Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik doe het alleen als ik het een leuk filmpje vind en ik het makkelijk wil kunnen terugvinden. Dislikes geeft ik een stuk makkelijker :’)

6 likes

Nee want ik wil het filmpje niet opslaan. Met muziek op Youtube doe ik het wel dus voor mij is ‘liken’ gewoon ‘toevoegen aan de playlist’

2 likes

Voor mensen met een relatie (sorry!):
Zit jij op één lijn met je partner qua visies/politieke voorkeuren?

• Ja, nagenoeg hetzelfde
  • Redelijk
  • Niet echt
  • Totaal niet
  • Ik weet het niet zo goed

0 stemmers

Wat botst er zoal?

• Hij/zij is rechtser dan ik
  • Hij/zij is linkser dan ik
  • Hij/zij hecht meer waarde aan het milieu
  • Hij/zij hecht minder waarde aan het milieu
  • Hij/zij is voor een strenger immigratiebeleid
  • Hij/zij is voor een minder streng immigratiebeleid
  • Hij/zij kan zich grover uitspreken
  • Hij/zij kan ongenuanceerd zijn
  • Hij/zij kan zich er niet goed over uiten of lijkt maar wat mee te praten soms
  • Hij/zij vindt bepaalde maatregelen van Kabinet-Rutte heel goed en ik niet (per se)
  • Ik vind bepaalde maatregelen van Kabinet-Rutte heel goed en hij/zij niet (per se)
  • Er botst niet echt iets

0 stemmers

1 like

Toen ik net onder de douche stond vroeg ik me het volgende af: Ga jij met je gezicht vol in de waterstraal staan? (iets van je gezicht afwassen zoals een masker even niet meegeteld)

• Ja, vrijwel altijd
  • Ja, regelmatig
  • Zelden
  • Nee, nooit

0 stemmers

Wat vind je van met je gezicht onder de straal staan?

• Lekker
  • Prima
  • Neutraal
  • Onprettig

0 stemmers

Ik heb er zelf namelijk echt een hekel aan, en ik hou ook niet van onder water zwemmen dus even polsen of er bij jullie daar ook een verband in zit. Onder water zwemmen:

• Lekker!
  • Prima
  • Neutraal
  • Liever niet
  • Absoluut niet

0 stemmers

Edit: okee ik klink echt als een zeikerd, op andere vlakken valt het best mee met me hoor :joy:

Loop/liep jij in je studentenhuis wel eens in ondergoed of pyjama door de ~ gemeenschappelijke ruimtes ~ ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hangt wel een beetje van de waterdruk af ook. In sommige douches is het net alsof je gezandstraald wordt :joy_cat:

Pyjama ja, ondergoed nee :slight_smile:

7 likes

Ik woon er, dus in pyjama lopen hoort er dan bij vind ik. Ben te lui om elke keer weer kleren aan te trekken als ik weer naar beneden moet lopen :stuck_out_tongue:

Ja ik doe het altijd. Vaak al voordat ik het überhaupt heb afgekeken.

1 like

Ja, maar ik woonde wel in een vrouwenhuis. Ik kan me voorstellen dat de uitslag voor mensen in een gemengd huis wel anders ligt.

Ik ben twee keer geweest. De eerste keer was ik pas een jaar of 14 dus toen heb ik er niet veel van onthouden. Ik vond het heel mooi en ik zou nog overwegen om er over een jaar of 3 weer heen te gaan als hij dan nog speelt.

Ik woon ook in de buurt van de theaterhangar, dat scheelt ook. In het restaurant waar ik werkte kwamen bijna dagelijks gezelschappen die voor de musical een hapje kwamen eten.

1 like

Ik woon zelf met alleen mannen en loop regelmatig in een onderbroek en groot shirt. Maar bij een vriendin van me thuis doen mensen zelfs een broek aan naar de wc.

Ik denk om eerlijk te zijn niet dat het heel veel uitmaakt. Je huidconditie heeft voornamelijk te maken met je genen en natuurlijk is het belangrijk om schoon, gehydrateerd en beschermd te zijn, maar honderd dingen smeren maakt niet heel veel verschil. Ik denk dat huidverzorging wel onder selfcare valt voor veel mensen en het een ontspanningsritueel is.

Wie is de leukste Jenner:

• Kylie
  • Kendall

0 stemmers

Wie is de leukste Kardashian:

• Kourtney
  • Kim
  • Khloe

0 stemmers

Ik heb ook in een mannenhuis gewoond, in de zomer deed ik dan gewoon zo’n joggingshortje aan, en in de winter chill ik sowieso niet in ondergoed. Pyjama vind ik wel kunnen, maar echt onderbroek zou ik niet doen. Maar ik draag alleen maar strings/hipsters en dan zou ik dus in mn blote reet lopen.

1 like

‘Hij/zij gebruikt (te)veel drogredenen en ik heb helaas nog steeds moeite met me helemaal te uiten en het punt te maken wat ik wil’ :rage:

zo.

Na het zien van kuwtk vind ik Kourtney heel kut. Egoïstisch, klaagt veel. Vindt alles teveel moeite en zij werkt niet eens echt. Ze is ook kattig.

5 likes

Ik denk wel dat het veel uitmaakt. Misschien niet als je gewoon goede genen hebt, maar ookal komt het van binnenuit, met huidverzorging kun je toch echt een hoop verbeteren. Voor mijn huid heeft het in ieder geval een groot verschil gemaakt.
Maar dan moet je je wel goed verdiepen in wat je wanneer moet smeren. En 100 dingen tegelijk lijkt me ook niet heel nuttig nee :wink:

*om even precies te zijn

1 like

ik stoor me altijd aan Khloe omdat ze zo grofgebekt en snel op haar teentjes getrapt is. Impopulaire mening volgens mij want ik heb het idee dat zij van veel mensen de favoriete Kardashian is.

1 like