Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik moet mijn was nog gaan doen, maar dat betekent dat ik nog naar buiten moet lopen naar het andere gebouw, over een uur weer terug moet lopen om de was in de droger te doen, en een uur daarna weer om de was binnen te halen. Ook weet ik niet of ik genoeg geld op m’n kaart heb staan (kan ik niet online checken) en de kans bestaat ook dat alle machines vol zitten (had ik een uur geleden ook al). Wat zal ik doen?

• Gewoon nu de was doen!
  • Lekker warm in bed blijven en morgen de was doen

0 stemmers

1 like

Zou eerst de winkel even bellen/mailen, weet dat bij sommige webwinkels retouren verwerken best veel moeite is, dus kans dat ze zeggen dat je het gewoon kunt houden als het een verkoopwaarde van “maar” 26 euro is in totaal. En dan weet je het ook meteen zeker.

Ik kan echt overal poepen haha, zelfs in de bosjes als het moet.

Ik twijfel over deze broek, omdat ik denk dat het misschien op een pyjama lijkt?

• nee is geen pyjama
  • nee maar alleen leuk voor de kerst (velvet)
  • ja lijkt wel een pyjama
  • gewoon kopen is toch leuk
  • is super lelek

0 stemmers

image

Bij dit soort zaken vind ik het ook erg afhangen van hoe buren zich verder gedragen. Zijn het verder vriendelijke buren die af en toe even een feestje nodig hebben dan gun ik ze dat wel, binnen bepaalde grenzen. Maar als ze alleen maar aso doen of zelfs expres meer herrie gaan maken als je er wat van zegt dan ben ik ook niet geneigd om tolerant te blijven.

5 likes

Ik heb geen verwarming in mijn slaapkamer, wel een thermometer en nu is het 8 graden. Dat wordt weer bibberen

Ik draai de knop van mn thermostaat altijd ruim naar links, vaak komt ie dan op een graad of 9 uit haha, wil vooral zeker weten dat ie snachts niet aan gaat.

1 like

Bohhh… hendig koud, zie via de babyfoon dat het nu 16 graden boven is en dat vind ik al koud.

Ik zet hem altijd terug naar 15 haha, moet wel een mooi getal zijn :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja het is ook echt koud! Maar in de winter heb ik wel zo een klein verwarmingstoestel hoor maar dat staat nog op de zolder. Dat het zo koud ging worden opeens had ik niet verwacht

Ik wilde precies hetzelfde antwoorden. 16 doet het niet voor mij :wink:

1 like

Poppers haha. Dat had iemand met uitgaan mee en toen gingen we dat allemaal buiten lopen opsnuiven en iedereen vond het geweldig? Maarja of dat als een drug wordt gezien?

1 like

Oke heel raar: ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik altijd hoofdpijn krijg nadat ik biertjes heb gedronken terwijl ik dit niet krijg nadat ik wijn gedronken heb. De hoeveelheid drankjes maakt daarbij niet uit en ook geen water tussendoor gedronken om aan te vullen. Doorgaans hoor je juist dat mensen vaker hoofdpijn krijgen van wijn dan van bier. Dus vroeg ik mij af hoe dit bij jullie zit, uitgaande van gelijke omstandigheden.

• Van bier krijg ik hoofdpijn
  • Van wijn krijg ik hoofdpijn
  • Van bier krijg ik geen hoofdpijn
  • Van wijn krijg ik geen hoofdpijn
  • Ik drink niet maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik slaap (over het algemeen):

• Naakt
  • Met ondergoed aan
  • Met een pyjama aan

0 stemmers

Ik heb nu kaneel van de Lidl gekocht maar die vind ik oprecht vies? Wat is de beste kaneel?

• AH glazen potje
  • AH basic
  • Lidl
  • Verstegen
  • Euroma
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Turkse supermarkt!

4 likes

Dat is ook een andere kaneel soort die ze daar verkopen. Brrrrr

1 like

Amazing Oriental

1 like

Een zwangerschapsmasker oftewel dikke pigmentvlekken over m’n hele voorhoofd heen :sob: zit echt te wachten tot het eens wegtrekt.

Ik snap mijn huid echt niet. Het is vet maar ook weer droog. Dus altijd met dagcreme enzo weet ik ook niet hoe ik dat moet doen :sweat_smile:

2 likes