Ik heb een colposcopie moeten doen en ik vond het prima dat de coassistente erbij was.
Ben zelf ook arts en die arts die erbij was was helemaal verbaasd dat ik het ok vond dat de coassistente er ook bij was ‘want meestal vond men dat dan niet prettig’. Dat vind ik een beetje hypocriet, want ik vond het ook altijd vervelend om weggestuurd te worden. En juist als arts zou je moeten weten dat het belangrijk is, vind ik. Zolang ik de coassistent niet ken, vind ik het helemaal prima. Als ik hem/haar wel ken, wordt het een ander verhaal maar dat is denk ik logisch. Zelfde met (huis)artsen in opleiding. Zolang ik hem/haar niet ken, no problem.
Ik denk zeker niet dat het 0 uitmaakt en bij de meeste mensen zie je ook wel echt verschil, maar als ik bijv. naar mijzelf kijk (onzuivere en hele gevoele huid) is het verschil dat jarenlange goede verzorging heeft gemaakt niet te vergelijken met dat waar de pil voor gezorgd heeft. In dat opzicht denk ik dat het onrealistisch is om te verwachten alleen d.m.v. skincare volledig van huidproblemen (acne, rosacea, eczeem) af te komen of rimpelloos door het leven te gaan.
Huh hoezo is dit zo belangrijk?
Stel, je gaat in een druk cafe zitten om te werken of studeren en je bent van plan om daar een paar uur te blijven. Bestel je dan meerdere drankjes/dingen?
- ja
- nee
0 stemmers
Reden dat ik dit vraag: meestal ben ik na een kop koffie wel voldaan, maar vind het ergens een beetje karig om maar een ding te bestellen als ik een plek in een druk cafe voor een langere tijd bezet houd.
Ik wilde er juist geen andere pil voor omdat ik dat geen echte en vooral een tijdelijke oplossing vond. Maar je hebt wel gelijk, met huidverzorging moet je het ook volhouden dus een echte oplossing is het ook niet.
Je kunt problemen wel onder controle houden en rimpelloos is onmogelijk, maar als je je goed tegen de zon beschermt kun je wel wat jaren langer rimpelloos blijven.
Ik vind het dus ook super irritant dat iedereen rekening moet houden met haar en haar kinderen. Je kunt je toch wel één keer een avond aanpassen. En verder erger ik me tegenwoordig aan haar eetpatroon. Alles moet glutenvrij en clean oid zijn
Was een grapje, omdat ze het in die reclame ook altijd zo expliciet formuleren en ik dan ook altijd reageer zo als jij nu. Van waarom is dat zo nodig om te benoemen.
Aaah oke haha, ik heb die reclame nog nooit zo in me opgenomen haha, maar ik begrijp je nu!
Ze heeft een superslecht inlevingsvermogen. Probeert nooit buiten haar referentiekader te kijken. Als ze daarop wordt gewezen, gaat ze in de slachtofferrol, huilen, of kattig/vals doen. Van wat ik heb gezien vind ik het een vervelende lastige vrouw.
Ik werd dit vanmorgen zelf gevraagd en ben nu wel benieuwd.
Als iemand (een minderjarige) jou vraagt om sigaretten te kopen voor diegene, zou jij dat doen?
- Ja, geen probleem
- Nee, er is niet voor niets een minimum leeftijd voor
0 stemmers
Nee, maar vooral omdat ik zelf echt tegen roken ben. Alcohol vind ik ook wat mwah dus dat zou ik ook niet kopen.
Zou het alleen kopen voor mensen die ik ken, niet zomaar iemand die me aanspreekt.
Ja, klopt. Ik erger me trouwens pas sinds de laatste paar seizoenen aan haar. Daarvoor ergerde ik me wel eens aan Kim. Nu eigenlijk nooit meer
Ik ken dus alleen maar een beetje het huidige kuwtk, en dit was direct wat me opviel. Ik vind Kim gewoon realistisch denken en volwassen overkomen, ze lijkt een beetje een Kris te worden. Ik vind dat lompe aan Khloe wel leuk, en ze is ook wel oprecht. Maar Kourtney, ja dat ze dan wel ging verhuizen naar Oklahoma ofzo jankjank, alsof ze dat gaat doen. Oké my rant is over.
Ik haal regelmatig sigaretten voor mijn collega, hij vergeet heel vaak zn legitimatie en krijgt dan niets mee.
Ik rook zelf niet, maar krijg zonder vragen een pakje mee.
Hij is 8 jaar ouder
Ja precies hetzelfde! Ik vond haar eerst het leukste omdat zij nog het meest normaal is gebleven. Maar wat is zij negatief zeg. Ik vind nu Khloe echt leuk, alleen jammer van haar te grote kont
Ja, al een half jaar geleden verwijderd. Heerlijk, ik mis het geen moment. Alleen nu kreeg ik een bericht (oproepje)via w.a. (gekopieerd van facebook). Ja mensen, ik ben niet voor niks van FB afgegaan. Om dit soort geneuzel te vermijden.
Haha wauw het lef om je daar gewoon thuis mee lastig te vallen
Sterker nog, toen ik nog rookte weigerde ik ook een sigaret te geven als iemand die in mijn ogen minderjarig was daarom vroeg. Iemand moet lekker zelf weten wat hij doet, maar geen zin om sigaretten te geven aan kinderen en een boze moeder achter me aan te krijgen.