Stel hier je persoonlijke vraag #3

Momenteel loop ik een half jaar stage op mijn werkplek waar ik al 2,5 jaar in dienst ben. Onlangs ben ik geopereerd aan mijn neus en dat is me best tegengevallen. Werk sinds afgelopen week daarom maar halve dagen omdat ik snel hoofdpijn krijg en me doodmoe voel. School weet hier niks van omdat ik anders niet aan mijn stage uren kom. Ben namelijk 2,5 week afwezig geweest + 1 week halve dagen. M’n werk steunt mij hier in dus dat is fijn. Het probleem is alleen: vandaag heb ik een terugkomdag van school. Dit duurt van 9:00 tot 14:00 en ik ben bang dat ik dat niet trek. Omdat ik niks over die operatie kan zeggen, maar misschien wel eerder weg moet/wil, twijfel ik of ik wel moet gaan. Als ik niet ga, voorkom ik dat het opvalt en hoef ik geen smoes te verzinnen. Als ik wel ga, dan moet ik dus iets verzinnen om mezelf al in te dekken dat ik er misschien niet de hele dag ben. Wat zouden jullie doen?

(Ik zit op m’n telefoon en weet even niet hoe ik een poll moet aanmaken)

Ik zou gewoon gaan. Je kan altijd halverwege de dag zeggen dat je je niet lekker voelt en dan vertrekken.

2 likes

Ja dit @Jolie, gaan en indien nodig halverwege ziek melden.

1 like

Dit zou ik ook doen. Je hoeft dan toch niet te zeggen dat het door de operatie komt, je kunt ook gewoon niet lekker zijn.

1 like

@anon29773882 @Kauai @Masterchef Thanks! Denk dat ik dat inderdaad ga doen.

2 likes

Ik neem vrijwel altijd brood mee naar m’n werk en inderdaad krijg ik daar regelmatig opmerkingen over. Collega’s spenderen zo vijf of zes euro in de kantine, waar alles erg prijzig is. Dat vind ik juist verbazingwekkend

3 likes

Haha ja same! Ik heb altijd boterhammen met oude kaas mee en dan haal ik soep in de kantine om in te dippen. Lekker én goedkoop haha. Ik zou best elke dag lekkere salades of wraps willen eten maar dat voelt echt heel luxe en vind ik ook te duur #schraletata

Ik had gestemd op de yoga-opleiding, maar ik realiseer me nu dat er 6 weekenden staat. Dat lijkt me eigenlijk wat weinig? Is het van een yogaschool?

1 like

Ik wil wat vaker jurkjes/rokjes dragen ter afwisseling. Moet ik wel eerst gaan shoppen, haha.

Pantyvraag: Hoeveel denier dragen jullie in de winter? 40? 60? Hoger?!

Ik draag eigenlijk altijd 20 denier, ook in de winter. Soms ook 40, maar ik ben een zwetende kachel dus heb het niet snel koud.

2 likes

Heb al 8 jaar een relatie en toen was facebook helemaal booming dus toen er uit automatisme opgezet.

2 likes

Zit jij er over na te denken om facebook te verwijderen?

• Ja
  • Nee
  • Regelmatig, maar toch twijfels

0 stemmers

Mijn ex was een keer zo boos dat ik het niet op Facebook wilde dat hij helemaal ging dreigen dat het anders uit was. Haha wat een kneus. T gaat mensen gewoon niks aan.

3 likes

Ik heb wel m’n persoonlijke instagramaccount verwijderd. Ik was er helemaal klaar mee, zonde van mijn tijd. Ik twijfel heel erg over het verwijderen van fb, maar ik vind het soms nog te handig voor werkgerelateerde dingen.

3 likes

Op de vraag waarom ik het deed: ik was16 en volgens de puberregels had je pas echt verkering als het FB official was.

7 likes

Jij hebt wel eens je leeftijd op het forum verteld, en ik wist niet dat fb al zolang bestond. Nu komt het over alsof je een of andere graftak bent, zo bedoel ik het niet haha maar ben verbaasd!

6 likes

Ik ben best wel benieuwd als iemand die werd opgevoed met het idee dat ik later een vriend/man zou krijgen en daardoor heel erg in de knoop kwam omdat ik eigenlijk meisjes leuk vond maar dacht dat dat vreemd was. Zijn jullie opgevoed met het idee dat je later met iemand van hetzelfde geslacht kreeg? Of gaven je ouders je ook het idee dat je ook met hetzelfde geslacht een relatie kon krijgen?

• Ik werd heteronormatief opgevoed
  • Ik werd niet heteronormatief opgevoed
  • Ik weet het niet meer

0 stemmers

Ik ben ook wel benieuwd of jullie je kinderen later dan op gaan voeden met het idee dat ze hetero zijn, of dat je bijvoorbeeld vragen stelt als ‘‘Heb je een vriend of vriendin?’’

3 likes

Ik ga echt helemaal stuk om dit bericht. Volgens mij heb ik FB sinds 2008 dus dan zou ik 19 zijn geweest. Dus pas toen we 3 jaar samen waren.

Daarvoor waren we Hyves/MSN official.

Oma had even een geheugenprobleem.

Edit: wow volgens FB pas officieel gemaakt in 2011. Daarvoor was het gewoon casual daten dus.

4 likes

Mijn ouders zeiden altijd “zolang jij thuiskomt met iemand waarmee jij gelukkig bent, zijn wij ook gelukkig”.

23 likes

Haha fb bestaat echt al lang hoor! Bij ons op de middelbare school begon iedereen ermee in ± 2009 om een bepaald spelletje te spelen, FarmVille. Toen was ik 16.

1 like