Bless you! Haha. Nee maar je weet vast wel wat ik bedoel. Van die enge HLZ-meisjes met Vespa’s.
Eerste vraag vind ik te moeilijk, want het is allebei wel mijn muziek, maar vind de hardcore van tegenwoordig te hard en de gewone hardstyle te melodieus. Hou meer van raw hardstyle, dat zit er tussenin denk ik.
Oké ik denk dat ik toch hardstyle moet stemmen als ik dit zo lees
Op werk thee want vieze koffie, thuis koffie
Doe jij een wens als het 22:22, 00:00 of 11:11 is op de klok?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe jij een wens als je kaarsjes uitblaast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geloof jij hierin?
- Nee.
- Mwah weet ik niet, maar niets doen brengt je helemaal niets
- Ja!
0 stemmers
Ik doe wel een wens als ik een wimper weg blaas of als ik een vallende ster zie!
Haha dat van wimper heb ik nog nooit gehoord
Deze sinds kort. Ik vind hem super goed zonder vet gevoel. Verbaas me erover hoe snel en makkelijk deze alles weghaalt
Mijn ouders drinken 's ochtends altijd een kopje koffie. Ik vond die geur altijd zoooo lekker. Als 16 jarige eens geproefd maar bah, doorheen de jaren nog af en toe geproefd. En opeens lustte ik het wel? Heel vreemd haha, en nu drink ik al enkele jaren koffie. Mijn favo blijft toch koffie met melk maar als zwart enkel een optie is dan is zwart ook prima voor mij.
Nu kan ik echt zoooo genieten van een kopje koffie, ik vind het echt fantastisch. Jammer dat het niet zo heel goed voor je is.
Voor de koffiedrinkers: krijg jij hoofdpijn als je een dag geen koffie drinkt?
- Ja
- Nee
- Klik hier als je sowieso geen koffie drinkt
0 stemmers
Als iemand vraagt of je koffie of thee wilt en je zegt ´doe mij maar een glas water´. Ben je dan lastig?
- Ja, want meestal heb ik de koffie en / of thee al klaar staan.
- Nee, een glas water uit de kraan is zo gepiept
- Word eens volwassen Helvegen en drink is als een echte grown up
- Anders
0 stemmers
Bij hardcore denk ik hier aan, ik vergeet altijd dat er twee soorten zijn, maar gok dat jij de andere bedoelde?
Hmmm, koffie. Ik vind het dus oprecht lekker en ik lust ook eigenlijk alle variaties. Ik weet nog wanneer ik begon met koffie. Op Lowlands had je zo’n koffiewekdienst van de DE en dan kreeg je elke dag een kopje, een tshirt en vlaggetjes die je aan je tent kon hangen, haha.
En de afgelopen weken in Italië heb ik zuuulke lekkere koffie gehad. Ik wil nu ook zo’n espresso-apparaat.
Ik kreeg vroeger altijd de laatste slokjes van mijn oma die haar koffie met melk en suiker dronk. Dit heb ik toentertijd overgenomen. Maar rond mijn 16e ofzo bedacht ik me, die suiker en melk is maar onhandig en toen ben ik zwart gaan drinken.
Ik weet nooit wat ik moet antwoorden op die koffie vragen. Want ik drink alleen cappuccinos en lattes/latte macchiatos. Maar de koffie snobs vinden dan dat je geen koffie drinkt
Ik ben op zoek naar een fijn muziekapp of iets anders waarmee ik muziek kan luisteren, ik ben er niet goed bekend mee dus mijn lijstje is maar kort. dus waar maken jullie gebruik van
- Apple standaard music app
- Spotify
- Mp3/4 speler
- Een andere app namelijk:
0 stemmers
Heb jij ook het gevoel dat de tijd veel sneller gaat dan vroeger?
- Ja heel erg veel sneller
- Ja een beetje sneller
- Nee dat ervaar ik niet zo, de tijd lijkt even snel te gaan als vroeger
- Nooit over nagedacht/sta er niet bij stil
0 stemmers
Spotify met een family abbo! Is maar 3 euro per maand (ik ken de mensen met wie ik ‘‘familie’’ ben niet eens op 1 na )
Deezer
En sinds ik een kind heb nóg sneller! Gisteren was ze geboren en hup ze is 7.
Knuffel voor iedereen met n kutdag
Morgen wordt vast een betere dag