Stel hier je persoonlijke vraag #3

Wat lief! Mijn dag is niet eens kut, een zesje, maar hier word ik spontaan blijer van!

1 like

Omdat het me echt heel erg kut lijkt om echt ‘verslaafd’ te zijn aan koffie

Hoe vaak bestellen jullie kleding of schoenen online?

• Vaker dan 1x per week
  • 1x per week
  • 1x per 2-3 weken
  • 1x per maand
  • 4x per jaar
  • 3x per jaar
  • 2x per jaar
  • 1x per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Mijn vriend en ik staan regelmatig voor dit vraagstuk.

Voor de mensen met een huisdier: heb jij wel eens seks terwijl jouw huisdier in dezelfde kamer is? (Denk aan woonkamer)

• Ja, boeit me niet.
  • Ja, maar alleen in the heat of the moment, dan verplaatsen we niet meer.
  • Nee, dat vind ik raar/ongemakkelijk, dus dan verplaatsen we eventueel naar een plek met meer privacy.
  • Ik heb geen huisdier en/of seks maar wil wel stemmen.

0 stemmers

1 like

Omdat ik me elke donderdag weer vermaak met de throwback thursday van xite. Welke muziek heeft jouw voorkeur?

• Muziek uit mijn puberteit
  • Muziek die nu “in” is
  • Ik heb gewoon een goede muzieksmaak, dat past niet in een hokje

0 stemmers

Ja wij hebben dus momenteel alleen nog op de slaapkamer seks en we rennen dan ook snel heen en doen de deur dicht want kat volgt alles hahaha

11 likes

Muziek van voor ik geboren ben.

4 likes

Ja, dat komt op een goede tweede plaats. Maar dan wordt de lijst zo lang :barefoot:

1 like

Eigenlijk nog voor m’n puberteit. Love 90’s en begin 00-muziek

1 like

Heb jij last van beroepsdeformatie? Zoals een kok die niet meer lekker uit eten kan omdat hij te kritisch op het eten is?

• Ja
  • Nee
  • Geen beroep om van te deformeren, wil toch stemmen

0 stemmers

Ik heb zelf geen huisdier maar kan me voorstellen dat het per dier verschilt toch haha, een cavia of goudvis zou ik niet gaan verplaatsen. Een hond of kat wellicht wel

1 like

Jaa shit helemaal niet aan gedacht dat dat ook nog een optie is, goede! :woman_facepalming:t2: Kan hem niet meer veranderen denk ik zonder dat alle stemmen weggaan?

Ik zie trouwens dat m’n poll een antwoord was op jou @Leukocyten, geen idee waarom haha ging per ongeluk :poop:

Lekker bezig Ditto

2 likes

Ik ben diĂ«tist, bloedirritant. Ben me echt hyperbewust van alles wat ik eet waardoor ik er ook een soort van afkeer voor krijg en jĂșĂ­st gewoon lekker alles ga eten waar ik zin in heb. Om vervolgens weer in de spiegel te kijken en te balen omdat ik mezelf te dik vind.

2 likes

Vind jij de optie “nvt, maar ik wil toch stemmen” irritant, gezien je dus niet in een oogopslag kunt zien wat mensen nou stemmen?

• Ja
  • Nee
  • Nvt, maar ik wil toch stemmen

0 stemmers

1 like

Ik werk in de examenwereld. Geen vraag is meer goed genoeg. Ook niet die in dit topic, ook niet die van mezelf :joy:

8 likes

Heel irritant haha. Ik stem er daarom uit principe niet op

7 likes

Nespresso oploskoffie bestaat niet :see_no_evil: ik denk dat je Nescafé bedoelt.

ik wil gewoon op alle polls gestemd hebben en kan er slecht tegen als er dus nog een poll “openstaat” :sweat_smile:

17 likes

Ik vond het de eerste keer nog wel grappig, maar nu is het echt bij zo ongeveer elke poll. Dus ja, nu wel irritant soms.

11 likes

Die van mij zou er zelfs tussen springen. Of gaan blaffen. Echt ondenkbaar.

Maar in het bijzijn van een hamster of een goudvis zou ik het wel kunnen.

2 likes