Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik ken dus alleen maar een beetje het huidige kuwtk, en dit was direct wat me opviel. Ik vind Kim gewoon realistisch denken en volwassen overkomen, ze lijkt een beetje een Kris te worden. Ik vind dat lompe aan Khloe wel leuk, en ze is ook wel oprecht. Maar Kourtney, ja dat ze dan wel ging verhuizen naar Oklahoma ofzo jankjank, alsof ze dat gaat doen. Oké my rant is over.

1 like

Ik haal regelmatig sigaretten voor mijn collega, hij vergeet heel vaak zn legitimatie en krijgt dan niets mee.
Ik rook zelf niet, maar krijg zonder vragen een pakje mee.
Hij is 8 jaar ouder :sob:

1 like

Ja precies hetzelfde! Ik vond haar eerst het leukste omdat zij nog het meest normaal is gebleven. Maar wat is zij negatief zeg. Ik vind nu Khloe echt leuk, alleen jammer van haar te grote kont

3 likes

Ja, al een half jaar geleden verwijderd. Heerlijk, ik mis het geen moment. Alleen nu kreeg ik een bericht (oproepje)via w.a. (gekopieerd van facebook). Ja mensen, ik ben niet voor niks van FB afgegaan. Om dit soort geneuzel te vermijden.

1 like

Haha wauw het lef om je daar gewoon thuis mee lastig te vallen

3 likes

Sterker nog, toen ik nog rookte weigerde ik ook een sigaret te geven als iemand die in mijn ogen minderjarig was daarom vroeg. Iemand moet lekker zelf weten wat hij doet, maar geen zin om sigaretten te geven aan kinderen en een boze moeder achter me aan te krijgen.

2 likes

Wij noemen dat weer kerrie volgens mij. Lijkt op kip kerrie tenminste.

23 likes

Ik gebruik ze vaak bij het aanrecht, maar gooi ze wel na maximaal twee dagen (beetje afhankelijk van hoe vies m’n fornuis + aanrecht waren) in de hete was.

Ik vind die gele doekjes altijd zo viezig voelen ofzo?
Gebruik zelf alleen microvezeldoekjes en die verschoon ik steeds op tijd en was ik op 60°C

3 likes

Ik ben in mei verhuisd en nu heb ik een klein hokje om in te douchen en gaat zitten veel minder goed. Hiervoor was het ruim en met douchegordijnen, dus kon echt ruim zitten en dat was heerlijk.

Moet wel zeggen dat ik alleen ga zitten als ik m’n benen wil scheren of me kut voel, haha.

2 likes

Ik wilde die bovenste poll laatst ook maken :joy: maar ik dacht straks ben ik gewoon echt een idioot omdat ik dat doe haha

1 like

Nou zeg :triumph: mijn opa had een hele rij paardenstallen. Mensen mochten erop rijden als ze wilden. Was voor iedereen en gratis.

2 likes

Naja ik had veel paarden in Mn omgeving en ik vond ze vooral stinken. Gaf ze een paar paardenbrokken, met tegenzin op zon achterlijke grote merrie zitten hiephoi. Er weer af worden getild. Kleren wassen want alles stinkt naar paard. Duidelijk geen paardenmeisje was ik. Ik vind het wel mooie beesten maar echt raar. Staan ze in een wei gewoon urenlang stil te staren, maar kunnen je ook zo een rottrap geven en je milt is gescheurd.

1 like

Ik hou echt van zitten in de douche. Al hebben we een douche en bad in één. Maar word altijd moe & duizelig als ik sta onder de douche.

1 like

Pinda en ik baal ook altijd een beetje als mensen die andere hebben gehaald. Zo net niet :’)

1 like

Wat is Essence? Ik ken dat alleen als dat budget make-up merk?

1 like

Altijd als het hierover gaat moet ik aan dit gouden artikel denken
http://www.mediacourant.nl/2015/10/quinty-trustfull-stopt-met-drinken-uit-douchekop/

19 likes

In Nederland niet, maar in het buitenland soms toch wel?

In warm water zit wel meer kalk etc toch? En ik denk in je douchekop zelf ook.

1 like

Ik heb mijn pagina al twee keer verwijdert maar blijf de pagina dan toch weer heractiveren omdat ik iets nodig heb. En binnen 30 dagen kan dat dus nog gewoon.

2 likes