Stel hier je persoonlijke vraag #3

Tweede gaatje deden ze bij mij niet moeilijk over en mijn ervaring bij anderen is dat die wel geschoten wordt, maar het derde gaatje wilden ze niet schieten bij mij.

Maar mogelijk hangt dat er ook vanaf hoe groot je oorlel is?

1 like

Brood is echt mijn favoriete avondeten

2 likes

Ik was mijn haar altijd dubbel. Dus 2x shampoo en 1x conditioner, dan schiet dat verschil wel op

2 likes

The Parent Trap?

3 likes

Hoeveel dagen per week ‘snack’ jij? Met snacken bedoel ik chips, koekjes, chocolade, taart op werk, maar ook pizza als avondeten.

• 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • 4x per week
  • 5x per week
  • 6x per week
  • 7x per week
  • Meestal meer dan 1x per dag

0 stemmers

Ik was mijn haar meestal twee keer direct achter elkaar omdat de eerste keer mijn shampoo bijna niet schuimt en ik heb best veel haar dus krijg het dan niet echt schoon. Voor conditioner is een keer wel genoeg.

Ik kwam er pas toen ik 20 ofzo was dat mijn zusje en blijkbaar meer mensen hun hele haar met shampoo wassen, terwijl ik het altijd alleen op mijn hoofdhuid heb gemasseerd (en tegenwoordig gebruik ik maar 1 keer per maand shampoo dus gaat het al helemaal nooit op).

Hoe gebruik jij shampoo?

• Ik gebruik shampoo alleen op mijn hoofdhuid
  • Ik gebruik shampoo op hoofdhuid en haar

0 stemmers

Ja dit

Ik gebruik nooit conditioner, dat is ‘te licht’ voor mijn haar. Ik doe er altijd een haarmasker in (die ook sneller opgaat dan de shampoo).

Ik gebruik shampoo voor m’n hele lichaam

Sokken aan in de winter in bed?

• Ik draag het hele jaar door sokken in bed
  • Ja, vaak/altijd
  • Soms
  • Nee, daar heb ik m’n partner voor
  • Nee, daar heb ik een kruik/elektrisch deken voor
  • Gewoon nee

0 stemmers

Momenteel loop ik een half jaar stage op mijn werkplek waar ik al 2,5 jaar in dienst ben. Onlangs ben ik geopereerd aan mijn neus en dat is me best tegengevallen. Werk sinds afgelopen week daarom maar halve dagen omdat ik snel hoofdpijn krijg en me doodmoe voel. School weet hier niks van omdat ik anders niet aan mijn stage uren kom. Ben namelijk 2,5 week afwezig geweest + 1 week halve dagen. M’n werk steunt mij hier in dus dat is fijn. Het probleem is alleen: vandaag heb ik een terugkomdag van school. Dit duurt van 9:00 tot 14:00 en ik ben bang dat ik dat niet trek. Omdat ik niks over die operatie kan zeggen, maar misschien wel eerder weg moet/wil, twijfel ik of ik wel moet gaan. Als ik niet ga, voorkom ik dat het opvalt en hoef ik geen smoes te verzinnen. Als ik wel ga, dan moet ik dus iets verzinnen om mezelf al in te dekken dat ik er misschien niet de hele dag ben. Wat zouden jullie doen?

(Ik zit op m’n telefoon en weet even niet hoe ik een poll moet aanmaken)

Ik zou gewoon gaan. Je kan altijd halverwege de dag zeggen dat je je niet lekker voelt en dan vertrekken.

2 likes

Ja dit @Jolie, gaan en indien nodig halverwege ziek melden.

1 like

Dit zou ik ook doen. Je hoeft dan toch niet te zeggen dat het door de operatie komt, je kunt ook gewoon niet lekker zijn.

1 like

@anon29773882 @Kauai @Masterchef Thanks! Denk dat ik dat inderdaad ga doen.

2 likes

Ik neem vrijwel altijd brood mee naar m’n werk en inderdaad krijg ik daar regelmatig opmerkingen over. Collega’s spenderen zo vijf of zes euro in de kantine, waar alles erg prijzig is. Dat vind ik juist verbazingwekkend

3 likes

Haha ja same! Ik heb altijd boterhammen met oude kaas mee en dan haal ik soep in de kantine om in te dippen. Lekker én goedkoop haha. Ik zou best elke dag lekkere salades of wraps willen eten maar dat voelt echt heel luxe en vind ik ook te duur #schraletata

Ik had gestemd op de yoga-opleiding, maar ik realiseer me nu dat er 6 weekenden staat. Dat lijkt me eigenlijk wat weinig? Is het van een yogaschool?

1 like

Ik wil wat vaker jurkjes/rokjes dragen ter afwisseling. Moet ik wel eerst gaan shoppen, haha.

Pantyvraag: Hoeveel denier dragen jullie in de winter? 40? 60? Hoger?!