Stel hier je persoonlijke vraag #3

Vind je Lil Kleine irritant?

• Ja
  • Nee
  • Wie?
  • Ik heb hier geen mening over, maar wil wel stemmen.

0 stemmers

Oei, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Zal volgende keer beter opletten bij het aanvragen van mijn paspoort.
Al vind ik het niet erg dat er bij die van mij ā€˜echtgenoot van’ staat, is wel handig met samen reizen. Weten ze meteen dat je getrouwd bent en ook omdat je in je paspoort altijd nog onder je eigen naam staat. Daar ben ik al zeer tevreden mee.

Kan je zingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan hier niet echt een objectief oordeel over geven, haha.

2 likes

Iedereen kan zingen! Alleen of het klinkt dat is de vraag :joy: sorry flauw

2 likes

Ik kan toon houden, heb wel meer een mannenstem HAHA

Nee hoor. Het wordt je gewoon gevraagd of je dat wil, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het komt er niet automatisch op.

1 like

Goed om te weten, maar is dat altijd al zo geweest?

ah dit vind ik dan wel schattig van mijn ouders

Dit heb ik juist andersom! Op restaurant kan je alvast gaan zitten en is het (voor mijn gevoel) wel duidelijk dat je op iemand zit te wachten. (Niet dat dat iets hoeft uit te maken, maar ja…) Op cafĆ© voel ik me juist extra awkard als ik daar dan alleen sta of zit.

3 likes

Ik ben echt compleet flabbergasted dat er blijkbaar ā€˜echtgenoot van’ in je paspoort kan staan? :flushed: Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Wat je toch allemaal wel niet leert hier.

9 likes

Ik vind mezelf irritant dat ik een beetje een zwak voor hem heb

4 likes

Ik krijg op werk af en toe ā€œeen gebakjeā€ (lees: appelflap) van een medewerker uit de buurt. Dat krijgen andere collega’s ook en die zijn er helemaal gek op. Ik ben dol op taart en zo, maar deze dingen lust ik Ć©cht niet. Elke week zegt 'ie: ā€œSo hey, lekker zijn die dingen hĆØā€. En dan zeg ik met een stalen gezicht: ā€œjaā€.

Wat zou jij doen?

• Zeggen dat je het niet lust, ook al is dat een beetje laat.
  • Zeggen dat je het ontzettend lekker vindt.
  • Via je collega’s laten doorschemeren dat je er niet zo van houdt
  • Koeltjes blijven meepraten: ā€œja, was wel lekkerā€
  • Anders

0 stemmers

(Hij krijgt trouwens elke week ook iets van ons bedrijf).

• Ik kijk niet neer op mensen die van een uitkering leven
  • Ik kijk een beetje neer op mensen die van een uitkering leven
  • Ik kijk neer op mensen die van een uitkering leven
  • Ik kijk alleen neer op mensen die van bepaalde uitkeringen leven (bjivoorbeeld Wajong)

0 stemmers

Ik kijk alleen neer op mensen die onnodig van een uitkering leven. ā€œKenā€ er een aantal die een uitkering hebben en nog bijna fulltime zwart werken

60 likes

Ik snap sowieso niet waarom je op iemand neer moet kijken, ook bij dingen die wel een keuze zijn. Iedereen is anders laat iedereen in zn waarde toch, ook al vind ik het soms moeilijk te begrijpen

15 likes

Precies dit. Heb hierom op ā€˜een beetje’ gestemd maar vind het per situatie zo verschillend.

1 like

Waarom deze poll?

1 like

Gehandicapt is een groot woord vind ik. Ik bedoel hier trouwens mee dat je (vroeger iig) best snel een Wajong kreeg. Verder vind ik het heel goed dat de Wajong bestaat, maar hoor ook verhalen dat er in blijven heel makkelijk is. Nogmaals ik kijk niet neer op mensen met een Wajong en vind het heel goed dat hij er is, zeker voor mensen die weer vooruit willen (en kunnen).

Mijn nicht heeft ook Wajong en die is niet gehandicapt of ziek. Ze heeft wel wat mentale problemen, maar is zeker niet arbeidsongeschikt.
Ik kijk absoluut niet op haar neer, maar vind het af en toe wel lastig te verkroppen dat ze dat krijgt, omdat ze daardoor ook een beetje achterover leunt en niet echt haar best doet om een beetje op een ā€˜normale’ manier mee te draaien in de maatschappij.

Edit: ik snap dus wel waar @Mario op doelt en ik neem aan dat ze het niet heeft over de groep mensen die jij beschrijft.

11 likes