Het blijft een kindervriend .
Algehele narcose en wakker geworden tijdens de operatie⦠Geen pretje.
Wat vind je de lekkerste droge worst?
- Drentse droge worst
- Groningse droge worst
- Friese droge worst
- Ga weg, droge worst is smerig
0 stemmers
Awwww
met hem op de foto gegaan
Wow, hoe was dat? Kun je er meer over vertellen als je dat wilt?
Toen ik een jaar of 8 was had ik mn tong uitgestoken naar zwarte piet. Toen zei hij: āgeen cadeautjes voor jou dit jaar want je bent niet lief geweest.ā Drama, janken, krijsen , traumaš
Al had ik de laatste keer meer schijt hieraan. Baas luisterde niet naar personeel.
En puntje bij paaltje toen ik vertelde dat ik bezig was met evt een nieuwe baan kreeg ik als antwoord ādaar ben ik niet blij meeā.
Om vervolgens in de wandelgangen allemaal roddels te horen die zij over mij verteldeā¦
Taleggio
Brie met kruidenkaasvulling
Biecht
Babybel
Cheesedippers
Casu marzu?
Googlen op eigen risico.
Blue Stilton kaas!
Haha sorry, had het echt net nog voorbij zien komen op Vice dus ik werd er weer even aan herinnerd. Echt degoutant, wie verzint zoiets?
Truffelkaas ontbreekt. Een truffelkaastosti is ook zoo lekker.
Oh ja of pestokaas! Om effe met een fatsoenlijk antwoord te komen.
Ik zat dit dus net even te googlen, maar eten ze dan die maden er gewoon bij op? Want die zitten echt heftig ingenesteld en t lijkt me niet dat je er die gewoon even af kan schudden.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, gelukkig, maar wat ik ervan gezien heb is inderdaad dat ze mee worden opgegeten. En ze kunnen springen blijkbaar, wat het nog erger maakt.
Heb jij wel eens een abortus ondergaan? (uiteraard anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gadver
Ik krijg er kriebels van
Mij lijkt de Spaanse manier ideaal (al komt vaders naam wel altijd eerst geloof ik). Zo is het duidelijk hoe je vader en je moeder heet. Lijkt me ook heel handig voor op paspoorten enzo. Ik heb de achternaam van mijn vader en je kunt dan eigenlijk nergens aan afleiden wie mijn moeder is en dat vind ik eigenlijk maar vreemd haha.
Het enige probleem hier zijn namen met tussenvoegsels, als allebei je ouders die hebben krijg je zoān verschrikkelijk lange naam.