Ho, heb nog wat aangepast, nu zijn de oude stemmen weg. Oeps.
Volgens mij moet je officieel het zelf eerst geprobeerd hebben en daarna kan er een wijkagent komen kijken. Dat weerhoudt mij er in elk geval elke keer van om moeite te doen bij erge overlast, ik wacht tot de bovenbuurman geïrriteerd wordt of die van naast me boos gaan schreeuwen en de politie bellen.
Heb het zelf geprobeerd, ze reageren niet op de deurbel en ik kan niet in hun trappenhuis om het bij hun deur zelf te proberen.
Maar yayy, het is nu stil na een uur en een kwartier teringherrie
Nee, kan niet in hun trappenhuis. Alleen bij de intercom. Maar het is nu stil.
En we hebben een huis gekocht dus zijn over 2 maanden weg
Ik had een keer een afspraak bij de gynaecoloog en zat er een oud collega (van een bijbaantje) bij. Vond het geen probleem, weet niet of het voor haar vervelend/ongemakkelijk was (was enmel voor een gesprek geen inwendig onderzoek).
Zou het al met al nou beter zijn voor je huid om al die dingen te gebruiken? Ik ben een noob op make-up-/huidverzorgingsgebied, maar vind het wel fascinerend wat er allemaal voor producten bestaan voor een dagelijkse verzorgingsroutine.
Wat ik me al een tijdje afvraag. Doen jullie een duimpje omhoog als je een leuk filmpje op youtube kijkt? En als je het soms doet waar ligt dat dan aan?
- Ja altijd
- Nee nooit
- Soms
0 stemmers
Ik doe het als ik echt onder de indruk ben van een video, soms vanwege de creativiteit of eerlijkheid, het hangt er een beetje vanaf.
Ik doe het alleen als ik het een leuk filmpje vind en ik het makkelijk wil kunnen terugvinden. Dislikes geeft ik een stuk makkelijker :’)
Nee want ik wil het filmpje niet opslaan. Met muziek op Youtube doe ik het wel dus voor mij is ‘liken’ gewoon ‘toevoegen aan de playlist’
Voor mensen met een relatie (sorry!):
Zit jij op één lijn met je partner qua visies/politieke voorkeuren?
- Ja, nagenoeg hetzelfde
- Redelijk
- Niet echt
- Totaal niet
- Ik weet het niet zo goed
0 stemmers
Wat botst er zoal?
- Hij/zij is rechtser dan ik
- Hij/zij is linkser dan ik
- Hij/zij hecht meer waarde aan het milieu
- Hij/zij hecht minder waarde aan het milieu
- Hij/zij is voor een strenger immigratiebeleid
- Hij/zij is voor een minder streng immigratiebeleid
- Hij/zij kan zich grover uitspreken
- Hij/zij kan ongenuanceerd zijn
- Hij/zij kan zich er niet goed over uiten of lijkt maar wat mee te praten soms
- Hij/zij vindt bepaalde maatregelen van Kabinet-Rutte heel goed en ik niet (per se)
- Ik vind bepaalde maatregelen van Kabinet-Rutte heel goed en hij/zij niet (per se)
- Er botst niet echt iets
0 stemmers
Toen ik net onder de douche stond vroeg ik me het volgende af: Ga jij met je gezicht vol in de waterstraal staan? (iets van je gezicht afwassen zoals een masker even niet meegeteld)
- Ja, vrijwel altijd
- Ja, regelmatig
- Zelden
- Nee, nooit
0 stemmers
Wat vind je van met je gezicht onder de straal staan?
- Lekker
- Prima
- Neutraal
- Onprettig
0 stemmers
Ik heb er zelf namelijk echt een hekel aan, en ik hou ook niet van onder water zwemmen dus even polsen of er bij jullie daar ook een verband in zit. Onder water zwemmen:
- Lekker!
- Prima
- Neutraal
- Liever niet
- Absoluut niet
0 stemmers
Edit: okee ik klink echt als een zeikerd, op andere vlakken valt het best mee met me hoor
Loop/liep jij in je studentenhuis wel eens in ondergoed of pyjama door de ~ gemeenschappelijke ruimtes ~ ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hangt wel een beetje van de waterdruk af ook. In sommige douches is het net alsof je gezandstraald wordt
Pyjama ja, ondergoed nee
Ik woon er, dus in pyjama lopen hoort er dan bij vind ik. Ben te lui om elke keer weer kleren aan te trekken als ik weer naar beneden moet lopen
Ja ik doe het altijd. Vaak al voordat ik het überhaupt heb afgekeken.
Ja, maar ik woonde wel in een vrouwenhuis. Ik kan me voorstellen dat de uitslag voor mensen in een gemengd huis wel anders ligt.
Ik ben twee keer geweest. De eerste keer was ik pas een jaar of 14 dus toen heb ik er niet veel van onthouden. Ik vond het heel mooi en ik zou nog overwegen om er over een jaar of 3 weer heen te gaan als hij dan nog speelt.
Ik woon ook in de buurt van de theaterhangar, dat scheelt ook. In het restaurant waar ik werkte kwamen bijna dagelijks gezelschappen die voor de musical een hapje kwamen eten.
Ik woon zelf met alleen mannen en loop regelmatig in een onderbroek en groot shirt. Maar bij een vriendin van me thuis doen mensen zelfs een broek aan naar de wc.