Niet ingetrokken wel plat (lijken beetje onderontwikkeld ofzo haha)
Ja volgens mij is het bij mij ook eerder plat dan ingetrokken maar dokter enz noemen het wel ingetrokken. Wel stom want heb het pas sinds dit jaar.
Ja, al zolang ik mij kan herinneren heb ik dat. Ik dacht dat iedereen dat had, totdat ik 15 was ofzo en het bij een vriendinnetje anders zag
Same here, ben echt verbaasd over deze uitslag!
Voor de mensen die shampoo gestemd hebben, hoe komt dit?
- Ik gebruik nooit conditioner
- Ik gebruik niet elke keer als ik shampoo gebruik, ook conditioner
- Ik gebruik ook altijd conditioner, maar per keer minder dan dat ik shampoo gebruik
0 stemmers
Met shampoo doe ik mijn hele haar en conditioner gebruik ik alleen in mijn haarpunten.
Aaah okƩ
Ik denk dat ik te veel shampoo gebruik⦠Maar ik krijg er anders echt totaal geen schuim in en het klit als een malle (bovenop mān hoofd!) als ik te weinig shampoo gebruik. Kan het dan niet verspreiden. Er gaat vast iets mis, haha.
Ik vind eerder klaargemaakte boterhammen niet te vreten. Ik kan soms (echt maar ƩƩn keer in de zoveel tijd) echt genieten van een verse boterham met beleg, maar naar mān werk neem ik bijvoorbeeld salades of wraps mee.
6 nepperds, 2 half levende. Ik vind planten heel leuk maar waar ik woon (en hoe ik er voor zorg hoogstwaarschijnlijk) is dat gewoon geen goede combinatie. Vind het inmiddels eigenlijk zielig voor de plantjes als ik nieuwe zou kopen omdat ze dan ten dode opgeschreven zijn als ze met mij mee naar huis gaan.
Ja ik heb echt een flinke cupmaat maar echt amper echt tepel
Ik zeg altijd dat ik heel slecht ben met planten, omdat ik ooit een cactus heb vermoord binnen 6 maanden (nog steeds geen idee hoe, gaf hem af en toe wat water, maar niet te vaak en niet te veel, en hij stond lekker in het raam in het licht). Maar ik heb net even geteld en heb 11 planten, waarvan de meeste inmiddels ook al meer dan een jaar, en een paar zelfs al meer dan 3 jaar, dus misschien valt het toch best mee. Zou zo graag een grote Monstera hebben, maar mijn kat vreet alles aan, en die zijn giftig voor katten Dus houd het maar bij wat kleinere plantjes, die hoog staan zodat 'ie er niet bij kan. Maar wil wel binnenkort een grote plant voor in mijn slaapkamer kopen, weet alleen nog niet wat voor een.
Ik zou hem gewoon een tondeuse laten kopen (als hij die nog niet heeft) en het regelmatig daarmee bijhouden, dat hoeft niet onder de douche.
Wow helemaal niet aan gedacht? Gewoon waar je je baard ook mee kunt trimmen?
Daar groeit het te snel voor haha
Bij een tondeuse heb je opzetstukjes die je eraf kunt halen en dan is het praktisch een scheerapparaat (niet helemaal zo glad, maar prima voor nekhaar), als de baardtrimmer dat ook heeft kan het vast ook daarmee. Deed dit altijd bij mijn ex die een gekke patch op zijn rug had met haar, dat schoor ik elke 1,5 - 2 weken voor hem.
Als mn vriend zān baard doet met zān trimmer vraagt ie altijd of ik zān nekbaard even kom doen.
Is 2 minuten werk. Ik doe het altijd 1 of 2 keer tussendoor voor hij weer naar de kapper gaat.
Kwestie van langs zān haarlijn recht op de huid zetten en daarna wat er overblijft onder het streepje met scheerende beweging weghalen ermee.
Ik wil graag opnieuw gaatjes in mān oren. Ik denk aan twee per oorlel. Wat is het beste: piercen of schieten?
- Piercen
- Schieten
- Allebei is slecht
0 stemmers
Piercen is het best, maar ik ben gierig en laat schieten als er geen kraakbeen zit (dus door oorlellen).
Piercen is het beste, maar bij je oorlellen maakt schieten ook niets uit, dus daar zou ik voor kiezen want een stuk goedkoper