Stel hier je persoonlijke vraag #4

is jouw outfit momenteel meer dan 100 euro waard?

  • ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Komt alleen door mn schoenen. De rest is kringloop of primark :joy:
Oh en mn beha is ook 80 euro

3 likes

o ja als je dit invult terwijl je op en top met schoenen aangekleed bent, tikt dat ook wel sneller aan!

ik zit in mijn pyjama zonder bh aan
ik heb zelfs mijn tampon meegerekend en ik kom niet eens aan 20 euro hahah tmi sorry not sorry

63 likes

Ik loop momenteel zonder broek en in een shirt van de Zeeman rond omdat ik mā€™n haar aan het verven ben. Op normale dagen zit ik er meestal wel aan als schoenen meetellen, zonder schoenen bijna nooit.

1 like

ik ga deze vraag maandag weer eens stellen midden op de dag :stuck_out_tongue:

#from 0 to 100 real quick

13 likes

Hahaha ik moest hardop lachen om de tampon. Als ik slaap heb ik vaak een primark onderbroek en zoā€™n gratis shirt aan dus dan is mn outfit 3 euro. Maar nu bijna 300. Bizar hoe dat kan verschillen

1 like

Ben wel benieuwd naar de mensen die ā€˜ik denk dat niemand zich aan mijn posts ergertā€™ hebben gestemd. Want andersom ergeren de meeste mensen (die mensen) zich wel (eens) aan andere forummers. Je hebt toch altijd wel mensen die je irritant vindt en dus ook andersom?

1 like

ja nu je het zegt, ik zeg wel 'niet eens 20 euroā€™ ,maar ik denk dat ik de 13 euro niet eens haal met hoe ik er nu bij zit

2 likes

Oh telt ondergoed mee als outfit? Niet dat ik het dan red als ik die meetel haha. Maar ik keek nu alleen naar mijn trui (sowieso al 8 jaar oud, denk dat hij toen 15 euro was?) en broek (net nieuw, maar met korting geloof ik maar 40 euro). En draag geen schoenen en mijn sokken zijn 50 ct denk ik.

1 like

Ja denk t wel toch? Tenzij je geen ondergoed aanhebt, haha. Soms is mijn ondergoed mooi ipv functioneel (body) en dan zou ik t ook meetellen

Haha door jou dacht ik nu: hmmm mā€™n menstruatiecup was wel ā‚¬20 toen ik 'm kocht, telt dat nog mee? :stuck_out_tongue:

9 likes

haha @Briseis @ellegirltalk oh shit als ik mijn 9 oorsieraden mee moet tellenā€¦ kom ik niet aan 100 euro hoor maar inderdaad als je alles mee moet tellen kom je wel tot een hoger bedrag

maandag ga ik opnieuw deze vraag stellen en dan met hoeveel jij op dat moment waard bent :smiley:

2 likes

Ik heb dat gekozen omdat ik niet zo gek veel post en ik meng me niet heel vaak in discussies, dus ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand zich aan mijn posts ergert.

9 likes

moet ik mijn spiraal ook meetellen? :eyes:

7 likes

En 1/50e van de fles haarproduct dat ik gebruik. En de 1/100 van de parfum die ik draag. En die klodder bodylotion moet dan ook wel meegeteld worden. Whaha

5 likes

eigenlijk wel, mijn parfum is mega duur :frowning: en mijn nagellak van essie

wtf ff realisatiemomentje hoor.

Haha ja mijn (gouden) piercings kostten een paar honderd euro. Toen ik ze liet zetten zij mā€™n vriendin ook: ā€˜zo, nu ben je opeens veel meer waard!ā€™

Dus ondanks mā€™n ouwe slobberige pyjama alsnog wel meer dan 100 haha heujj

1 like

Bedenk me nu dat ik mijn bril niet mee heb geteld, dat ding maakt mijn outfit van vandaag flink stuk duurder :see_no_evil:

2 likes

kijken jullie weleens naar pollresultaten om van een specifieke forummer te weten wat diegene heeft ingevuld?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Ik weet nog dat vroeger mijn moeder zat te plassen en iets zei over ā€˜mijn poes afvegenā€™ ofzo en dat ik later zei ā€˜ja mijn poes blablaā€™ en toen zei zij dat dat alleen voor volwassenen is hahah ā€˜jij hebt geen poes, alleen grote mensen (vrouwen)ā€™. Ik vind poes nu nog steeds voor volwassenen, door het schaamhaar ofzo.
Ik vind yoni wel een mooi, alleen beetje jammer als je kind dan later met een kind in de klas komt dat Yoni heet :ā€™)

Thuis noemden mijn ouders het dus spleetje, maar vind dat echt ranzig. Ik ben er zelf nog niet over uit, volgens mij zeg ik tegen oppaskinderen plasser, jongens of meisjes.