Ik heb aan m’n ene oog iets van +0,75 en aan de andere kant +2,75 oid, maar draag m’n bril alleen op kantoor en thuis zo goed als nooit
Haha ja ik vind dat dan weer een beetje overdreven, omdat ik dan net zo goed nog ff kan wachten als ik eenmaal beneden ben. Had meer geen zin om me om te kleden haha
Eten jullie gemiddeld gezien dagelijks brood? (Omg dit doet me denken aan het “onze vader” )
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ik neem vaak wraps mee, die ik wel zelf maak. Vind dat niet als brood tellen. De laatste 2 weken eet ik ineens weer vrij regelmatig brood. Maar ben echt een jankerd als het om brood gaat.
Ik heb er 1 met de goede sterkte, maar in totaal heb ik er 3 omdat ik hiervoor 2 andere brillen heb gehad🤓
Ik heb toevallig laatst een nieuwe bril gekocht, was alweer vergeten hoe stressvol dat was om een nieuwe te vinden die je bevalt.
Wij aten vroeger op zaterdag meestal brood. Met soep of ei of zo. Ik hoorde laatst dat dit een Amsterdamse traditie schijnt te zijn. Dussss, ben jij over het algemeen gewend om op zaterdag brood te eten?
- Meestal wel
- Meestal niet
- Brood is sowieso zoberzo geen avondeten, tsss
0 stemmers
Zo ja, komen jij/je ouders uit Amsterdam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Love brood, we aten het wel eens als avondeten (met dan inderdaad omelet erbij of soep) maar niet per se op zaterdag of een andere standaard dag.
Edit; ben nu ook een stuk brood aan het eten
Hoeveel planten heb je in je huis?
- 0, teer op met je planten
- 1-5
- 6-10
- 11-15
- 16-20
- 21-25
- 25-35
- 35-50
- 50+
0 stemmers
Zaandam en Assendelft!
Haha close enough!
Ik denk persoonlijk dat dit eerder iets “oud Hollands” is dan per se Amsterdams.
Heb net ff geteld: 12. Maar niet alles leeft nog.
Ja zou kunnen hoor. Had er ook mijn twijfels bij toen die persoon dat vertelde. Vond het wel een leuk onderzoekje zo!
Oh dit is echt mijn horror, elke dag zelf gesmeerde bammetjes naar werk mee moeten nemen.
Vind dat echt ouderwets haha, maar ik ben gewoon verwend hoor. Ik ben gewend dat er op werk verse lunch wordt gemaakt. Vond dat vroeger naar school ook altijd verschrikkelijk, had ik tussen de middag 2 bammetjes met gesmolten kaas
Ik ben 1,60 m en heb maat 38 en ik vind niet dat mijn voeten groot lijken ofzo maar soms geloven mensen niet dat ik maat 38 want dat vinden ze dan ineens heel groot ofzo
Ik vind het ook niks, kan ook echt geen beleg bedenken dat je smorgens (of nog erger de avond van tevoren!!) Op brood doet en wat tijdens de lunch nog steeds lekker is.
Ik ontbijt altijd met kwark en lunch met crackers. Brood eet ik alleen als dat onverwachts op is of in het weekend (en dan harde bolletjes)
Transparant roze
Hebben jullie een ingetrokken tepel?
- Ja
- Nee
0 stemmers