Stel hier je persoonlijke vraag #3

DIT DOE IK OOK! :no_mouth:

En soms vergeet ik dat ik niet alleen ben en dan kijkt m’n gezelschap me aan van ??? wat doe je? wat praat je raar???

1 like

Voornamen zou ik doen denk ik.

1 like

Haha is dit een ding? Ik heb nog nooit iemand pecies horen zeggen en ik snap het ook niet helemaal :speak_no_evil:

1 like

ik, en vele uit het zuiden met mij denk ik, spreek mijn r-en wel uit, maar onhoorbaar, dus in feite zeg je pecies.

1 like

Dit heb ik ook wel eens gedaan haha. En dan als reactie krijgen ā€œik heet geen Hansā€¦ā€ nee, en ik ook geen Pietje :thumbsup:

3 likes

Nou ja het was 23u en er was op dat moment geen spinning class :stuck_out_tongue:

Heb hem opgeslagen zodat ik hem door kan sturen als iemand mijn naam wƩƩr verkeerd spelt :smiling_imp:

3 likes

Droge lippen!

@Enthusiasm Mijne is van 8 tot half 5!

2 likes

Wat grappig. Ga ik eens opletten!

Ik heb een pakketje ontvangen, maar ik heb alles in tweevoud ontvangen. Ik ben een beetje in dubio. Voelt eigenlijk wel als diefstal als ik het zou houden. Moet ik:

• Webshop mailen en items terugsturen
  • Niets zeggen en extra spullen weggeven

0 stemmers

08.30 tot 17.00 :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik vind het een beetje dubbel omdat het niet zo duidelijk is over wat voor artikelen het gaat / waarvandaan. Als ik iets van Ali twee keer zou krijgen ofzo zou ik denken van ā€˜nou die moeite ga ik niet doen om terug te sturen’ maar als het gaat om iets van de HM o.i.d. zou ik het wel terugsturen.

Ja had ik erbij moeten zeggen, het gaat over een waarde van €6,- en €20,- Ik ga t sowieso terugsturen heb ik besloten, ik had wat bevestiging nodig denk ik. Ik voel me nog steeds schuldig dat ik per ongeluk een kaart heb gejat dus waarom ik twijfelde?

Dat was ook mijn overweging haha

1 like

Haha ben de helft vergeten zo te lezen aan de reacties. Brengt alleen maar ellende voor het lichaam dat koude weer :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn bovenbuurman zet de muziek ook altijd keihard aan als hij thuis komt. Iedere dag rond 18.30 is het feest. Ik denk dat ik wellicht te braaf ben opgevoed, want ik zou altijd rekening houden met een ander.

4 likes

Versturen jullie wel eens intieme foto’s naar een man of vrouw? Heb ik het even niet over je vriend(in) maar juist iemand waar je geen relatie mee hebt.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(Anoniem)

Op hoeveel graden zet jij je verwarming terug als je gaat slapen?

• 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ik heb alleen een draaiknop
  • Heb geen verwarming

0 stemmers

En versturen jullie naaktfoto’s naar je partner? Via snapchat bijvoorbeeld

• Ja
  • Nee

0 stemmers