Dan is je huid misschien vochtarm? Dat kan ook als je een vette huid hebt.
Had een keer één Sonos besteld en er twee gekregen, weken in de verpakking gehouden maar nooit meer iets van gehoord. Wel lekker stereosound nu.
Ik krijg van droge witte wijn wel hoofdpijn en van zoete niet.
Bier drink ik niet, dus dat weet ik niet uit eigen ervaring, maar geloof dat het per merk ook wel kan verschillen
- Unox
- Indomie
- Yumyum
- Nissin
- Imee
- Mamee
- Conimex
- Anders
0 stemmers
Voor mensen die hoger dan de 2e etage wonen:
Als je eten bestelt en de bezorger is er, dan:
- Loop ik naar beneden om het op te halen
- Laat ik de bezorger naar mijn appartement lopen
- Zeg ik dat de bezorger het achter de deur mag leggen
- Loop ik de bezorger tegemoet op de trap
0 stemmers
Als de postbode een pakketje komt brengen, dan
- Loop ik naar beneden om het pakketje op te halen
- Laat ik de postbode naar mijn appartement komen
- Zeg ik dat de postbode het pakketje achter de deur mag leggen
- Loop ik de postbode tegemoet op de trap
0 stemmers
Ik loop als ik eten bestel de bezorger altijd tegemoet en bij pakketjes loop ik helemaal naar beneden, maar weet eigenlijk niet waarom ik daar verschil in maak…
Ik heb bij Deliveroo gewerkt en er kwam vrijwel nooit iemand mij tegemoet lopen. Heb heel wat trapjes bestegen haha.
Nee echt de volgende dag! Van 1 biertje krijg ik hoofdpijn en na meerder wijntjes ben ik gewoon fit. Zo raar. Maar tijdens drinken hoofdpijn heb ik nooit. Is dat dan omdat je geen water erbij drinkt?
Ik heb een vrij egale en stralende huid als zeg ik t zelf. Is volgens mij verder ook grotendeels geluk hebben. Maar een gouden tip wat echt voor mijn huid wonderen doet is rosehip oil! En dan t beste nog een paar druppeltjes Rose geranium oil door heen mengen. Sorry voor alle Engelse termen, maar weet even het NL niet er voor.
Smeer jij elke dag een spf op je gezicht? Dus ook in de herfst/winter
- ja
- nee
0 stemmers
Hoeveel chocoladeletters heb jij al op sinds het weer in de winkels ligt?
- Geen
- Een stukje
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ik kan toch niet de enige zijn met een chocoladeletter verslaving
Het zit in mijn dagcreme dus lekker makkelijk!
Omdat het in m’n Dagcreme zit. Gewone spf vind ik heel vies aanvoelen
Nivea essentials voor de droge en gevoelige huid. Dit is de enige dagcreme die 's winters goed werkt tegen schilfers op mijn voorhoofd
Als ik ongesteld ben voel ik me over het algemeen:
- Prima, ik heb er niet veel last van.
- Ik voel me wat minder lekker, maar kan al mijn dagelijkse bezigheden gewoon uitvoeren.
- Ik heb er echt last van en het belemmert me met bijvoorbeeld afspreken met vrienden/ sporten.
- Hondsberoerd, ik blijf het liefste in bed.
0 stemmers
Slik jij pijnstillers als je ongesteld bent? (bijvoorbeeld paracetamol of aleve oid)
- Altijd
- Soms, bijvoorbeeld alleen de eerste dagen of als ik veel pijn heb
- Nooit
0 stemmers
Ik loop sowieso altijd naar beneden, maar ik hoorde laatst van een bezorgster van PostNL dat ze niet verplicht zijn om naar boven te lopen. Dat zei ze toen mijn buurvrouw niet naar beneden wilde komen, omdat ze niet fit was ofzo. Toen zei ze dus dat ze voor deze keer naar boven zou. Geen idee of het klopt hoor.
@Vloeistof
Deze, een beetje een oma crème maar een prima ingrediënten lijst en in een pompje dus beter voor de werkzame stoffen.
Ik had überhaupt geen idee dat mensen dus blijkbaar naar benden lopen. Ik woon op de 8e en loop echt nooit naar benden, zie buren dat ook nooit doen. We hebben wel een lift trouwens. Ik vraag de bezorging aan op mijn adres, die dus op de 8e zit, en niet voor de ingang van het gebouw. Ik vind het dus ook wel logisch of ik ben gewoon aso😅
De stand hier is tot nu toe: 1 chocoladeletter, 1 chocoladesinterklaas en een zakje chocoladekerstballen
Een kwart gejat van mini-me