Nee ik doe hetzelfde! Ik woon ook in een flat en iedereen bezorgt echt totdat aan de voordeur op iedere verdieping. Denk wel dat de lift meespeelt in de keuze van de bezorgers haha
Hier 4 hoog zonder lift, maar laat alles lekker boven bezorgen.
Toen ik 3 hoog woonde ging mn vriend meestal naar beneden voor eten
En de pakketbezorger kwam nooit boven hoor, die riep altijd IK ZET HET OP DE TRAP en dan was de deur beneden alweer dicht tegen de tijd dat ik er was
Ja! Dit is de enige die inderdaad goed genoeg werkt tegen schilfers, mijn trekkerige gevoel wegneemt en mijn bizar gevoelige huidje helemaal niet irriteert.
Ben je de afgelopen maand verkouden/ziek geweest?
- Ja
- Nee
- Beetje maar mag geen naam hebben
0 stemmers
Heb jij nu een koortslip?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb deze ook héél lang gebruikt, de enige dagcrÚme die werkte tegen de trekkerigheid en schilfers na het douchen. Tot ik naar een dermatoloog ging (voor acne), die duidelijk absoluut geen fan is van Nivea. Op haar aanraden gebruik ik nu Cetaphil DermaControl met SPF 30. Het kost stukken meer en het heeft een tijd geduurd voor ik overtuigd was, maar nu ben ik wel om.
Sorry, mân poll ging ff mis. Misschien moet je nu even opnieuw stemmen?
Vragen waren omgedraaid op een of andere manier. Nu staat het goed!
toen de choladeletters bij de Hema vorig jaar 1+1 waren heb ik een voorraadje ingeslagen, heb er nu nog een stuk of 8 liggen
Van vorig jaar?
Die zouden bij mij echt geen maand overleefd hebben.
Zoete of zoute popcorn?
- Zoet
- Zout
0 stemmers
Mix
Ben voor mân gevoel al een hele maand verkouden
Twijfelde nog of ik die optie erbij zou zetten
Heb jij een VPN?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Toen ik klein was heb ik een hele fles hoestdrank opgedronken en toen moest ik naar het ziekenhuis, moest ook een paar nachten blijven
Dat was toen we op vakantie waren in Duitsland, heel vervelend allemaal
En ik moest super goor koolsap drinken
Wel een aantal tripjes naar de eerste hulp vanwege voetbal. Maar echt voor langere tijd niet
Ik woon vlak naast een koekjes fabriek en ze zijn nu heel hard bezig met kruidnoten bakken dus het ruikt echt 24/7 naar kruidnoten Ik ben bijna zo ver toch een zak te kopen
Hoe spreek jij het woord âpuzzelâ uit?
- Puzzel
- Puuzel
0 stemmers
Wie puuuuzel of zeuven zegt wil ik niet in mijn leven hebben.