Hahaha. Je lijkt m’n vriend wel.
Ik zeg puuzel, maar spreek zeven wel uit als zeven. Mensen die zeuven zeggen wil ik inderdaad ook niet in mijn leven hebben.
Ik weet dat het volgens de regeltjes eigenlijk gewoon “puzzel” moet zijn qua uitspraak, maar dat vind ik zo stom klinken. #teampuuzel
Same
Couldnt agree more
Ik voel me ongeveer een week van tevoren echt verschrikkelijk, vooral mentaal. Tijdens mn menstruatie bijna nooit echt ergens last van, behalve kramp de eerste dag, maar met een pijnstiller ook zo weer weg.
Truffelkruidnoten van de AH .
Ik mix altijd
Ik ben opgegroeid met puuzel, maar heb recent geleerd puzzel te zeggen. Maar vind puzzel toch altijd een beetje vies klinken ofzo. Lekker puzzzzzelen.
Puuzel vind ik stom.
Maar zeuven op zn vlaams zoo schattig.
Vaif (5) ook zo
Als jij gewoon voor jezelf een chocoladeletter koopt omdat je daar zin in hebt. Kies je dan…
- De eerste letter van je eigen voor- of achternaam
- Een letter waarvan jij denkt dat je meer waar voor je geld krijgt, terwijl je dondersgoed weet dat elke letter evenveel weegt
- Een letter die ‘bijzonder’ is bijvoorbeeld een Y die je minder vaak ziet liggen of voor jou een bepaalde betekenis heeft (bijv. de letter van je vriend).
- Je lievelingsletter van het alfabet
- De letter die het makkelijkst te pakken is
- Gewoon een random letter
- Anders…
- Ik eet geen chocolade / koop nooit voor mijzelf zomaar een chocoladeletter
0 stemmers
Een onderooglid correctie of traangootfillers. Ik heb bij één oog altijd vocht eronder waardoor ik 24/7 moe of verkouden ofzo lijk. Echt kut. Als ik ben afgestudeerd en een fulltime baan heb, ga ik er serieus voor sparen
Ik pak altijd de M of W want die breekt het makkelijkst
Strategische chocoladeletter selecteerders
Ik koop nooit een chocoladeletter voor mezelf, ben net jarig geweest en heb daar chocola voor gekregen. Tegen de tijd dat dat op is, is het sinterklaas en krijg ik weer een of meerdere letters. Ik ben meer een chips eter, dus chocola gaat niet zo snel op bij mij
Ik heb er alleen 1 op omdat ze bij de lidl witte chocolade knetterletters hadden en ik zin had in knetterchocola
Als kind kreeg je liever van piet…
- Een handje met alleen maar pepernoten
- Een handje pepernoten inclusief kleine schuimpjes en die harde snoepjes
- Helemaal niks. Strooigoed is smerig, terug naar Spanje ermee,
0 stemmers
Zou je het lastig vinden om aan je baas door te geven dat je van baan gaat veranderen? Of heb je hier in het verleden moeite mee gehad?
- Ja, heel erg
- Ja
- Een beetje
- Niet zo
- Totaal niet
- Ik heb nooit een baas gehad/n.v.t.
0 stemmers
Wat vind je er het moeilijkst aan?
- Ik voel me een beetje schuldig
- Ik ben bang dat hij/zij teleurgesteld is
- Ik ben bang dat de laatste werkdagen ongemakkelijk worden
- Ik heb een band opgebouwd met mijn baas
- Ik vind de confrontatie moeilijk, het doorgeven van het bericht
- Anders
0 stemmers
Wat heb jij met de Sint gedaan?
- Een tekening voor hem gemaakt
- Eten in of nabij je schoen gelegd voor hem en zijn pietermannen
- Op zijn schoot gezeten
- Zijn staf vastgehouden
- Gevraagd of je in zijn grote boek stond
- Pepernoten naar hem gegooid
- Hem opgezadeld met een belachelijk lange wenslijst
- Zijn grote geheim aan anderen verklapt dat hij niet bestaat
- Stiekem onder zijn tabberd gekeken
- Aan zijn baard getrokken
- Verkleed gegaan als hem
0 stemmers
zijn staf vastgehouden
Ik ben eens bang geweest dat er later nog een vies spelletje werd gespeeld als vergeldingsactie. Bijvoorbeeld bij een tevreden dienstverband mijn oude werkgever later niet als referent mogen gebruiken of dat via via iets wordt gezegd waardoor ik bij het nieuwe bedrijf in mijn proeftijd er nog uitvlieg.