechts werkt als je netjes (bijv. blouse en blazer) op het werk verschijnt.

2 likes

Ik ken Moschino niet echt, maar ben wel dol op dit filmpje. Die knipoog hahaha

4 likes

@En_17_Anderen lijkt wel op haar

Omg, ik klikte om terug te gaan naar die post en zag Ma Flodder. Dacht echt wtf?!

Maar eens met Emilia Clarke nu ik het zo zie.

Snurken, veel en ongezond eten, scheten laten, luiheid

3 likes

Vloeken/roepen als hij aan het gamen is, mennnnnnnn dat is verschrikkelijk. Het ligt ook altijd aan FIFA zelf of de internetverbinding, tuurlijk

8 likes

Zijn kaken maken zoveel herrie als hij eet. Zo soppig. Iel. En hij eet echt altijd dus het is nogal een stoorzender.:weary:

1 like

Spijkerbroeken kopen met lichte wassingen. Vind dat zooo lelijk.

13 likes

Roken, lui zijn en heel veel gamen.

Ik doe het dan meestal niet, maar heb inmiddels heel awkward wel eens dat er mensen na mij binnenkwamen en dat ik dan heel ongemakkelijk terugloop naar dat ding om toch maar te pakken.

En ik leer er nog steeds niet van, want ik blijf het maar niet doen als er verder niemand staat.

1 like

Ja als hij uit een glas drinkt doet hij iets raars met z’n bovenlip waardoor je z’n tanden heel raar ziet, dan lijkt hij op dit hondje :confounded:


Haha ik voel me nu wel een beetje lullig maar op alle andere momenten vind ik hem wel heel knap :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

86 likes

Hij draagt binnen altijd teenslippers (ook met sokken erin) en hij snuit zijn neus op een heel irritante manier haha

3 likes

Ik heb best wel een droomman, maar mijn nummer 1 ergernis is toch wel dat hij langzaam is. En ik doe alles snel EN heb geen geduld. Echt een gezamenlijk ding dus haha.

O, en hij kan niet koken. Droogde bijna op toen ik hem een keer een ui zag snijden (ofwel eerder slachten.)

16 likes

Best wel stom maar soms hangt het van anderen af hoe aantrekkelijk ik mijn partner vind. Als iemand in het gezelschap slimmer of grappiger is dan is ie even wat minder aantrekkelijk :redface:

5 likes

Haha ik moet zo lachen om al die voorbeelden van onaantrekkelijk gedrag! Mijn vriend is op zijn werk best wel daadkrachtig en zelfs een beetje dominant, en dat vind ik altijd wel sexy om te zien. Maar dat verdwijnt totaal als we ergens zijn waar hij het niet kent of in gezelschap van mensen die hij niet kent. Dan staat hij er soms maar bij en trekt hij zijn mond niet open. Dan denk ik echt KOM OP VENT WAAR ZIJN JE BALLEN.

4 likes

Mijn vriend gaapt bovengemiddeld veel en hij heeft ook een vervelend einde van zijn gaap. Iets als “ggggg”.

2 likes

Dit inderdaad :face_with_raised_eyebrow: En snurken.

1 like

Robert Jensen komt vanavond weer op tv met een “personalityshow”.
Ga jij kijken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben

  • Bloeddonor
  • Bloedplasmadonor
  • Stamceldonor

0 stemmers

Bloeddonor, alleen nu even niet, want heb redelijk recent een tattoo laten zetten, dus ik mag even niet.

Edit: Net een setje aangevraagd om me te registeren voor stamceldonatie. Wilde ik sws al een tijdje doen en je poll herinnerde me eraan. Dankjewel!