Ik vond het heel lekker maar ik werd ziek van het eten? Kreeg enorme krampen en voelde me de hele dag slecht erdoor
Ik vind een paard niet per se onder een huisdier vallen haha
Elke dag een klein stukje eten⦠Huh?
Ik zou zelf denk ik eerder de boterhammen en het beleg los meenemen en ter plekke smeren
Ik werd zo niet-heteronormatief opgevoed dat toen ik steeds snel ging douchen als ik 's avonds thuis kwam na het rondhangen met 2 vriendinnen en 1 vriend, mān ouders vroegen of ik misschien een polyamoreuze relatie met ze had en elke dag seks met ze had hahaha (had ik niet, haatte gewoon slapen met nat haar dus wilde zo vroeg mogelijk douchen als ik thuis was).
Vriendinnetjes die ik mee nam werd ook altijd als ze weer weg waren over gevraagd of het āeenā of āhetā vriendinnetje was. Bij vriendjes vroegen ze dat ook. En toen het antwoord een keer āhet vriendinnetjeā was, kreeg ik daar exact dezelfde reactie op als wanneer het āhet vriendjeā was. Mān ex-vriendin is alleen nooit mee geweest naar familie, maar dat was omdat de relatie niet lang genoeg duurde daarvoor, geen idee hoe die erop hadden gereageerd.
Paard.
Als voormalig paardenmeisje/paard vind ik dat je na je 18e andere dingen moet gaan berijden
Ik snap ook niet dat sommige mensen vrijwillig een terrarium met vogelspinnen houden
Op de basisschool en middelbare school was ik wel echt die-hard paardenmeisje. Toen ik naar het hbo ging werd dat echt een stuk minder en nu rij ik heel sporadisch af en toe nog
Godsamme, ik dacht dat het hier nog over paarden ging. En toen las ik: ze kunnen ook vervellenā¦
NIET HIER KLIKKEN ALS JE BANG BENT VAN SPINNEN
Kijk dan hoe vet! Spinnen groeien uit hun huid en dan klimmen ze eruit, duurt een aantal uur en soms sterven ze omdat ze vast komen te zitten. Vind het echt fascinerend.
Ooooh oooh wauw! Hier ben ik serieus van onder de indruk. Grote spinnen zijn niet mijn lievelings, maar dat dat zet ik hier graag even voor opzij!
Inderdaad heel vet om te zien! Dat wist ik ook helemaal niet!
Die angst is ook volkomen irrationeel. Dus goede zet om ze eens van hun mooie/bijzondere/fascinerende kant te bekijken!
⦠en 's nachts slaapt zij onder een paardendekbed
Geldautomaten krijgen een nieuw uiterlijk en een nieuwe naam. Ze heten voortaan Geldmaat en gaan er allemaal geel uitzien. Dat hebben ABN AMRO, Rabobank en ING afgesproken. (Bron: Nu.nl)
Vanaf dat moment heb je dus 1 geldautmaat waar je behandeld wordt zoals je gewend bent bij je eigen bank.
Wat is jouw eerste associatie bij het zien van de vormgeving van het logo + de pintautomaat zelf?
- Vernieuwend / verfrissend
- Kinderlijk / kinderachtig
- Opvallend / bijzonder / origineel
- Ongeschikt voor het bankwezen
- Geldverspilling
- Twijfelachtig / vaag / verwarrend
- I donāt care
- Andersā¦
- Is het van de NS?
0 stemmers
Welke naam heeft jouw voorkeur als ze die nieuwe automaten een naam moesten geven?
- Geldmaat
- ATM
- Flappentap
- Gewoon pinautomaat / geldautomaat of bankautomaat
- Andersā¦
- GEEF GELD
0 stemmers
Bijna de helft van mijn studie is paardenwijf. De ene doet gewoon normaal en is leuk (aka praat niet steeds over paarden) en de andere is doorgeslagen aka heel facebook en instagram vol met paarden en zelf eventuele quotes.
Er was zelfs een meid die een professionele facebook voor haar paard had en dan professionele fotoās liet maken en ze zat te bewerken in de les (!!). Daarna ging ze googelen naar mooie quotes om onder de fotoās te plaatsen, toen heb ik toch wel hartelijk gelachen.
Het is ook een van de redenen waarom ik nooit voor de afstudeerrichting paard zou kiezen, ik zou hele dagen geĆÆrriteerd rondlopen
Ja ik denk ik ook! Had in ieder geval de dagen erna flink onrustige darmen. Maar mijn vriend had nergens last van en heeft ook van mijn eten gegeten?
Oke als ik mijn post zo teruglees, vind ik mezelf arrogant overkomenā¦
Laten we het erop houden dat ik zoān stereotype meisjes niet zo serieus kan nemen.
(en ik weet dat niet iedereen die van paarden houdt zo iemand is)
Voor mensen die een knaekpas hebben (gehad), is het de moeite waard om er 1 aan te schaffen voor 10 euro?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je je keuze wil toelichten, graag!