Wij noemen dat weer kerrie volgens mij. Lijkt op kip kerrie tenminste.
Ik gebruik ze vaak bij het aanrecht, maar gooi ze wel na maximaal twee dagen (beetje afhankelijk van hoe vies m’n fornuis + aanrecht waren) in de hete was.
Maak er eigenlijk alleen mijn aanrecht mee schoon en doe het om de zoveel dagen in de magnetron
Ik vind die gele doekjes altijd zo viezig voelen ofzo?
Gebruik zelf alleen microvezeldoekjes en die verschoon ik steeds op tijd en was ik op 60°C
Ik ben in mei verhuisd en nu heb ik een klein hokje om in te douchen en gaat zitten veel minder goed. Hiervoor was het ruim en met douchegordijnen, dus kon echt ruim zitten en dat was heerlijk.
Moet wel zeggen dat ik alleen ga zitten als ik m’n benen wil scheren of me kut voel, haha.
Ik wilde die bovenste poll laatst ook maken maar ik dacht straks ben ik gewoon echt een idioot omdat ik dat doe haha
Nou zeg mijn opa had een hele rij paardenstallen. Mensen mochten erop rijden als ze wilden. Was voor iedereen en gratis.
Naja ik had veel paarden in Mn omgeving en ik vond ze vooral stinken. Gaf ze een paar paardenbrokken, met tegenzin op zon achterlijke grote merrie zitten hiephoi. Er weer af worden getild. Kleren wassen want alles stinkt naar paard. Duidelijk geen paardenmeisje was ik. Ik vind het wel mooie beesten maar echt raar. Staan ze in een wei gewoon urenlang stil te staren, maar kunnen je ook zo een rottrap geven en je milt is gescheurd.
Ik hou echt van zitten in de douche. Al hebben we een douche en bad in één. Maar word altijd moe & duizelig als ik sta onder de douche.
Pinda en ik baal ook altijd een beetje als mensen die andere hebben gehaald. Zo net niet :’)
Wat is Essence? Ik ken dat alleen als dat budget make-up merk?
Altijd als het hierover gaat moet ik aan dit gouden artikel denken
http://www.mediacourant.nl/2015/10/quinty-trustfull-stopt-met-drinken-uit-douchekop/
In Nederland niet, maar in het buitenland soms toch wel?
In warm water zit wel meer kalk etc toch? En ik denk in je douchekop zelf ook.
Ik heb mijn pagina al twee keer verwijdert maar blijf de pagina dan toch weer heractiveren omdat ik iets nodig heb. En binnen 30 dagen kan dat dus nog gewoon.
Ik heb net erwtensoep gegeten, gemaakt met een verspakket van AH. Twijfel alleen of het nu gezond eten is of niet, zit best veel vlees in enz.
Dus: vinden jullie erwtensoep gezond?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ligt eraan welk recept. Erwtensoep kán gezond zijn, maar met al dat vette vlees enzo (het standaard ouderwetse snert recept) niet nee.
Er zitten idd varkenskrabbetjes in (totaal denk 150 gr, van het bot afgehaald) en een rookworst. Maar ook een halve knolselderij, uiteraard spliterwten, een kleine prei, een ui en een winterpeen.
Ik!! Ik vind het zooo lekker om ‘s ochtends veel water te drinken onder de douche. Gewoon goeie temperatuur en heb in de ochtend altijd vet dorst. Oh ja en ik plas ook onder de douche, lekker water besparen.